been there, done thatquote:
Tja. Europa maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef soapie het volgende:
Nog ff dan kan deze er ook tussen.....
[ afbeelding ]
Ja, in de DD's van begin jaren 80 stonden ze er toch in?quote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef Miesjel het volgende:
[ afbeelding ]
Snor, ik kan me niet herinneren dat ik het zelf gedronken heb, maar wel de reclame in de Donald Duck.
Volgens mij wel jah. Ik gok ergens in 1984quote:Op zondag 6 september 2009 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, in de DD's van begin jaren 80 stonden ze er toch in?Die advertenties?
Ik gok '80 of '81.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Volgens mij wel jah. Ik gok ergens in 1984
hier in het dorp was er in de jaren 80 al een geldautomaat en rond 1995 hadden wij al een pinpas (die mijn moeder nog steeds niet gebruikt en eerst geld gaat halen bij een atm voordat ze boodschappen gaat doenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog nieteens zolang geleden. Rond de millenniumwisseling was dat nog vaak het geval. Ohja, vroeger kon je makkelijk dingen jatten uit de snoepwinkel, tegenwoordig zijn er overal poortjes en camera's. En Marokkanen waren nog tof en beleefd.
quote:Op maandag 7 september 2009 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hier in het dorp was er in de jaren 80 al een geldautomaat en rond 1995 hadden wij al een pinpas (die mijn moeder nog steeds niet gebruikt en eerst geld gaat halen bij een atm voordat ze boodschappen gaat doen)
ik ben ook van 86 maar internet op school kenden ze nog niet, 1 vriendje had het toen volgens mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik voel me echt zo'n ukkie bij dit soort topics, ondanks dat ik 23 ben. Ik ben opgegroeid in een buurt met veel allochtonen en wij hadden al internet toen ik nog op de basisschool zat.
zou goed kunnen maar met pin bedoel ik dus die automaten in winkels en niet een bankpas waarbij je alleen geld kon halen bij geldautomaten.quote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Bedoel je niet 1985 ipv. 1995?
knap!quote:Op maandag 7 september 2009 12:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik ben ook van 86 maar internet op school kenden ze nog niet, 1 vriendje had het toen volgens mij.
Wij hadden ook pas een computer in 1988 en dat was een pentium mmx met 32mb interngeheugen, diamond kaart met 2mb geheugen en een 4,3gig schijf. Daar hebben we later ook nog een modem bijgekocht. Tegenwoordig is mijn telefoon 3x zo snel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentiumquote:In 1996, the Pentium MMX was introduced with the same basic microarchitecture complemented with MMX instructions, larger caches, and some other enhancements.
moest 1998 zijnquote:Op maandag 7 september 2009 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
knap!![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentium
Met Martin Brosius toch?quote:Op maandag 7 september 2009 10:48 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik gok '80 of '81.
Ik kan me die Snor advertenties in de Donald Duck ook nog herinneren, en wij hadden de DD tot ergens in 1981.
Ik moet ze zelfs nog ergens in een kast hebben liggen...
"VVD-europarlementariėr Maaten is uiterst ongelukkig met de uitspraak van het parlement, al gaat het puur om een advies."quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Nog gewoon te koop hoor...
Mijn oom had zon ding en ik was diep onder de indruk als hij belde en vertelde waar die reed...bellen uit de auto...zoooo starwarsquote:Op maandag 7 september 2009 12:19 schreef Gwywen het volgende:
En wij hadden vroeger een hele stoere klant die had al 'n telefoon in z'n auto, en die liet hij natuurlijk nooit in z'n auto zitten en dan liep hij met zo'n ding de zaak binnen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dus oud.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Volgens mij hingen die met de rug ingeklemd in een soort tuimelaars, zodat je het gewenste boek omhoog kon draaien en openslaan, ondertussen de metalen klemmen van de andere boeken gebruikend als tafeltje. Het enige stuk ketting wat ik me voor de geest kan halen in een telefooncel was de ketting tussen de deur en de deurstijl.
Oja: de echte oude mensen (zoals ik dus) kunnen zich nog de telefoons in die cellen herinneren met draaischijf. En zo'n schuin aflopend venstertje waarachter je de niet-verbruikte kwartjes op een rij zag liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |