Wat is nou het voordeel van een vereniging boven een sportvereniging?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ik ben een marxistische infiltrant bij Vindicat, maar die status bevalt me wel moet ik zeggen!

Ben je nou nog niet klaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
Zozo net Bob en CZ tegen gekomen bij de fac. Nu voel ik me echt oud... en maar uitleggen dat je om half 3 nog eens gaat beginnen... Nou ja gister gestopt om half 5

Ach het past me wel zo'n dagje uitstel. Nieteens echt gekomen door mn laksheid, het was gewoon lastiger dan gedacht.quote:

Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die zichzelf zo verlagen voor een tankje benzine, verdienen een schop

Vindicatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Fappie het volgende:
Navigators zijn pas sneu!
Vindicat heerscht.

Vindicat hoort juist bij Groningen of je het leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vindicat
Wat een ranzige kutkakkers. Ten eerste is dat Vindicat-hok te ranzig voor woorden en ten tweede lullen die lui allemaal met een hete aardappel. Dat hoort niet op de Grote Markt.Moest er een keer wat afleveren toen ik nog koerier was.

Alle studenten drinken bier!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ik heb voornamelijk een hekel aan al dat gegeneraliseer altijd. Kortzichtig, lui en gewoon triest. Oh en daar maakt alles en iedereen zich schuldig aan hoor.

Dan wordt het tijd dat ze die hete aardappel eens doorslikken. Die Gooische hockeytonen die over de Grote Markt heen schallen doen pijn aan mijn oren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vindicat hoort juist bij Groningen of je het leuk vindt of niet.

De Vindicatters die ik gezien heb voldoen exact aan mijn vooroordelen: praten bekakt, vinden anderen minder dan zijzelf en alle jongens hebben hun haar a la Jort Kelder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ik heb voornamelijk een hekel aan al dat gegeneraliseer altijd. Kortzichtig, lui en gewoon triest. Oh en daar maakt alles en iedereen zich schuldig aan hoor.

Ik weet niet wie dat vinden... Niemand is gelijk, maar iedereen is wel gelijkwaardig.quote:vinden anderen minder dan zijzelf

Vindicat's geschiedenis is dan ook wel aan Groningen gekoppeld. Rijke industrielen zoals Scholten die lid waren. Vieringen die in het teken stonden van de Groninger historie en meer van dat soort gedoe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vindicat hoort juist bij Groningen of je het leuk vindt of niet.

Toen bleek dat er nogal gesjouwd moest worden met de lading merkte ik daar weinig van. Eén van die kaktrutjes zei:"Jammer dat er geen feuten zijn, dan hadden die het mogen doen."quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fappie het volgende:
Jort Kelder heeft zijn kapsel van ons gejat...
[..]
Ik weet niet wie dat vinden... Niemand is gelijk, maar iedereen is wel gelijkwaardig.

Mwah niet allemaal hoor. Ik ben er laatst een keer (de broer van een huisgenoot moest er draaien en we konden mee) en het was toen eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Vindicatters die ik gezien heb voldoen exact aan mijn vooroordelen: praten bekakt, vinden anderen minder dan zijzelf en alle jongens hebben hun haar a la Jort Kelder.

Zoveel baardgroei?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef 2cv het volgende:
Gedinges. Ik heb mij geschoren en dat had ik niet moeten doen aangezien ik mijn have kin gefileerd heb.

Er wordt volgens mij ook nog altijd heel veel aan cultuur en cabaret gedaan. En daarnaast lopen er ook mensen rond zonder Jort Kelder-kapsel. Zou jij 'r relaxed vinden als wij alle vrachtwagenchauffeurs over één kam zouden scheren, RZ? Dat vind ik eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah niet allemaal hoor. Ik ben er laatst een keer (de broer van een huisgenoot moest er draaien en we konden mee) en het was toen eigenlijk wel primaHet was dan ook niet zo druk op een vrijdagavond en we kregen gratis bier
Ws waren alle Gooise kakkers toen naar huis

Van een selectie-effect is natuurlijk wel sprake. Niet elke student gaat bij Vindicat. De beeldvorming ontstaat natuurlijk ook niet voor niets. Maar generaliseren is de onkunde van de oppervlakte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij ook nog altijd heel veel aan cultuur en cabaret gedaan. En daarnaast lopen er ook mensen rond zonder Jort Kelder-kapsel. Zou jij 'r relaxed vinden als wij alle vrachtwagenchauffeurs over één kam zouden scheren, RZ? Dat vind ik eigenlijk precies hetzelfde.

Nah, ik schoot uit. Er hing zelfs een lap huid aan mijn scheermes !quote:

Zoveel eelt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nah, ik schoot uit. Er hing zelfs een lap huid aan mijn scheermes !

Knikkebollen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef 2cv het volgende:
Ik en eelt ? Waarvan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |