quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef minkuukel het volgende:
Goedzo
Moet je maar op tijd tanken krent![]()
hmmz, das ook wel lulligquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even kijken wat hieruit komt. Vriendin had wat problemen met haar auto (slippende V-snaar), die werd strakker gezet door de ANWB en haar werd verteld dat ze naar de garage kon rijden 15 km. verderop. Rijdt ze een stukje snelweg (wegwerkzaamheden dus geen vluchtstrook) knapt dat apparaat helemaal. Motor oververhit, etc. kapotte koppakking, radiator naar zn grootje, etc etc. benieuwd of het te verhalen valt.
Ja, heel slim is het allemaal niet (understatement), maar dan hoeft ie gast natuurlijk niet mijn startmotor te mollen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Treinkopper het volgende:
Je tank leegrijden om een paar euro te besparen maar jezelf ondertussen wel twee keer laten flitsen___!
Maar dan met dequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef _Michiel_ het volgende:
Volgend jaar weer gesjellig met paps en mams op vakansie naar frankrijk
Komen die bekeuringen uit Frankrijk eigenlijk tegenwoordig wel aan? De afgelopen jaren kon je gewoon met een noodgang langs die flitsers rijden omdat ze de bekeuringen niet meer naar Nederland opstuurde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef star_gazer het volgende:
Geflitst worden in Frankrijk![]()
Daar staat zowat 100 kilometer voor de filtspaal al een waarschuwing, n00b
Tehenweurdig wel ja, met dank aan:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Komen die bekeuringen uit Frankrijk eigenlijk tegenwoordig wel aan? De afgelopen jaren kon je gewoon met een noodgang langs die flitsers rijden omdat ze de bekeuringen niet meer naar Nederland opstuurde.
TS denkt waarschijnlijk dat je met te snel rijden het tankstation makkelijker haalt omdat je er dan sneller bent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef BlackLining het volgende:
Mag ik dit grappig vinden?
1. Je rijdt weet ik hoeveel verder om ¤7,50 aan diesel te besparen
2 Ondertussen wordt je twee keer geflitst omdat je haast hebt
3. Had je rustiger gereden was je én niet geflitst, en had je waarschijnlijk het tankstation wél gehaald
Heb je die kosten van de flitspaal trouwens al bij de 300 euro opgesteld?
Jup, je wilt er immers zijn voordat de tank leeg isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef -0- het volgende:
[..]
TS denkt waarschijnlijk dat je met te snel rijden het tankstation makkelijker haalt omdat je er dan sneller bent.
nee dus, ze had moeten stoppen na het knappen. en dat zal haar vast verteld zijn dat het op eigen risico is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even kijken wat hieruit komt. Vriendin had wat problemen met haar auto (slippende V-snaar), die werd strakker gezet door de ANWB en haar werd verteld dat ze naar de garage kon rijden 15 km. verderop. Rijdt ze een stukje snelweg (wegwerkzaamheden dus geen vluchtstrook) knapt dat apparaat helemaal. Motor oververhit, etc. kapotte koppakking, radiator naar zn grootje, etc etc. benieuwd of het te verhalen valt.
Natuurlijk, mag je het grappig vinden. Ik kan er ondertussen ook al om lachen hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef BlackLining het volgende:
Mag ik dit grappig vinden?
1. Je rijdt weet ik hoeveel verder om ¤7,50 aan diesel te besparen
2 Ondertussen wordt je twee keer geflitst omdat je haast hebt
3. Had je rustiger gereden was je én niet geflitst, en had je waarschijnlijk het tankstation wél gehaald
Heb je die kosten van de flitspaal trouwens al bij de 300 euro opgesteld?
Peugeot 206 1.9 diesel uit 2001, hard rijden kan daar echt niet mee, 68pk en 0-100 meer dan 20sec. En hij was ook nog eens volbepakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Welke wagen had je ?
Hij gaat max 101?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Peugeot 206 1.9 diesel uit 2001, hard rijden kan daar echt niet mee, 68pk en 0-100 meer dan 20sec. En hij was ook nog eens volbepakt.
Dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Mensen die "me wagen" zeggen, verdienen ook een kapotte auto.
Het is nul Kelvin. Alleen Celsius en Fahrenheit wordt in graden aangegeven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef -Willempie- het volgende:nul graden kelvin
Inderdaad, hahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef star_gazer het volgende:
Geflitst worden in Frankrijk![]()
Daar staat zowat 100 kilometer voor de filtspaal al een waarschuwing, n00b
Dit dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Treinkopper het volgende:
Je tank leegrijden om een paar euro te besparen maar jezelf ondertussen wel twee keer laten flitsen___!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |