Vissenquote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Drie euro is helemaal niet duur voor een portie saus.
Drie euro voor een portie visafval niet duur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Drie euro is helemaal niet duur voor een portie kibbeling.
Goede kibbeling is geen afval. Officieel hoort het te bestaan uit kabeljauw-wangetjes geloof ik, maar dat is bijna nergens meer zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Drie euro voor een portie visafval niet duur?
En nu trouwens ook naar osseworst.quote:
Er wordt nu veel wijting of heek gebruikt. Zal wel goedkoper zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goede kibbeling is geen afval. Officieel hoort het te bestaan uit kabeljauw-wangetjes geloof ik, maar dat is bijna nergens meer zo.
kabeljauw-wangetjes? Nou ja volgens mij mag je al blij zijn als het uberhaupt kabeljauw is...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goede kibbeling is geen afval. Officieel hoort het te bestaan uit kabeljauw-wangetjes geloof ik, maar dat is bijna nergens meer zo.
hangt er vanaf hoe groot de portie isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Isegrim het volgende:
ja ik ken het ook niet... wel ravigottesaus of iets dergelijks.quote:
Het verschilt erg per kraam. Ik ken ook hele goeie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
kabeljauw-wangetjes? Nou ja volgens mij mag je al blij zijn als het uberhaupt kabeljauw is...
Hoe dan ook, een viskraam vind ik altijd maar eenbeetje shabby, als het weer is zoals vandaag, met die zon op zo'n karretje... Doe mij maar mijn vaste viswinkel, zeer goed (en met echte kabeljauw als kibbeling, maar daar betaal je dan ook beduidend meer dan 3 euro voor...).
Checkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef Isegrim het volgende:
Niks geen knoflooksaus.Bij kibbeling hoort maar één ding: ravigottesaus.
nee dat is meukquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef Isegrim het volgende:
Niks geen knoflooksaus.Bij kibbeling hoort maar één ding: ravigottesaus.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ging ik laatst vissen, had ik zo een enorme kibbeling gevangen![]()
Had je het toen opgegeten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik zoeken naar de knoflooksaus. Want dat had ik natuurlijk als aas gebruikt, maar het was opquote:
wtf?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef Alicey het volgende:
Het schijnt voor visboeren heel lastig te zijn om vis te verkopen die zich dood gedraagt in je maag.
niet spotten met koning glasoog jaquote:
Ah zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vis waarvan je niet het gevoel hebt dat die baantjes aan het zwemmen is in je maag, zeg maar.
Gast....quote:
Nog wel bij de viskraam op het Stadhuisplein in Lelystad t.h.v. de Prijstopper.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
heldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef Leonidas82 het volgende:
terechte klacht
Viskraam op de vismarkt in Groningen is ook één grote vieze bende
Bestelde een portie kibbeling, de eigenaar duwde toen met zijn kletsnatte handen een bak kibbeling in mijn handen terwijl een druppel vocht van zijn wijsvinger op één van mijn kibbeling viel, tijdens het aangeven. Het was dat ik dronken was en behoorlijk honger had, anders had ik die hele zooi regelrecht de vuilnis ingesmeten.
Lees de PIquote:
Pfft, dat is niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Amateur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pfft, dat is niets.
Ik ving een rolmops van 1m20.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pfft, dat is niets.
Ik ving een rolmops van 1m20.
Ja dag, jullie liegenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Amateur.
Ik ving laatst 5kg visfriet (of is het vispatat) inclusief saus.
Die van de visboer in het dorp waar ik nu zit wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Ja dag, jullie liegen![]()
Rolmopsen en vispatat zwemmen niet
Jij liegt ook, dat kan heul nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die van de visboer in het dorp waar ik nu zit wel.
muhahahahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Dan heeft dat viswijf daar ze zelf in de sloot gehangenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je merkt het wel nadat je ze daar gegeten hebt.
Inderdaad. Kwaliteitsverschil is soms enorm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het verschilt erg per kraam. Ik ken ook hele goeie.
IEUW HIJ HEEFT VIEZE VINGERS!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:02 schreef Biels het volgende:
Als je dan toch het zekere voor het onzekere wilt nemen is zo'n kraampje nooit de beste optie. Winkels zijn de shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |