Ik kwam net langs de AH en zag tot mijn genoegen de viskraam er naast staan. Met het besef dat ik er de vorige keer een heerlijke portie lekkerbekjes kreeg, besloot ik de tent, na de AH te hebben bezocht, met een bezoekje te vereren.
Eenmaal aangekomen was het niet de dame die mij de vorige keer bediende, maar een of andere vadsige ordinaire visboer die mij te woord stond. Ik bestelde beleefd een portie kibbeling voor 3 euro met saus (wat eigenlijk schandalig veel is) en verwachte deze order met klantvriendelijkheid en hygiene tegemoet te zien.
Maar die gast was maar wat blij zo snel mogelijk het gesprek met zijn lotgenoot te continueren en had geen oog voor degene die zijn loon betaalt. Ondertussen wist hij ook nog zijn schijnbaar vuile handen voor het gemak maar even af te vegen aan zijn werkkleding. En dat grut maakt mijn voedsel klaar.
Toen ik thuis was gekomen smaakte de kibbeling best goed wat mij verbaasde, maar ze hadden me te weinig vis gegeven en een overvloed aan remouladesaus.
Klacht: Dure onhygiënische visboer geeft me te weinig kibbeling en te veel remouladesaus.
[ Bericht 1% gewijzigd door swarmahoer op 04-08-2009 13:38:00 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent