Klopt heb ik op google gelezen de gratis upgrade is maar tot 31 december dan vervalt de windows7quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nu een PC koopt krijg je er vaak een gratis (of voor weinig) upgrade bij
Dat lijkt me echt heel sterk, je krijgt gewoon een licentie, misschien moet je vóór 31e installeren oid, maar je licentie verloopt echt niet ineens de 31equote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt heb ik op google gelezen de gratis upgrade is maar tot 31 december dan vervalt de windows7
STOER!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is beter. Heb de volledige versie van Windows 7
Zal wel van MSDN zijn, Windows 7 RTM heb ik momenteel ook geactiveerd draaienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
STOER!
Heb je een patch eroverheen? Of draai je 120 dagen?
De taakbalk is idd geweldig!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Draai zelf overigens 7 Ultimate thuis en Enterprise op de zaak en ben er meer dan tevreden mee! Eindelijk weer een stabiel OS wat vanaf dag 1 fatsoenlijk genoeg is om te draaien.
Vooral de taakbalk is heerlijk!
Ik betaal er wel voor, via het werkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zal wel van MSDN zijn, Windows 7 RTM heb ik momenteel ook geactiveerd draaien![]()
Waarom betalen voor software
Hyper-V en dan een W95 emuleren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:27 schreef Washington het volgende:
Simcity en City Life doen et niet op Win 7.
Ja, en dat is ook verklaarbaar. Windows XP had eigenlijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
Valt me gewoon op dat ik amper slechte reacties over 7 hoor. Zou MS dan toch een keer vanaf dag 1 een goed, stabiel OS uitbrengen?
* Ezechielk kruipt rillend in een hoekje bij die gedachte
als upgrade een ¤100 en antwoordt op de 2de vraag waarschijnlijk bar weinigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur gaat het OS worden? Hoeveel gaat Vista nog opbrengen tweedehands via marktplaats?
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoiets dacht ik dus al. Maar ik ben wel van plan om te upgraden dan. Maar ik heb een pc met 1GB werkgeheugen, zijn er al system requirements bekend?
WIndows 3.11 WfW was anders een verkoophit van jewelste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook verklaarbaar. Windows XP had eigenlijk hetzelfde.
Een kleine weergave van het pad wat Microsoft gevolgd heeft:
DOS 3.3-6.2 Prima te doen
Windows 3.1 Buggy, maar het ging
Windows 3.11 Weinig toevoeging, niet beter dan 3.1
Windows 95 Goed OS, het verliep allemaal redelijk, niet top maar het begon net
Windows 98 Eindelijk een stabiel Windows OS. SE kwam, maar dat was vooral drivers uitbrengen
Windows ME Tussenstap naar XP, brak en werkte maar half. Kutproduct
Windows XP Goed en stabiel OS wat omarmt werd door iedereen
Windows Vista Wederom troep, een snel gemaakt product tussendoor
Windows 7 Goed product
Wat je ziet, bijna altijd zit er een versie tussen die minder is. MS is niet in staat om in zo'n korte tijd een goed product uit te brengen lijkt het. Tussendoor brengen ze dan ook producten uit die niet best zijn, maar de mensen stil moeten houden. Vista en 7 vind ik daar het beste voorbeeld van, heel veel van Vista vind je terug in 7, maar dan af (de UAC, taakbalk, Aero, etc. etc.)
Dat is overigens ook de redenen dat bedrijven meestal de tussen versies overslaan
Goede verkoopcijfers != goed product. Als je met je tijd mee wilde gaan had je weinig keus op dat moment geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
WIndows 3.11 WfW was anders een verkoophit van jewelste.
Het verschil zit hem ook in de dingen die Tha_Duck zegt, alhoewel ik dat wel erg kort door de bocht vind. Ze hebben geleerd van de fouten met Vista (die niet zozeer Microsoft's fouten waren, als wel die van consumenten die er niet mee om kunnen gaan en hardwarefabrikanten die niet tijdig drivers leveren). De vele negatieve reacties die je hoorde waren voornamelijk van mensen die met oudere hardware Vista wilden draaien. Als je met compatible hardware de definitieve versie van Vista draaide had je weinig problemen, en de UAC kon je gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
Valt me gewoon op dat ik amper slechte reacties over 7 hoor. Zou MS dan toch een keer vanaf dag 1 een goed, stabiel OS uitbrengen?
* Ezechielk kruipt rillend in een hoekje bij die gedachte
Mee eens, net als Tha_Duck, alhoewel inderdaad wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het verschil zit hem ook in de dingen die Tha_Duck zegt, alhoewel ik dat wel erg kort door de bocht vind. Ze hebben geleerd van de fouten met Vista (die niet zozeer Microsoft's fouten waren, als wel die van consumenten die er niet mee om kunnen gaan en hardwarefabrikanten die niet tijdig drivers leveren). De vele negatieve reacties die je hoorde waren voornamelijk van mensen die met oudere hardware Vista wilden draaien. Als je met compatible hardware de definitieve versie van Vista draaide had je weinig problemen, en de UAC kon je gewoon uitzetten.
Nu met Windows 7 hebben ze dat probleem opgelost doordat Vista compatible hardware gewoon werkt onder Windows 7. Maar zoals ik al zei hebben ze geleerd van hun fouten en hebben ze gebruikers veel eerder betrokken bij de ontwikkeling in de vorm van alpha en bèta testen en release candidates, waardoor veel foutjes zijn opgelost en verbeteringen zijn doorgevoerd.
m'n vriendin draait windows 7 RC op een Samsung netbook met 1 Gb, draait op zich prima voor wat internetten en mailen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoiets dacht ik dus al. Maar ik ben wel van plan om te upgraden dan. Maar ik heb een pc met 1GB werkgeheugen, zijn er al system requirements bekend?
Wat is RC1? Kan ik nog de beta krijgen nu nog?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik draai um al sinds RC1 en ben echt dik en dik tevreden.
Stabiel, mooi, snel, praktisch en gebruiksvriendelijk.
RC1 aka Release Candidate is de versie die na de Beta gekomen is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat is RC1? Kan ik nog de beta krijgen nu nog?
Mee eens, maar behalve de networking stack leverde het geen extra bijdrage. Beetje als 98 en 98SE. Neemt niet weg dat het een fatsoenlijk OS was voor die tijd en of het veel verkocht werd vind ik minder belangrijk persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
WIndows 3.11 WfW was anders een verkoophit van jewelste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |