hehehhehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoi Marie, dit is het goede nummer hoor! Bedankt en ik ga me zeker vermaken met de jongens. Zijn ze al vruchtbaar? Tot snel!
Rob
een vrouw zoals jou heb ik niet eerder gekent,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:11 schreef mierenfokker het volgende:
Krijg ik net een sms op mijn telefoon:
Ha Rob, Hoop dit is goede nummer! Van harte gefeliciteerd en leuk dat de jongens gaan logeren. Fijne dag en liefs. Maria
Klacht: Sms die niet voor mij bedoeld is
Antiklacht: Verzin iets leuks wat ik terug kan sturen
quote:
likje ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
"Hoi Maria, dank je. Kom jij hierheen als de jongens logeren?likje Rob"
Je vergeet te vermelden wat er in stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef NJ het volgende:
Ik heb er van een vriend ooit eens eentje gehad die voor z'n vriendin bedoeld was. Dan sta je ook even vreemd te kijken..
Dat idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden wat er in stond
ik van me zwager naar me zus, hahaha ik werd kwaad ik had niet in de gaten zo snel dat ie voor haar was hahaha!quote:Ik heb er van een vriend ooit eens eentje gehad die voor z'n vriendin bedoeld was. Dan sta je ook even vreemd te kijken..
Was de sms ook niet. Dit was zijn smoesje omdat je boos werd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef jantar het volgende:
[..]
ik van me zwager naar me zus, hahaha ik werd kwaad ik had niet in de gaten zo snel dat ie voor haar was hahaha!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef plusminus het volgende:
Mijn vriedin stuurde mij een smsjes die voor haar moeder bestemd was met ongeveer de volgende tekst
Wil je vanavond niet over mijn zwangerschap praten want Plusminus wil het nog niet bekend maken en weet dus niet dat jij het al weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |