Lees jij wel goed??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:55 schreef Misan het volgende:
gewoon uitzendbureau bellen als je het morgen nog niet hebt
Zet dan gewoon dat sms alert aan als je geld gestort krijgt. Weet je gelijk hoelaat het is en je ziet meteen wanneer het erop staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef aadspagaat het volgende:
kleine kans dus dat het na elfen er wel op staat???
Geen donatie aan die asielactie iig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat is er zo belangrijk dat je dat geld nu direct moet hebben?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Lees jij wel goed??
Stond vroeger zeker ook op je rapport: "Doet leuk mee"
Ja, voor mij wel. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zo enorm om geld verlegen kan zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Geen donatie aan die asielactie iig.
Dat boeit toch verder niet?
Zo, heb jij even een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zo enorm om geld verlegen kan zitten.
Nou, enorm zeg. Heel goed gezien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo, heb jij even een gebrek aan inlevingsvermogen.
Tsja niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie. Sommige mensen werken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zo enorm om geld verlegen kan zitten.
[..]
Lees jij wel goed??
[..]
Lees jij wel goed??
Mensen die normaal met geld omgaan hoeven niet zonder te zitten. Dat heeft niks met krijgen van ouders te maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie. Sommige mensen werken.
Via 86 tussenrekeningen die allemaal wat rente vangenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef Karina het volgende:
Ze maken het dus op vrijdag over en je hebt het dan pas dinsdag? Duurt ook lang dan.
Dat dus! leer met geld omgaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die normaal met geld omgaan hoeven niet zonder te zitten. Dat heeft niks met krijgen van ouders te maken.
Dat krijg je als je geld bespaart op voorbehoedsmiddelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TS heeft geen kind op zijn 15e gekregen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geld bespaart op voorbehoedsmiddelen.
Hahahaha echt niet!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat het om 14:07 gestort wordt
Oh, dat dacht ik altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha echt niet!
Het wordt om 14:08 gestort.
is het nu al gestort????????quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:50 schreef aadspagaat het volgende:
hej hallo,
ik werk nu tijdelijk voor een uitzendbureau en krijg dus per week betaald. het wordt altijd op vrijdag gestort en dinsdag staat het er altijd op. normaal kijk ik altijd pas rond 4/5 uur, maar nu heb ik het eigenlijk rond 11uur al nodig, maar het staat er nog niet op. mijn vraag is of iemand weet of er een vast tijdstip is dat het geld bijgeschreven wordt?
dank u.
edit: oja ik weet niet of het uit maakt, maar mijn bank is rabobank.
Tuurlijk niet, dat doen ze vandaag, als het eb is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |