Nadat GM in FB had gezegd dat het misschien handiger was om een nieuw topic met overzicht voor dit studiejaar te starten in de hoop dat er dit keer wat meer animo voor is, bij deze 'deel 2'.
Wat is het idee?
quote:
Er worden hier veel topics geopend met vragen over 'hoe is deze studie' en 'hoe ziet een dag/week eruit' en 'hoeveel verschillen dezelfde studies op een andere universiteit/hogeschool'
Daarom leek het me wel tof om als een soort 'Fok!kers voor Fok!kers' te kijken of er mensen zijn die het leuk vinden om mensen met deze vragen een dagje mee te laten lopen.
Zelf studeer ik Informatiekunde aan de RU in Nijmegen en zou het helemaal tof vinden als ik iemand mee kon laten lopen en zo kon laten zien wat de studie (bij ons) inhoudt.
Dus vind jij het leuk om andere mensen (fok!kers in dit geval) enthousiast te maken voor jouw opleiding én universiteit, meld je dan hier!
Wil je meedoen? Post dan de volgende regel:
Naam: <invullen>, Studie(s): <invullen>, Instelling(en) <invullen>
Als je mee WILT lopen kun je je natuurlijk ook hier melden en roepen of er iemand is die je een dagje mee wil laten kijken. Wellicht reageert er dan wel iemand van die studie, of kent een van ons wel iemand aan wie je gekoppeld kan worden buiten Fok! om

================================================
WOAlfa (en creatief)Naam: Motorbloempje, studie:
Engelse Taal en Cultuur, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
GammaNaam: Clesar03, Opleiding:
Economie en Bedrijfseconomie (2e jaar), Instelling: Universiteit van Tilburg
Naam: KiwiTjuHh, Opleiding:
Master Sociaal Recht, Instelling: Rijksuniversiteit Groningen
Naam: Moona, opleiding: Vrijetijdswetenschappen / int. Leisure sciences (wo), plaats: Breda
BetaNaam: Motorbloempje, studie:
Informatiekunde, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen\
Naam: Californium, studie:
Moleculaire Levenswetenschappen, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Naam: Fogel, studie:
Medische Informatica, Instelling: Universiteit Trondheim (

), Noorwegen
Naam: Seam, studie:
Geneeskunde, Instelling: Universiteit Maastricht
Technisch (beta)================================================
HBOAlfa (en creatief)GammaBetaTechnisch (beta)================================================
Vorige topic:
Zou jij het leuk vinden om Fok!kers mee te laten lopen?[ Bericht 4% gewijzigd door Rene op 14-09-2009 19:34:06 ]