abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71587491
Nadat GM in FB had gezegd dat het misschien handiger was om een nieuw topic met overzicht voor dit studiejaar te starten in de hoop dat er dit keer wat meer animo voor is, bij deze 'deel 2'.

Wat is het idee?
quote:
Er worden hier veel topics geopend met vragen over 'hoe is deze studie' en 'hoe ziet een dag/week eruit' en 'hoeveel verschillen dezelfde studies op een andere universiteit/hogeschool'

Daarom leek het me wel tof om als een soort 'Fok!kers voor Fok!kers' te kijken of er mensen zijn die het leuk vinden om mensen met deze vragen een dagje mee te laten lopen.

Zelf studeer ik Informatiekunde aan de RU in Nijmegen en zou het helemaal tof vinden als ik iemand mee kon laten lopen en zo kon laten zien wat de studie (bij ons) inhoudt.

Dus vind jij het leuk om andere mensen (fok!kers in dit geval) enthousiast te maken voor jouw opleiding én universiteit, meld je dan hier!

Wil je meedoen? Post dan de volgende regel:

Naam: <invullen>, Studie(s): <invullen>, Instelling(en) <invullen>
Als je mee WILT lopen kun je je natuurlijk ook hier melden en roepen of er iemand is die je een dagje mee wil laten kijken. Wellicht reageert er dan wel iemand van die studie, of kent een van ons wel iemand aan wie je gekoppeld kan worden buiten Fok! om

================================================

WO

Alfa (en creatief)

Naam: Motorbloempje, studie: Engelse Taal en Cultuur, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen

Gamma

Naam: Clesar03, Opleiding: Economie en Bedrijfseconomie (2e jaar), Instelling: Universiteit van Tilburg
Naam: KiwiTjuHh, Opleiding: Master Sociaal Recht, Instelling: Rijksuniversiteit Groningen
Naam: Moona, opleiding: Vrijetijdswetenschappen / int. Leisure sciences (wo), plaats: Breda

Beta

Naam: Motorbloempje, studie: Informatiekunde, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen\
Naam: Californium, studie: Moleculaire Levenswetenschappen, Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Naam: Fogel, studie: Medische Informatica, Instelling: Universiteit Trondheim ( ), Noorwegen
Naam: Seam, studie: Geneeskunde, Instelling: Universiteit Maastricht

Technisch (beta)

HBO

Alfa (en creatief)

Gamma

Beta

Technisch (beta)

Vorige topic: Zou jij het leuk vinden om Fok!kers mee te laten lopen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Rene op 14-09-2009 19:34:06 ]
Ja doei.
pi_71603122
Tvptje
pi_71604152
Naam: Seam, studie: Geneeskunde, Instelling: Universiteit Maastricht
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71604642
je staat erbij!
Ja doei.
pi_71604958
Bedankt Tijdje terug nog via de studievereniging iemand mee laten lopen en die was ook 's nachts mee uitgegaan
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71676367
Naam: DanielBo, Opleiding: Logistiek & Economie, Instelling: Hogeschool INHolland Haarlem

Voor diegene die het eventueel interessant vinden: differentiatieminors/keuzevakkenpakketten Leisure Management en Ondernemen in MKB
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_72111689
Ik kan weer toegevoegd worden als optie om mee te lopen met filosofie aan de Universiteit van Tilburg.
pi_72116222
Ik zou graag eens meelopen in de komende maanden. Derhalve tvp.
pi_72125797
als iemand geschiedenis studeert lijkt het me leuk om dit jaar 'ns een keer mee te lopen.
ik zit nu in vwo 6, examenjaar
pi_72134470
Wtf, studeert motorbloempje Engelse taal en cultuur? Ik was steevast in de veronderstelling dat ze informatica deed?

Edit: ik lees ook niet verder dan m'n neus lang is.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2009 11:13:21 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:59:52 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72135837
Waarschijnlijk een echte n00b-vraag, maar ik ben zelf nog maar 1ejaars [vanaf de 31e, ] maar, ik vroeg mij zo af, dat meelopen, hoe regel je dat dan eigenlijk? Neem je diegene gewoon mee, of moet je dat ook regelen bij de uni enzo?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72136313
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarschijnlijk een echte n00b-vraag, maar ik ben zelf nog maar 1ejaars [vanaf de 31e, ] maar, ik vroeg mij zo af, dat meelopen, hoe regel je dat dan eigenlijk? Neem je diegene gewoon mee, of moet je dat ook regelen bij de uni enzo?
Ik neem diegene gewoon mee naar een hoorcollege en geef ik een rondleidinkje op de universiteit zelf.

En uiteraard zuipen in het universiteitscafé.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:22:08 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72136483
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik neem diegene gewoon mee naar een hoorcollege en geef ik een rondleidinkje op de universiteit zelf.

En uiteraard zuipen in het universiteitscafé.
En dat kan je gewoon zomaar doen? Ik heb dus geen idee, want nog nooit hc gehad,
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72137553
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En dat kan je gewoon zomaar doen? Ik heb dus geen idee, want nog nooit hc gehad,
Ja hoor. Je kunt zo binnenlopen in een universiteit en een hoorcollege volgen van een willekeurig vak. Niet dat het mag, maar mogelijk is het wel. En ik heb niet bepaald zin in om veel te regelen.
pi_72137599
bij ons moet je dan even langs de studieadviseur om dat te vragen, krijg je nog een mooi infopakketje mee enzo
Ja doei.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:05:00 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72145652
Oke, merci!
Mss leuk voor volgend jaar, .
pi_72149296
tvp, lijkt me tof om een keer mee te lopen.
pi_72736304
ook bij mij mag er iemand meelopen

naam: Moona
opleiding: Vrijetijdswetenschappen / int. Leisure sciences (wo)
plaats: Breda
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 19:32:06 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72738214
Wanneer de OP aangepast moet worden doe ff een Topicreportje/FB dingetje.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72738240
zet dát dan ook even in de OP
Ja doei.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 19:33:01 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72738252
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
zet dát dan ook even in de OP
4 next time
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 3 januari 2010 @ 14:57:05 #22
155008 Fip
Jezus redt
pi_76359204
Flinke kick: ik zou graag eens meelopen met iemand die Scandinavische talen en culturen in Amsterdam/Groningen studeert. Liefst met Zweeds als hoofdtaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fip op 03-01-2010 18:10:19 ]
pi_76359465
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef Renesite het volgende:
Wanneer de OP aangepast moet worden doe ff een Topicreportje/FB dingetje.
ah, dat kan ik tegenwoordig zelf
Ja doei.
pi_76390005
Kick.

Ik zoek iemand die mij kan rondleiden op één van de volgende opleidingen:

Msc Bioinformatica - Wageningen
Msc Moleculaire levenswetenschappen - Nijmegen
Msc Life science and technology - Leiden

Ben er dus nog niet helemaal over uit. Maar ik denk dat gewoon eens praten met een student of een dagje meewandelen misschien (hopelijk ) de keus wat makkelijker kan maken.
Profiel opgeheven.
pi_76391516
Californium doet MLW in Nijmegen, maar propedeuse.

Weet wel dat je in Nijmegen maar even hoeft te mailen en je kunt een keer meelopen, geen probleem.
Ja doei.
pi_76392381
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Californium doet MLW in Nijmegen, maar propedeuse.

Weet wel dat je in Nijmegen maar even hoeft te mailen en je kunt een keer meelopen, geen probleem.
Is daar ook een algemene mail adres voor? En zo ja heb jij die toevallig voor mij? Bedankt voor de tip in ieder geval!

En zal Californium eens een PM sturen. Poosje terug ook geprobeerd maar volgens mij heeft ze het druk. Mocht je dit lezen Californium. Ik heb interesse in een meeloopdag
Profiel opgeheven.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:47:58 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_76440990
Ik wil wel een keer meelopen met iemand die aardwetenschappen studeert in Utrecht of Amsterdam .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')