heb je van die warmtekanonnen in je tuin?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe is het toch mogenlijk he, ieder jaar begin augustus vier ik mijn verjaardag en we hebben al jaren niet meer buiten kunnen zitten, dit jaar is het zelfs heel spektaculair, zaterdag zakt de temperatuur met 10 graden
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:41 schreef Eustace. het volgende:
[..]
We durven er niet meer heen.Ze keek ons de eerste keer al heel raar aan, toen zat ze achter de kassa, toen we kaartjes kochten voor een of andere boutfilm die al 10 minuten draaide, en toen ze zei 'oh jullie zijn de 2e die er kaarten voor kopen' keken we nét iets te blij.
daar kan die jongen toch ook niets aan doen? Of bedoel je mij?quote:
hele boeken vol met die stickers had ik. En wat was die kaugom vuil zeg...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Stickers bij kauwgom.
Zo populair dat er een film van is gemaakt.
Met je eigen stift spelen? Waar je altijd al van gedroomd had?quote:
Whoohoo, comeback of the century!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he kan je ophouden het altijd over jezelf te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
U nastyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met je eigen stift spelen? Waar je altijd al van gedroomd had?
Komt omdat je't zelf al warm genoeg maakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe is het toch mogenlijk he, ieder jaar begin augustus vier ik mijn verjaardag en we hebben al jaren niet meer buiten kunnen zitten, dit jaar is het zelfs heel spektaculair, zaterdag zakt de temperatuur met 10 graden
Neehee, niet zo!quote:
Die film is ook echt heel fout. Maar wel een soort van instant cult classicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hele boeken vol met die stickers had ik. En wat was die kaugom vuil zeg...
Die film heb ik nooit gezien, of ik ben het vergeten.
met die 'stift'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je't zelf al warm genoeg maakt.
Maar MOCHTEN we buiten kunnen zitten dan kunnen we je tafel eeindelijk inwijden!
dat is met de verjaardag van mijn nicht (zoals in de familie-zin) ook altijd. Dat is over 2 weken weer en dan staan we altijd te blauwbekken in de tuin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
dat is met de verjaardag van mijn nicht (zoals in de familie-zin) ook altijd. Dat is over 2 weken weer en dan staan we altijd te blauwbekken in de tuin.
Maar! Felicitaties nog!!
ola oer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Kheb nog een poppetje van die garbage... kids
een mummietje die z'n hoofd je eraf kon schieten
HAHAHAHAquote:
muy bien! y tu?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
HAHAHAHA
lijer!! die was grappig jajajaja
hoe is et?
jajajajjajaja kan het me levendig inbeelden lolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muy bien! y tu?
ja, Javier had ik het geleerd wat puta was. HOER,. maar ze kunnen de H niet zeggen.
Javier tegen iedereen. Tu erres una oer. hahah in de winkel ook net. Ik lig de hele tijd dubbel.
die anderen steeds: que dices joder.
un rey? no, joderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajajajjajaja kan het me levendig inbeelden lol
to va bien akí gracias perezosoop je wenken bediend jij daar...tu eres algo como un rey y yo no lo sabia?jeje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het ook zo fucking heet bij jou? hier rond de 35 graden. Tis wel goed vertoeven en la piscina
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |