quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god, hoe contactgestoord kun je zijn
Ik heb alleen een stuk of 5 engelse nodig, niet meteen zo'n hele zooi van die alle mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef rene90 het volgende:
ANWB, wereldstekker. Heb je ze allemaal in één.
Het is 1 stekker waar alles opzit, dus als je nog eens ergens anders naartoe gaat kan je er ook mee aan de bak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stuk of 5 engelse nodig, niet meteen zo'n hele zooi van die alle mogelijkheden.
dat snapt ie niet blijkbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is 1 stekker waar alles opzit, dus als je nog eens ergens anders naartoe gaat kan je er ook mee aan de bak.
Hebben ze bij jullie in de provincie wel al elektriciteit dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:03 schreef Elmostyle het volgende:
Ik woon in Zeeland hoor stelletje autistenIk heb al gekeken bij de Hema, Max korting, Blokker, Micro Electro.
Maar daar hebben ze dat allemaal niet
Hier kennen ze geen Dixons, Hubo of mediamarkt(Tenzij ik 130KM ga rijden..)
Als je z'n post leest snapt ie dat wel, ik wilde ook net als hem niet zo'n groot ding met 5 stekkers eraan die af en toe irritant kan zijn om ergens in te steken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat snapt ie niet blijkbaar
en dan noemen ze limburgers dom ...
jah oke, maar die dingesen zijn stervensduur. Ik was niet van plan 7euro per zo'n ding te betalen. terwijl ik de rest toch nooit zal gebruiken en alleen de engelse.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is 1 stekker waar alles opzit, dus als je nog eens ergens anders naartoe gaat kan je er ook mee aan de bak.
Ik snap het wel, ik heb alleen geen ding nodig met alle mogelijke opties voor alle landen. ik wil alleen engels.. als dat nog niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat snapt ie niet blijkbaar
en dan noemen ze limburgers dom ...
ha-ha-ha , wat een FANTASTISCHE humor heb je, je zou standup comedian moeten worden ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie in de provincie wel al elektriciteit dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |