Bekende Nederlandse film hoor. Regie Paul Verhoeven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
Don&Ad: Een travo langs de weg.
Ik heb echt geen idee.
Nee daar krijgt meneer Harmsen uit Toen was geluk wel een tuinslang in zijn reet gestopt...... Wel met Rutger Hauer!quote:
Vreselijke scene..... is geschoten op het metrostation waar ik dagelijks uitstapte toen ik hem zag....dan loop je ineens niet meer zo vrolijk daar rond.quote:
Is dat geen pleonasme als het een man betreft ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke Nederlandse film word een man anaal verkracht?
Munchhausen by proxy?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef lamers het volgende:
Hetis een psychiatrisch syndroom waarbij de patiënt zich herhaaldelijk presenteert bij medische hulpverleners met gefingeerde klachten of zelf toegebrachte verwondingen, om daardoor zorg en aandacht te krijgen. De aandoening wordt ook wel nagebootste stoornis genoemd.
is wat?
Kon ook gedwongen worden tot orale sex toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat geen pleonasme als het een man betreft ?
quote:
In een keer goed!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kon ook gedwongen worden tot orale sex toch?
Het heeft heel wat levens gekost, maar nee, geen aanslag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Een aanslag?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Rapenburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |