Dat heb je fout. Ik heb geen sigaretten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had eerst moeten antwoorden en daarna pas naar je sigaretten moeten zoeken.
Een shagroker dus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb je fout. Ik heb geen sigaretten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
rammelende eierstokken
![]()
Ouder(s) <-- daar verder
quote:
Misschien had ik dat ook wel moeten doen.... was per dag ¤ 9,- kwijt op het laatst.... Pafte er zo 2 pakjes Marlboro's doorheen....quote:
Lijkt mij idd het beste voor de performance van de AKQSCBand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe wel het management en de beveiliging samen met Cobra.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gierenDus ik heb hem op de man af gevraagd of hij al kinderen zou willen (puur voor zichzelf, niet afhankelijk van hoe onze situatie nu is) en hoe hij dat voor zich zag.
Nou, hij zou best kinderen willen nu, maar het leek hem (en mij ook) nog wat vroeg in onze relatie, maar we dachten allebei dat het over een jaartje wel prima zou zijn![]()
Ik ook maar we hebben wel verstand van zaken en veiligheid. Plus dat jij een glock en uzi hebt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij idd het beste voor de performance van de AKQSCBand.![]()
Ik ben erg a-ritmisch.
Ik heb vorige week nog ¤9,92 betaald voor 5 pakjes zware Van Nelle.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had ik dat ook wel moeten doen.... was per dag ¤ 9,- kwijt op het laatst.... Pafte er zo 2 pakjes Marlboro's doorheen....
Wow dat is niet zo duur..... Buitenlandse connecties?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog ¤9,92 betaald voor 5 pakjes zware Van Nelle.
Maar het beste schijnt helemaal niet roken te zijn
quote:
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar we hebben wel verstand van zaken en veiligheid. Plus dat jij een glock en uzi hebt...
Belasting vrij inkopen tijdens oefeningen in het buitenland. Of collega's die dat voor je doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow dat is niet zo duur..... Buitenlandse connecties?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.
Tsja dan zou ik ook nog wel roken denk ik...... Maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Belasting vrij inkopen tijdens oefeningen in het buitenland. Of collega's die dat voor je doen.
We hebben het er wel weer over als ik -bijna- klaar ben met studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dom!!!
Nog 3 jaar, dat is toch nog heel lang!Gewoon een keertje vragen, wanneer hij ze dan zou willen. Misschien bedoelde hij dat hij voor zn dertigste kinderen (dus echt meervoud) wilde hebben
dat lijkt me wel wat kort dag, maar de eerste voor die tijd? Moet kunnen toch....?
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja dan zou ik ook nog wel roken denk ik...... Maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben.....
Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat die meid in R&P nu beledigd een borrel zit te drinken Soempie
Zag je dat in dr profiel? 1981, ze is nauwelijks ouder dan jij maar ze klinkt alsof ze zelf 50 is en 3 kinderen heeft
Op een dag doe je het gewoon. Omdat je dan genoeg hebt gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het er wel weer over als ik -bijna- klaar ben met studeren.![]()
Straks is hij helemaal niet zo zeker van ons ofzo. Ik wil hem in elk geval niet onder druk zetten of afschrikken.
Nee, hij zegt ook zelf wel van dat er eerst een groter huis moet komen. En hij is daar wel heel duidelijk in, dat dat met mij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat laatste lijkt me goed, maar ik zou hierdoor niet gaan twijfelen over jullie hoor!
![]()
Dan kun je beter gewoon nog even wachten
Wel een goeie eigenschap voor een maatschappelijk werkster!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Soempie het volgende:
En ik vind mezelf ook altijd irritant bij zulke topics. Ik kan het gewoon niet loslaten.En dan ben ik dus net zo'n grote wijsneus en betweter.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij zegt ook zelf wel van dat er eerst een groter huis moet komen. En hij is daar wel heel duidelijk in, dat dat met mij is.![]()
Dus komt allemaal wel goed. Geduld is een schone zaak.
![]()
Jij ook kinderwensen Cobra?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik voorspel een AKQSC Babyboom over een jaar of twee.
Dat (nog) niet. Ik deel jouw standpunt.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah gelukkig
En een huis dat groot genoeg is, is wel een voorwaardeMaarja, in dit huis is een kamertje dat nog de baby-aankleding heeft die de vorige bewoonster eraan heeft gegeven
Dus verleidelijk....
Oh, en vrienden die zelf kindjes hebben/krijgen en zeggen dat wij ook maar snel speelmaatjes moeten gaan maken helpt natuurlijk ook niet
"Zij die sterven gaan, groeten U" is misschien passender?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net met mn moeders auto een stoeprand geraakt, velg onder de krassen en ik hoor mn vader net thuiskomen, ik ga even een gezellige conversatie aan, whish me luck
Ach, zo erg is het hopelijk nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Zij die sterven gaan, groeten U" is misschien passender?
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat (nog) niet. Ik deel jouw standpunt.
Maar je weet maar nooit. Als de juiste vrouw je op de juiste wijze in de ogen kijkt en het vraagt...... wie weet.
ai.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net met mn moeders auto een stoeprand geraakt, velg onder de krassen en ik hoor mn vader net thuiskomen, ik ga even een gezellige conversatie aan, whish me luck
Tussen de bonuskaart en het afrekenen door je kans grijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....
Ben je muzikaal? Zo ja dan komen Cobra en Ik je wel beschermen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het hopelijk niet
Trouwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....
Ik ben de trotse bezitter van een zgan basgitaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je muzikaal? Zo ja dan komen Cobra en Ik je wel beschermen.....
Op mijn knieën en dan de ring maar gelijk te voorschijn halen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tussen de bonuskaart en het afrekenen door je kans grijpen.
whish ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Een nibbitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op mijn knieën en dan de ring maar gelijk te voorschijn halen?
quote:
quote:
Succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er vandoor...even een zakje nibbit kopen.....
Ik weet vanuit mijn vriendenkring dat het voor vrouwen vaak heel belangrijk is.quote:
Patton en Holloway lijken niet echt op elkaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie, ik heb moeite om Cobra en Andy uit elkaar te houden, dat komt door die avatars!!
Is dat zo? Dames, klopt dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet vanuit mijn vriendenkring dat het voor vrouwen vaak heel belangrijk is.
Ben ik 21. Moet lukkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik voorspel een AKQSC Babyboom over een jaar of twee.
Ja dat kan hilarisch zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
over onze kinderen later en van die grappige toekomstschetsen.
Volgens mij willen vrouwen het hele sprookje van 'de mooiste dag van hun leven' enzo meemaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet vanuit mijn vriendenkring dat het voor vrouwen vaak heel belangrijk is.
Zijn jullie Theo en Thea!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat kan hilarisch zijn![]()
Onze kinderen zullen retemuzikaal zijn, altijd hun bek houden in ruzies (of nooit ruzie maken), erg veel lezen, praten en muziek maken, en vooral hele grote voortanden hebbenOhja, en of ze dan goed kunnen rekenen of juist goed zijn in taal... ik hoop maar allebei
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen het hele sprookje van 'de mooiste dag van hun leven' enzo meemaken.
Mannen doen vervolgens met gezonde tegenzin mee aan de poppenkast zo lang aan het eind van de avond er maar goed geketst kan worden
Jij, Soempie, LB, MaJo. Gaat gezellig worden.quote:
Nouououou, dat ligt een beetje aan de dames die je het vraagt denk ikquote:
Ik hoor juist van getrouwde mensen dat dat laatste er nou juist niet van komt omdat je na zo'n dag bekaf bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen het hele sprookje van 'de mooiste dag van hun leven' enzo meemaken.
Mannen doen vervolgens met gezonde tegenzin mee aan de poppenkast zo lang aan het eind van de avond er maar goed geketst kan worden
Mocht ik ooit gaan trouwen dan kan ik iig besparen op de kleding. Ik trouw dan wel in mijn nette uniform. ;quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouououou, dat ligt een beetje aan de dames die je het vraagt denk ik
Trouwen lijkt me hartstikke leuk vanwege de clichéromantiek die er omheen hangt: witte jurk, koets, ringen, rijst/bloemblaadjes, boeket, etc etc. Maar of ik dat ook allemaal echt wil? Eigenlijk is me dat veel te veel gedoe en veel te veel geld voor 1 dag. En we weten zo ook wel dat we van elkaar houden![]()
Dilemma dus.... maar ik zou alleen trouwen als ik er dan echt een mooie dag van kan maken. Ik hoef niet perse die status 'getrouwd'
Die status boeit mij ook niet zo veel. Ik denk dat ik alleen zou trouwen voor de fiscale en sociale voordelen die het heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouououou, dat ligt een beetje aan de dames die je het vraagt denk ik
Trouwen lijkt me hartstikke leuk vanwege de clichéromantiek die er omheen hangt: witte jurk, koets, ringen, rijst/bloemblaadjes, boeket, etc etc. Maar of ik dat ook allemaal echt wil? Eigenlijk is me dat veel te veel gedoe en veel te veel geld voor 1 dag. En we weten zo ook wel dat we van elkaar houden![]()
Dilemma dus.... maar ik zou alleen trouwen als ik er dan echt een mooie dag van kan maken. Ik hoef niet perse die status 'getrouwd'
Klinkt als een toffe hoogleraar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik eten maken
Straks gaan we een nieuwe hoogleraar van de faculteit van mn vriend wakker houden op het terras
De man is net aan komen vliegen en is bang dat ie anders vanavond al in slaap valt en morgen te gaar is op zn nieuwe werkEn dus vroeg ie mn vriend en nog wat aio's om m gezelschap te houden in de stad. Wel een toffe manier om je jetlag tegen te gaan
![]()
Is er nog steeds zo'n groot verschil? Ik dacht dat dat met de huidige wetgeving en samenlevingscontracten wel gelijk getrokken zou zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die status boeit mij ook niet zo veel. Ik denk dat ik alleen zou trouwen voor de fiscale en sociale voordelen die het heeft.
Eigenlijk vind ik het een best ouderwets en achterhaald idee dat getrouwde mensen vaak voordelen hebben die samenwonende koppels niet hebben...
Dan is het volgens mij nog veel slimmer om een geregistreerd partnerschap te doen, of samenlevingscontract. Dan krijg je namelijk meteen de kans om je testament op te maken, en bij een huwelijk niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die status boeit mij ook niet zo veel. Ik denk dat ik alleen zou trouwen voor de fiscale en sociale voordelen die het heeft.
Eigenlijk vind ik het een best ouderwets en achterhaald idee dat getrouwde mensen vaak voordelen hebben die samenwonende koppels niet hebben...
Ik doe er in ieder geval niet aan mee. Kost alleen maar klauwen vol met geld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor juist van getrouwde mensen dat dat laatste er nou juist niet van komt omdat je na zo'n dag bekaf bent
Lijkt mij ook een domper
Ik wil ooit wel graag trouwen. Maar dan wel met alleen de belangrijkste vrienden en familie, lekker besloten. Omdat het toch anders 'voelt' te kunnen zeggen dat de ander je man is. En om met vrienden en familie te vieren dat je echt voor elkaar kiest op die manier: voor altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit gaan trouwen dan kan ik iig besparen op de kleding. Ik trouw dan wel in mijn nette uniform. ;
En het kost zeker veel te veel geld. Als ik soms hoor wat men aan een bruiloft heeft uitgeven. Verschrikkelijk.
En dat idd alleen voor de "getrouwd" status.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We kunnen het hier maar 1 iemand vragen toch....?
dat kwam door de zenuwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
whish ?
Heb jij toevallig ook de tickertape gemaakt voor de prince of whales
[ afbeelding ]
MadMaster ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We kunnen het hier maar 1 iemand vragen toch....?
En IARL.quote:
ik zie dat je het weer via een omweg ter sprake brengtquote:
Als je een vrouw zou zijn wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik uniek als het me lukt door de IKEA te lopen en niets te kopen
En!?quote:
volgens mij heb je dan wel zo'n beetje de hele Nederlandse helicoptervloot nodig om die scene na te kunnen doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.
Hij leest hier -vrijwel- nooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie dat je het weer via een omweg ter sprake brengt
Ze had denk ik weer pauze.....quote:
NL heeft binnen Defensie 75 helicopters.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan wel zo'n beetje de hele Nederlandse helicoptervloot nodig om die scene na te kunnen doen
En toen heb je natuurlijk aan een collega van haar gevraagd wanneer ze er weer is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze had denk ik weer pauze.....
en hoeveel zijn er niet in onderhoud/ paraat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NL heeft binnen Defensie 75 helicopters.
Nee, maar ik ga gewoon morgen weer langs.....als ik het via collega's speel denkt ze dat ik een stalker ben....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toen heb je natuurlijk aan een collega van haar gevraagd wanneer ze er weer is?
Momentje, even checken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er niet in onderhoud/ paraat?
Jij gaat morgen gewoon met Ofyles op pad. Eerst naar de supermarkt voor jouw kassameisje en dan naar de kiosk voor zijn kassameisje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga gewoon morgen weer langs.....als ik het via collega's speel denkt ze dat ik een stalker ben....
Okay elkaar een beetje opstoken? Dat zou nog best werken ook. Ofyles waar werk jouw dame?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij gaat morgen gewoon met Ofyles op pad. Eerst naar de supermarkt voor jouw kassameisje en dan naar de kiosk voor zijn kassameisje.
Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.quote:
Waar zijn die overige 16 voor dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |