-> PMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou als ik hartaanval of een beroerte krijg dan hoop ik niet dat de dienstdoende arts ook even zijn tijd neemt....![]()
Maar wat studeer je?
Gezien!quote:
Was het nou echt nodig om haar zo te beledigen TradeMarkie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Boze vrouw weigert hulp
Dat gebeurt hier dan weer voor de kust
Ze dacht dat het ijs wel hield, maar het dooit pittigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was het nou echt nodig om haar zo te beledigen TradeMarkie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze dacht dat het ijs wel hield, maar het dooit pittig
Zelf rijden of als bijrijder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen naar Parijs
wel met een vrachtwagen vol groente, maar toch, gaat wel een leuk ritje worden
bijrijder, op het moment dat ik mn groot rijbewijs wilde halen kreeg ik een andere baan, waarbij dat overbodig wasquote:
Das kut!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijrijder, op het moment dat ik mn groot rijbewijs wilde halen kreeg ik een andere baan, waarbij dat overbodig was
Jullie hebben voor mijn vrachtwagenrijbewijs betaald.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou m'n vrachtwagenrijbewijs ook ngo wel eens willen halen, maar ik heb er geen geld voor over. Dus het zal nog wel even duren.
Ach, ik heb het nu ook echt niet nodig, maar ik had hem ook wel willen hebben, nu is het me ook te duur om zelf 'even' te halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das kut!![]()
Maar wel leuk een rit naar Parijs. Misschien mag je wel even aan de zijne Seine zitten.
Dat komt goed uit. Want mijn fiets is "geleend" door iemand die ik niet ken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe fiets: Halfords heeft nu een actie dat als je meer meuk koopt, je een hoger kortingspercentage op het totaal krijgt. Er zijn maar weinig producten die niet mee doen aan deze actie, dus je mag best een vrij dure fiets kopen met drie fietsbellen er bij. 2 producten geeft 10% korting, 3 15 en 4 20%. Paar producten er bij nemen die minder dan 5% van het dure product kosten en het kan uit
Tijdens dienst uren heb ik een MB met chauffeur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je geen dienstfiets dan?
Klopt, want soms heb ik een chauffeusequote:
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het meisje dat ook naar Knox gaat is héél tof!Ik heb met haar en mijn broer gegeten in het meet-restaurant
Spontane actie
Je vraagt dit aan mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat de afdeling luizenbaantjes? Iemand de hele dag rondrijden. Lijkt me nogal een saai baantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |