Ah, noem je dat tegenwoordig kutlijmquote:
Er is anders nog nooit een vrouw uitelkaar gevallenquote:
Handig als die word tentoogesteld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:02 schreef Henno het volgende:
Epische faal die stickers inderdaad, op notebooks zie je dat ook altijd... alsof ik niet bij de aankoop al weet dat er een intel en een ati in zit, en er Vista op kan draaien
hij zat in een doos?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
Handig als die word tentoogesteld.
ze doen het ook meer VOOR dat je hem koopt, OM hem te kopen
het ziet er wat vrolijker uit al die lettertjes enzo
Ja ik zou dat echt niet op mijn beeldscherm durfen smeren eigenlijk. (ook qua garantie enz.) Maar terechte klacht zowieso die kut stickers. Had een pendaalemmer gekocht (brabantia) voor een 70 euries .. Zit daar ook zo'n mega stikker op .. Vind het debiel dat je daar nog speciaal spul voor moet aanschaffen om de lijm resten te verwijderenquote:
Blijft het dan niet plakkerig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lijmresten loshalen met... het stickertje! (of een stuk ducktape)
Rot eens op, kutuser.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:25 schreef elfzesendertig het volgende:
Beter lijm op je beeldscherm dan een beeldscherm op je lijm
Wat heeft het een met de ander te makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn LG had geen rare stickers. Koop dus gewoon niet bij de Mediamarkt..
Bij de Mediamarkt hadden ze mijn scherm ook, daar hing ie vol met stickers. In de shop waar ik hem kocht niet. MM wil dat gewoon zodat ze makkelijker het scherm kunnen aanprijzen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat heeft het een met de ander te makenLG is een merk en Media Markt een winkel waar ze ook gewoon LG verkopen, dus lul niet zo uit je nek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |