Ja, de laatste tijd al vaker in US gezien, en net dus weer. Topic waard!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Pakspul het volgende:
hier op fok? Dacht dat er dan gezegd werd: "Vooruit dan maar, omdat je zo lelijk bent hoef je geen foto te posten".
Ja well, dit is hoe zie je er nu uit ziet en userfoto's, met dat als eerste post. En mannen doen het ook!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Er zijn anders genoeg trieste mannelijke users die continu om foto's van vrouwelijke users bedelen.
En die meiden, die nobele goeierds, die doen dat dan. Altruïsme, ik zeg het je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Er zijn anders genoeg trieste mannelijke users die continu om foto's van vrouwelijke users bedelen.
Post hier je hyves profielfoto #2! hier blijkbaar ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja well, dit is hoe zie je er nu uit ziet en userfoto's, met dat als eerste post. En mannen doen het ook!
Ik zeg het je, saints zijn hetquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En die meiden, die nobele goeierds, die doen dat dan. Altruïsme, ik zeg het je.
Gaat nergens over!quote:
Oh, well, als jij dat vindt dan zal dat wel zo zijn, ja.quote:
anders post jij nog ff een van je originele breezah-look-fotosquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:16 schreef Lamon het volgende:
Kijk, hier kan die dus wel:
[ afbeelding ]
'k Heb er weken over nagedacht, en eigenlijk wilde ik helemaal geen foto's plaatsen, sterker nog, ik had geen eens een foto! Maar vooruit, ik heb toch een foto gemaakt en voooooooooooorrrrrrrrrrruit, ik post hem dan toch maar om jullie daar een plezier mee te doen,quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef PeZu het volgende:
dat zogenaamd twijfelend een foto plaatsen_!
ziet er goed uit hoor, keep up the good workquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb er weken over nagedacht, en eigenlijk wilde ik helemaal geen foto's plaatsen, sterker nog, ik had geen eens een foto! Maar vooruit, ik heb toch een foto gemaakt en voooooooooooorrrrrrrrrrruit, ik post hem dan toch maar om jullie daar een plezier mee te doen,![]()
![]()
![]()
.
Breezah-look??quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
anders post jij nog ff een van je originele breezah-look-fotos
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb er weken over nagedacht, en eigenlijk wilde ik helemaal geen foto's plaatsen, sterker nog, ik had geen eens een foto! Maar vooruit, ik heb toch een foto gemaakt en voooooooooooorrrrrrrrrrruit, ik post hem dan toch maar om jullie daar een plezier mee te doen,![]()
![]()
![]()
.
Wil dan, anders laat maar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Harikiri wilt weer eens aandacht
![]()
![]()
Alleen Pisnicht, en die heeft al sinds maanden irritatie richting mijn persoon, wil wel eens weten wat zijn probleem is, dan kunnen we het als heren onder elkaar uitspreken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je vraagt je serieus af waarom ze dát nou zou zeggen?
Nou dat is een camera in je hand pakken, en dan een foto maken, en die in 4590 varianten postenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen Pisnicht, en die heeft al sinds maanden irritatie richting mijn persoon, wil wel eens weten wat zijn probleem is, dan kunnen we het als heren onder elkaar uitspreken.
En ik weet idd niet wat een Breezah-look is, sue me, ik ben 34.
Nu beschrijf je gewoon US...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat is een camera in je hand pakken, en dan een foto maken, en die in 4590 varianten posten
breezer foto?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Niet perse.
Jij maakt wel altijd van die breezer-foto's, moet ik ff met pisnicht eens zijn.
Nou ik ben echt niet alleen hoor en die irritatie wek je zelf op maar dat weet je intussen zelf ook wel lijkt me.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen Pisnicht, en die heeft al sinds maanden irritatie richting mijn persoon, wil wel eens weten wat zijn probleem is, dan kunnen we het als heren onder elkaar uitspreken.
En ik weet idd niet wat een Breezah-look is, sue me, ik ben 34.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
breezer foto?
ik vind het meer een verdwaasd du konijn dat in stel aansnellende koplampen kijkt
Dat dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:43 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou ik ben echt niet alleen hoor en die irritatie wek je zelf op maar dat weet je intussen zelf ook wel lijkt me.
Waar ik op doelde met die look is met de camera in je linker (of rechter) hand een foto van jezelf nemen terwijl je een enigszins getuite bek trekt en dat doe jij dan tevens nog eens in 10 "verschillende" posities.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik postte ook een keer deze, maar die werd weggehaald.
[ afbeelding ]
daar was je "lekker gek" aan het doen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prettig gestoord.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:48 schreef pisnicht het volgende:
[..]
daar was je "lekker gek" aan het doen?
Nee, dit is beter:quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is dan wel goed, man? Dit:
[ afbeelding ]
Leg het me uit?
Ik ben alleen Harajuku aan het pesten, omdat ze me een keer retard genoemd heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef PeZu het volgende:
nee hoor lamon wil helemaal geen aandacht_!
Oh ja, dáárom post je foto's van jezelf.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben alleen Harajuku aan het pesten, omdat ze me een keer retard genoemd heeft.
ja en ik ben meest heilige man ter wereld en genees dagelijks door handoplegging 100 mensenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben alleen Harajuku aan het pesten, omdat ze me een keer retard genoemd heeft.
Nee, daarom kaap ik je topic.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dáárom post je foto's van jezelf.
Je kaapt mijn topic omdat je aandacht wil. Zodat je morgen weer kan janken dat de pubers van FOK zo gemeen zijhijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, daarom kaap ik je topic.
En dat ergert je.
En als je zegt van niet, lieg je.
Ze zijn al weg hoor, the floor is all yours.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kaapt mijn topic omdat je aandacht wil. Zodat je morgen weer kan janken dat de pubers van FOK zo gemeen zijhijn
Jij zou echt eens aan zo'n reality-programma moeten meedoen, prachtige tv zou dat opleveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze zijn al weg hoor, the floor is all yours.
Dat heeft veel nut als men je gequote heeft..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bent lelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.quote:
Dat hoeft toch niet per se?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Dat betekent dat ik het in karakter compenseer, zoals alle aardige mensen, doet me deugd.
Vast niet, maar ik moet toch een comeback maken, waar geen goede "baas" reactie op terug te geven is?quote:
Dat ben ik, één en al nuchterheid.quote:
Nu ook hetzelfde doen met Ritmo en dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik moet toch een comeback maken, waar geen goede "baas" reactie op terug te geven is?
Zo werkt het toch?
Moest direct aan dit topic denken, ts.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen die foto's posten met de woorden "vooruit dan maar" alsof ze ons daar een plezier mee doen terwijl ze zelf hun foto's oh zo graag willen posten,.
Nou, BEDANKT VOOR JE FOTO'S HOOR! Fucking saint dat je dat voor ons over hebt,.
quote:
Dat ben je dan ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
breezer foto?
ik vind het meer een verdwaasd du konijn dat in stel aansnellende koplampen kijkt
Userfoto's, minstens de helft is gewoon lelijk en draagt kleren die ik nog niet aan het Leger des Heils zou durven doneren. Ook wemelt het daar van de zoetsappige complimentjes en is enige vorm van keiharde kritiek om de mensen terug in de werkelijkheid te duwen verboten (tenminste, vroegâh). Als iemand een foto post is dat bijna altijd vergezeld met een disclaimer (brak/moe/net uit bed/..) en natuurlijk de klacht die in dit topic besproken wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus: Wat is US voor een subforum ?
Nou dan moet je toch iets beter je best doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik moet toch een comeback maken, waar geen goede "baas" reactie op terug te geven is?
Zo werkt het toch?
Sinds hij zijn 'ingebeelde lelijkheidssyndroom', zoals hij dat zelf noemt, heeft overwonnen vindt 'ie het blijkbaar nodig om overal mensen te verblijden met zijn beeltenisquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
En waaaarom kom ik altijd OVERAL foto's van Lamon tegen.
En maar blijven weigeren z'n gezichtsbeharing bij te trimmen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sinds hij zijn 'ingebeelde lelijkheidssyndroom', zoals hij dat zelf noemt, heeft overwonnen vindt 'ie het blijkbaar nodig om overal mensen te verblijden met zijn beeltenis
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En maar blijven weigeren z'n gezichtsbeharing bij te trimmen.
Elke 34-jarige die het nodig vindt om zijn hoofd in honderdvoud vanuit ongv. 4 verschillende hoeken te fotograferen en deze foto's vervolgens op een subforum tussen de 16-jarigen neerplant, is een probleemgevalletje volgens mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtfsorry hoor maar Lamon is echt een probleemgevalletje
en dat durft mij dan aandachtshoer te noemen.
Daar heb je zeker een goed punt jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Elke 34-jarige die het nodig vindt om zijn hoofd in honderdvoud vanuit ongv. 4 verschillende hoeken te fotograferen en deze foto's vervolgens op een subforum tussen de 16-jarigen neerplant, is een probleemgevalletje volgens mij
Omdat je op linkjes klikt waarvan je kunt weten dat je ze dan voor je porm krijgt, domme snol.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Snel weggehaald he.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat je op linkjes klikt waarvan je kunt weten dat je ze dan voor je porm krijgt, domme snol.
Er staat geen enkele foto van mij in dit topic...
Ooit in je grafkop opgekomen dat ik dit topic misschien al heb bekeken op het moment dat jouw hoofd nog ongecensureerd op m'n scherm verscheen? En geloof me, dat wil je niet zien op een 22".quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat je op linkjes klikt waarvan je kunt weten dat je ze dan voor je porm krijgt, domme snol.
Er staat geen enkele foto van mij in dit topic...
Gisteren al trut, ze heeft gewoon op de linkjes geklikt en gaat daarna janken.quote:
Ik ga hier niet eens op in aangezien ik die dingen niet heb gezegd, maar prima hoor, als jij er blij van wordt om dingen te verdraaien zodat het lijkt alsof jij ook maar het kleinste beetje normaler bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gisteren al trut, ze heeft gewoon op de linkjes geklikt en gaat daarna janken.
Zeikwijf, al was ze 60, zou ik het nog een zeikwijf vinden.
"Boehoe, ik kom allemaal topics met foto's van Lamon tegen, omdat ik op linkjes klik. "
"Boehoe, Lamon is niet helemaal goed bij zijn hoofd en ik moet dat heel vaak zeggen."
"Boehoe, Lamon denkt dat ik plannen smeed met anderen op msn om hem te pakken, al noemt ie mijn naam niet, en heb ik geen enkele reden om te denken dat hij het over mij heeft."
"Boehoe, Lamon is 34, en dit is een forum voor pubers, al is dat niet zo, maar als ik het zeg heb ik gelijk."
"Boehoe, Lamon noemt mij een aandachtshoer."
De gracht in met dat wijf en nooit meer opvissen.
Ja, nu ga je te ver he, mij een beetje trut noemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gisteren al trut, ze heeft gewoon op de linkjes geklikt en gaat daarna janken.
Zeikwijf, al was ze 60, zou ik het nog een zeikwijf vinden.
"Boehoe, ik kom allemaal topics met foto's van Lamon tegen, omdat ik op linkjes klik. "
"Boehoe, Lamon is niet helemaal goed bij zijn hoofd en ik moet dat heel vaak zeggen."
"Boehoe, Lamon denkt dat ik plannen smeed met anderen op msn om hem te pakken, al noemt ie mijn naam niet, en heb ik geen enkele reden om te denken dat hij het over mij heeft."
"Boehoe, Lamon is 34, en dit is een forum voor pubers, al is dat niet zo, maar als ik het zeg heb ik gelijk."
"Boehoe, Lamon noemt mij een aandachtshoer."
De gracht in met dat wijf en nooit meer opvissen.
Nee, dat mag niet, je kan toch zwemmen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
En is dat nou een doodverwensing?
Nee. Ik heb m'n ABC maar ik zwem als een verdwaalde puppy.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, je kan toch zwemmen?
Je vindt het wel vermakelijk, geef maar toe...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
Overigens ben jij degene die overal over begint te zeiken, misschien moet je zelf eens stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |