Ja, de laatste tijd al vaker in US gezien, en net dus weer. Topic waard!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Pakspul het volgende:
hier op fok? Dacht dat er dan gezegd werd: "Vooruit dan maar, omdat je zo lelijk bent hoef je geen foto te posten".
Ja well, dit is hoe zie je er nu uit ziet en userfoto's, met dat als eerste post. En mannen doen het ook!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Er zijn anders genoeg trieste mannelijke users die continu om foto's van vrouwelijke users bedelen.
En die meiden, die nobele goeierds, die doen dat dan. Altruïsme, ik zeg het je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
Er zijn anders genoeg trieste mannelijke users die continu om foto's van vrouwelijke users bedelen.
Post hier je hyves profielfoto #2! hier blijkbaar ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja well, dit is hoe zie je er nu uit ziet en userfoto's, met dat als eerste post. En mannen doen het ook!
Ik zeg het je, saints zijn hetquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En die meiden, die nobele goeierds, die doen dat dan. Altruïsme, ik zeg het je.
Gaat nergens over!quote:
Oh, well, als jij dat vindt dan zal dat wel zo zijn, ja.quote:
anders post jij nog ff een van je originele breezah-look-fotosquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:16 schreef Lamon het volgende:
Kijk, hier kan die dus wel:
[ afbeelding ]
'k Heb er weken over nagedacht, en eigenlijk wilde ik helemaal geen foto's plaatsen, sterker nog, ik had geen eens een foto! Maar vooruit, ik heb toch een foto gemaakt en voooooooooooorrrrrrrrrrruit, ik post hem dan toch maar om jullie daar een plezier mee te doen,quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef PeZu het volgende:
dat zogenaamd twijfelend een foto plaatsen_!
ziet er goed uit hoor, keep up the good workquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb er weken over nagedacht, en eigenlijk wilde ik helemaal geen foto's plaatsen, sterker nog, ik had geen eens een foto! Maar vooruit, ik heb toch een foto gemaakt en voooooooooooorrrrrrrrrrruit, ik post hem dan toch maar om jullie daar een plezier mee te doen,![]()
![]()
![]()
.
Breezah-look??quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
anders post jij nog ff een van je originele breezah-look-fotos
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb er weken over nagedacht, en eigenlijk wilde ik helemaal geen foto's plaatsen, sterker nog, ik had geen eens een foto! Maar vooruit, ik heb toch een foto gemaakt en voooooooooooorrrrrrrrrrruit, ik post hem dan toch maar om jullie daar een plezier mee te doen,![]()
![]()
![]()
.
Wil dan, anders laat maar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Harikiri wilt weer eens aandacht
![]()
![]()
Alleen Pisnicht, en die heeft al sinds maanden irritatie richting mijn persoon, wil wel eens weten wat zijn probleem is, dan kunnen we het als heren onder elkaar uitspreken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je vraagt je serieus af waarom ze dát nou zou zeggen?
Nou dat is een camera in je hand pakken, en dan een foto maken, en die in 4590 varianten postenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen Pisnicht, en die heeft al sinds maanden irritatie richting mijn persoon, wil wel eens weten wat zijn probleem is, dan kunnen we het als heren onder elkaar uitspreken.
En ik weet idd niet wat een Breezah-look is, sue me, ik ben 34.
Nu beschrijf je gewoon US...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat is een camera in je hand pakken, en dan een foto maken, en die in 4590 varianten posten
breezer foto?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Niet perse.
Jij maakt wel altijd van die breezer-foto's, moet ik ff met pisnicht eens zijn.
Nou ik ben echt niet alleen hoor en die irritatie wek je zelf op maar dat weet je intussen zelf ook wel lijkt me.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen Pisnicht, en die heeft al sinds maanden irritatie richting mijn persoon, wil wel eens weten wat zijn probleem is, dan kunnen we het als heren onder elkaar uitspreken.
En ik weet idd niet wat een Breezah-look is, sue me, ik ben 34.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
breezer foto?
ik vind het meer een verdwaasd du konijn dat in stel aansnellende koplampen kijkt
Dat dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:43 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou ik ben echt niet alleen hoor en die irritatie wek je zelf op maar dat weet je intussen zelf ook wel lijkt me.
Waar ik op doelde met die look is met de camera in je linker (of rechter) hand een foto van jezelf nemen terwijl je een enigszins getuite bek trekt en dat doe jij dan tevens nog eens in 10 "verschillende" posities.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik postte ook een keer deze, maar die werd weggehaald.
[ afbeelding ]
daar was je "lekker gek" aan het doen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prettig gestoord.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:48 schreef pisnicht het volgende:
[..]
daar was je "lekker gek" aan het doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |