quote:Toch mishandeling tijdens Gaypride
De Gay Pride is toch niet zonder incidenten verlopen. De Amsterdamse operazanger Kees Taal werd afgelopen zaterdag op de Zeedijk door meerdere mannen mishandeld. Taal stond met wat vrienden wat te drinken toen hij een vrouw een bord omhoog zag houden met daarop een anti-homo-leus. De zanger was hier niet van gediend en pakte het bord af. Taal werd vervolgens door vier mannen aangevallen en mishandeld. De vier vluchtten weg toen het slachtoffer begon te schreeuwen. De politie is een onderzoek naar de mishandeling gestart en zegt in elk geval één van de daders in het vizier te hebben. De politie hoopt snel tot arrestaties over te kunnen gaan.
Bron AT5
blijf met je tengels dan ook van dat bord af. Vrijheid van meningsuiting!quote:De zanger was hier niet van gediend en pakte het bord af.
Dat was niet zo slim nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef dhimmiboy het volgende:
[..]
blijf met je tengels dan ook van dat bord af. Vrijheid van meningsuiting!
ditquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef dhimmiboy het volgende:
[..]
blijf met je tengels dan ook van dat bord af. Vrijheid van meningsuiting!
Geldige reden om iemand in elkaar te slaan inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef gers het volgende:
eigen schuld dikke bult had hij maar van dat bord moeten afblijven
Nee een geldige reden om kwaad te worden én een anti gaybord van een vrouw proberen af te pakken. Sorry meneer de zinghomo. Zullen we niet meer doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Geldige reden om iemand in elkaar te slaan inderdaad.
Wat een kortzichtige reacties weer in dit topic. Niet te geloven.
Nee dat is het niet, ze zeggen alleen dat die homo ook schuldig was zodra hij dat bord afpakte.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij hoort ook niet dat bord uit haar handen te trekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Wat een kortzichtige reacties weer in dit topic. Niet te geloven.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef devl1nsect het volgende:
Als ik het ergens niet mee eens ben doe ik dat ook. Laatst nog bij een moslima. Hup ff de hoofddoek eraf trekken omdat het anti mijn geloof en ding is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken! Get a life echt! Heel goed dat hij dat bord afgepakt heeft juist! Homofoob of niet, je kunt mensen gewoon ook in hun waarde laten en accepteren dat er ook anderen zijn dan jij! Zo'n bord is op zo'n dag provocerend en not done (altijd trouwens, maar idd vrijheid van meningsuiting prima, maar doe dat maar een andere keer
).
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Helemaal niet. Iemand zijn bord afpakken maakt je nog niet schuldig. De enige schuldigen zijn de mannen die hem mishandelden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef wuh het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ze zeggen alleen dat die homo ook schuldig was zodra hij dat bord afpakte.
quote:Ik mag andermans feestje niet verpesten met mijn bord voor de kop.
Ik mag andermans feestje niet verpesten met mijn bord voor de kop.
quote:Grote jongens lossen conflicten op met woorden, niet met hun handen.
Grote jongens lossen conflicten op met woorden, niet met hun handen.
.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:50 schreef Koewam het volgende:
We weten niet wat er op het bord stond.
Het was waarschijnlijk niet "ik keur dit af", maar iets meer beledigends. Tja, dan mag je het recht wel in eigen hand nemen in plaats van op de politie te wachten... Vind ik.
ALLE CARNAVALSVIERDERS ZIJN KUT!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:50 schreef Koewam het volgende:
We weten niet wat er op het bord stond.
Het was waarschijnlijk niet "ik keur dit af", maar iets meer beledigends. Tja, dan mag je het recht wel in eigen hand nemen in plaats van op de politie te wachten... Vind ik.
Graag zelfsquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel me door deze teksten ook beledigd. Mag ik nu ook gaan slaan?
Hij sloeg niet, hij trok het bord uit z'n hand.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg doen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:54 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef Qebbel het volgende:
't Is toch gewoon triest als je op de gaypride met een antihomoleus in je handen gaat staan.Op dinsdagmiddag bij de poort van de kinderboerderij heeft nu eenmaal minder impact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken! Get a life echt! Heel goed dat hij dat bord afgepakt heeft juist! Homofoob of niet, je kunt mensen gewoon ook in hun waarde laten en accepteren dat er ook anderen zijn dan jij! Zo'n bord is op zo'n dag provocerend en not done (altijd trouwens, maar idd vrijheid van meningsuiting prima, maar doe dat maar een andere keer
).
There is no love sincerer than the love of food.
eeuhm die tekst op het bord klopt gewoon volgens de bijbel en waarom mag je wel demonstreren om pro-gay te zijn en niet demonstreren tegen homos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen zegt dat ie dat bord niet af had moeten pakken. Hebben jullie enig besef van normen en waarden??? Die bitch had daar gewoon niet moeten gaan staan op dat moment, met dr provocerende tekst!
Laat staan dat die kerels vervolgens het recht hadden om hem met geweld te benaderen! Ik heb alle begrip voor ieders mening, maar daar kun je gewoon een fatsoenlijke discussie over beginnen, waarbij ieder met argumenten en overtuigingen kan komen. Maar om een beetje zielig met zo'n provocerend bord te gaan staan, dan vraag je er gewoon om, dat iemand dat uit je handen grist!
Er stond op het bord iets van "Jezus/God haat jullie en jullie gaan naar de hel!".
Je hebt met je poten van andermans spullen af te blijven, zo eenvoudig is het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen zegt dat ie dat bord niet af had moeten pakken. Hebben jullie enig besef van normen en waarden??? Die bitch had daar gewoon niet moeten gaan staan op dat moment, met dr provocerende tekst!
Laat staan dat die kerels vervolgens het recht hadden om hem met geweld te benaderen! Ik heb alle begrip voor ieders mening, maar daar kun je gewoon een fatsoenlijke discussie over beginnen, waarbij ieder met argumenten en overtuigingen kan komen. Maar om een beetje zielig met zo'n provocerend bord te gaan staan, dan vraag je er gewoon om, dat iemand dat uit je handen grist!
Er stond op het bord iets van "Jezus/God haat jullie en jullie gaan naar de hel!".
De homo's provoceren ook door als een stelletje gepeverteren half naakt op die boten met hun aars staan te schudden. Ongelooflijk dat de politie niet verbaliserend optreedt tegen deze schendingen van de openbare eerbaarheid. Volkomen terecht dus dat er mensen zijn die een tegengeluid willen laten horen, al ben ik het volstrekt oneens met de tekst op de borden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen zegt dat ie dat bord niet af had moeten pakken.
Ja zal ff lekker worden als je iedere 'bitch' in elkaar kan trappen waarvan jij vindt dat ze het recht niet heeft er te zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:49 schreef Qebbel het volgende:
Ook al vraagt iemand erom, dan nog heb je het recht niet om met jouw takken aan de spullen van een ander te zitten. No matter what!quote:Laat staan dat die kerels vervolgens het recht hadden om hem met geweld te benaderen! Ik heb alle begrip voor ieders mening, maar daar kun je gewoon een fatsoenlijke discussie over beginnen, waarbij ieder met argumenten en overtuigingen kan komen. Maar om een beetje zielig met zo'n provocerend bord te gaan staan, dan vraag je er gewoon om, dat iemand dat uit je handen grist!
Daar kun je toch alleen maar om lachen!?!quote:Er stond op het bord iets van "Jezus/God haat jullie en jullie gaan naar de hel!".
Hij gedroeg zich agressief. Het was niet zo dat hij zonder reden in elkaar geslagen werd, dus is hij medeschuldig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Iemand zijn bord afpakken maakt je nog niet schuldig. De enige schuldigen zijn de mannen die hem mishandelden.
Laat Kees Taal nou net geen agressieve man zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef wuh het volgende:
Hij gedroeg zich agressief. Het was niet zo dat hij zonder reden in elkaar geslagen werd, dus is hij medeschuldig.
Hij pakt alleen maar borden af van mensen van wie hij met zijn tengels af moet blijven. Helemaal niet agressief nee. Duidelijk iemand die zijn conflicten met woorden oplost.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Laat Kees Taal nou net geen agressieve man zijn.
Je hebt gelijk, hij had natuurlijk zijn eigen bord mee moeten nemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij pakt alleen maar borden af van mensen van wie hij met zijn tengels af moet blijven. Helemaal niet agressief nee. Duidelijk iemand die zijn conflicten met woorden oplost.
Iedereen heeft recht op zijn mening uit te dragen. Er is alleen 1 groep die overal aanstoot aanneemt en altijd maar in de slachtofferrol kruipt, terwijl ze zelf begonnen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij had natuurlijk zijn eigen bord mee moeten nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |