quote:Toch mishandeling tijdens Gaypride
De Gay Pride is toch niet zonder incidenten verlopen. De Amsterdamse operazanger Kees Taal werd afgelopen zaterdag op de Zeedijk door meerdere mannen mishandeld. Taal stond met wat vrienden wat te drinken toen hij een vrouw een bord omhoog zag houden met daarop een anti-homo-leus. De zanger was hier niet van gediend en pakte het bord af. Taal werd vervolgens door vier mannen aangevallen en mishandeld. De vier vluchtten weg toen het slachtoffer begon te schreeuwen. De politie is een onderzoek naar de mishandeling gestart en zegt in elk geval één van de daders in het vizier te hebben. De politie hoopt snel tot arrestaties over te kunnen gaan.
Bron AT5
blijf met je tengels dan ook van dat bord af. Vrijheid van meningsuiting!quote:De zanger was hier niet van gediend en pakte het bord af.
Dat was niet zo slim nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef dhimmiboy het volgende:
[..]
blijf met je tengels dan ook van dat bord af. Vrijheid van meningsuiting!
ditquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef dhimmiboy het volgende:
[..]
blijf met je tengels dan ook van dat bord af. Vrijheid van meningsuiting!
Geldige reden om iemand in elkaar te slaan inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef gers het volgende:
eigen schuld dikke bult had hij maar van dat bord moeten afblijven
Nee een geldige reden om kwaad te worden én een anti gaybord van een vrouw proberen af te pakken. Sorry meneer de zinghomo. Zullen we niet meer doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Geldige reden om iemand in elkaar te slaan inderdaad.
Wat een kortzichtige reacties weer in dit topic. Niet te geloven.
Nee dat is het niet, ze zeggen alleen dat die homo ook schuldig was zodra hij dat bord afpakte.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij hoort ook niet dat bord uit haar handen te trekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Wat een kortzichtige reacties weer in dit topic. Niet te geloven.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef devl1nsect het volgende:
Als ik het ergens niet mee eens ben doe ik dat ook. Laatst nog bij een moslima. Hup ff de hoofddoek eraf trekken omdat het anti mijn geloof en ding is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken! Get a life echt! Heel goed dat hij dat bord afgepakt heeft juist! Homofoob of niet, je kunt mensen gewoon ook in hun waarde laten en accepteren dat er ook anderen zijn dan jij! Zo'n bord is op zo'n dag provocerend en not done (altijd trouwens, maar idd vrijheid van meningsuiting prima, maar doe dat maar een andere keer
).
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Helemaal niet. Iemand zijn bord afpakken maakt je nog niet schuldig. De enige schuldigen zijn de mannen die hem mishandelden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef wuh het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ze zeggen alleen dat die homo ook schuldig was zodra hij dat bord afpakte.
quote:Ik mag andermans feestje niet verpesten met mijn bord voor de kop.
Ik mag andermans feestje niet verpesten met mijn bord voor de kop.
quote:Grote jongens lossen conflicten op met woorden, niet met hun handen.
Grote jongens lossen conflicten op met woorden, niet met hun handen.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |