quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef Foxy-lady het volgende:
Weet de vriend van je moeder het niet?
Of blijkt hij er toch niet zo handig in te zijn?
Toevallig hebben ze een uitlaatpakking erin gezet net!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:11 schreef Dulk het volgende:
uitlaatpakking half op de flens, zodat de uitlaatpoort geblokkeerd is.
controleer dat eerst maar eens.
injectie of 2-takt trouwens?
eerst maar eens computerfouten resetten en uitlezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Toevallig hebben ze een uitlaatpakking erin gezet net!
En Injectie. Maar injectie doet het gewoon.
dat zijn ditech scooters (direct injection technology) rijden 1 op 40 ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef FokYouTwo het volgende:
Handige jongens..die maten van de vriend van je moeder![]()
Hebben die slimmerikken soms aan die uitlaat zitten trekken waardoor deze bij de cilinder los is gaan zitten of misschien wel de cilinder los hebben gerukt waardoor er geen optimale compressie meer is
Ennuhh..injectie op een bromscooterHeeft tie ook straalaandrijving dan
![]()
Ik heb een Kymcie Aclitorisquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef Dulk het volgende:
[..]
dat zijn ditech scooters (direct injection technology) rijden 1 op 40 ofzo![]()
maar als je storingen hebt kan het wel eens lastig zijn
Er komt toch uitlaatgas uit en hou je kanker smoel kneus tyf lekker een eind op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef badboynova het volgende:
uitlaat verstopt, plus dat je moeders vriend en ze maten het hebben afgeraffelt omdat ze een orgie wilden houden met je moeder.:)
Ik zal morgen eens kijken, als je gelijk hebt neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef badboynova het volgende:
leer eerst de techniek van een verbrandings motor voor je iemand een gladiool noemt, en kom dan terug. want waarschijnlijk zorg die nieuwe pakking er voor dat je verbradings gassen niet tijdig de verbrandings kamer kunnen verlaten, of is je uitlaat verstopt ondanks je er een wolk je uit ziet komen.<--- zie je die punt
En hoe 'ontstop' ik mijn uitlaat? Als ie echt verstopt zit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef badboynova het volgende:
leer eerst de techniek van een verbrandings motor voor je iemand een gladiool noemt, en kom dan terug. want waarschijnlijk zorg die nieuwe pakking er voor dat je verbradings gassen niet tijdig de verbrandings kamer kunnen verlaten, of is je uitlaat verstopt ondanks je er een wolk je uit ziet komen.<--- zie je die punt
gewoon heel goed zoeken!! (sorry kon hem niet voor me houden)quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En hoe 'ontstop' ik mijn uitlaat? Als ie echt verstopt zit.
uhhhh....BINGOquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een totale lijst van de getallen die ik kreeg met pauzes er tussen (daarna herhaalde hij alles)
8
6
7
11
12
15
5
14
17
18
20
21