Nog even wachten op de slimquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:35 schreef Remake het volgende:
[..]
Nadelen,
mogelijk het formaat?
verbruikt iets meer stroom
Voordelen,
Media center met hardeschijf
Muziek, Film, Foto
Internet Browser met youtube support
Makkelijk firmware updaten
full hd 1.3 support
Maar het blijft een feit dat je ps3 wéér kapot is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Achteraf gezien is de vergelijking echt heel kut trouwens, want;
a. de kleuren hebben bij beide plaatjes verschillende waarden ()
b. de rechtopstaande ps3 is gefotografeerd recht in een out-take en de liggende alleen op de bovenkant (dus daar is uiteraard minder hitte)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn vriendin zei:
Koop nou maar een Xbox, je hebt er toch al een: hij is lomp en lelijk, hij maakt kabaal voor 10 en hij gaat constant stuk
HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
ECHT DE TERING HEY
ZO RAAK IK MIJN 5x PSN INLOGGEN WEL KWIJT JA
Ow man, mn KZ2 platinum
Ik krijg een 80GB teruggestuurdDag ps2 compatibility
Dag savegames, dag dvd die er nog in zat
Kutjebef, ik heb nu nog maar 1 PSN inlog over
* zingtquote:
(K)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
* zingt
You know you hate me, you know I hate you...
http://www.eurogamer.net/(...)st-hd-article?page=3quote:"We are currently concentrating on new game projects and I am happy to say that we will be announcing something at gamescom in Cologne," revealed Kuittinen. "All I can say right now is that it is a PS3 PSN exclusive title we have been working on quite a while now, and yes... shooting is an integral part of the game..."
je hebt er echt pech mee. Of sluit je 't soms verkeerd aan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:32 schreef SuperFruitig het volgende:
WHYYYYYY WHYYYYYYYYYY
Nee, die zit aan de andere kant. Als ie rechtop staat dan staat ie op de kant waar je de HDD erin steekt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Remake het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een fan rooster zit waar je hem op laat rusten als ie staat.
Ik haal m wel als ie onder de 30 euro zit en dan ga ik proberen om platinum te halen bij dat spel. Is het trouwens niet makkelijker om eerst Good te spelen en dan Evil? Ik vond de demo trouwens ook wel goed maar niet overtuigend, dus misschien dat ik de volledige game dan ook wel veel beter vind.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb inFamous nu 3 dagen binnen en ik moet zeggen, het is het geld meer dan waard. De demo vond ik persoonlijk tegen vallen, maar het spel is wel ontzettend gaaf. Ben nu bezig om infamous evil te worden. Daarna ga ik nog eens spelen en dan alles op Good te spelen.
Ik heb geen internet op mn ps3 (zit alleen in een lokaal netwerk).. Er bestaat dus geen applicatie waarmee ik mn beeld via mn pc op de tv kan krijgen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je lastig doen? Ga dan gewoon naar youtube.com via de ps3
En als je je pc op het beeld wilt zien: doe de vga van je pc/laptop op de tv, zonder tussenkomst van nog een apparaat
Jawel, een hdmi kabel, als je een hd-tv hebt en een laptop met een hdmi-out poort dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Ik heb geen internet op mn ps3 (zit alleen in een lokaal netwerk).. Er bestaat dus geen applicatie waarmee ik mn beeld via mn pc op de tv kan krijgen?
Offtopic: waar zou ik zo'n kabeltje kunnen krijgen en hoe heet die?
Ik heb net even gekeken. Het ziet er wel tof uit, maar ik vraag me af hoe lang het spel gaat duren en of het niet constant hetzelfde is (van gargoyle naar gargoyle gaan om knakkers met wapens te pesten). Ook is de AI niet echt je van het, ik krijg er een zelda phantom hourglass-kerker gevoel bij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mjah
Ik was er al niet zo'n fan van, maar na de Demo van Batman ben ik nog meer overtuigd![]()
Game is niks voor mij
OOH OOH, HET GAAT HELEMAAL NIET OM DE GRAPHICS HET GAAT OM DE GAMEPLAY OMG OMG OMG GRAPHICS IS NOT GAMEPLAY OMG OMG GOMOMGOMOMOMOMGOMGOFMDGOMOMDFGquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb 2 weken de WII van mijn broertje te leen
Wat een bout graphics
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OOH OOH, HET GAAT HELEMAAL NIET OM DE GRAPHICS HET GAAT OM DE GAMEPLAY OMG OMG OMG GRAPHICS IS NOT GAMEPLAY OMG OMG GOMOMGOMOMOMOMGOMGOFMDGOMOMDFG
quote:
Ik zou hem eerst niet kopen maar na de demo ben ik juist wel overstag gegaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mjah
Ik was er al niet zo'n fan van, maar na de Demo van Batman ben ik nog meer overtuigd![]()
Game is niks voor mij
Stiekem he, zou ik dit normaal niet melden, maar nu, om jou te pesten, had ik even zin om het in te wrijven dat jij HELEMAAL NIKS meer hebt en ik EEN HELEBOELquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Wow echt te gek! Leuk voor je delano.888!
En nog stel je niets voor in het leven, hooray.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stiekem he, zou ik dit normaal niet melden, maar nu, om jou te pesten, had ik even zin om het in te wrijven dat jij HELEMAAL NIKS meer hebt en ik EEN HELEBOEL
![]()
![]()
Damn hey, je laat je wel kennen he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stiekem he, zou ik dit normaal niet melden, maar nu, om jou te pesten, had ik even zin om het in te wrijven dat jij HELEMAAL NIKS meer hebt en ik EEN HELEBOEL
![]()
![]()
Doe eens normaal joh,.... mijn Hemel,.......quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joh, had dat dan een tijdje terug ook tegen fruit gezegt met zn euro ziektequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh,.... mijn Hemel,.......Ben je twaalf ofzo
Hier een ballon,... kom anders terug als je wat ouder bent!
[ afbeelding ]
Nee,... was het toen volledig met hem eens! Dat was gewoon kansloos wat je deed. Maar dit slaat echt nergens op,... het is zo fucking kinderachtig dat ik gewoon niet eens weet wat ik met je aan moet. Maar gelukkig weet ik wel wat ik aan je heb nu. Ik wil hier niet te lang over doorgaan. Gewoon normaal doen,... klaar!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joh, had dat dan een tijdje terug ook tegen fruit gezegt met zn euro ziekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |