Ik had het over die 1 euro die je voor een demo vroeg! Maar zoals ik al eerder zei,... genoeg hierover. Doe gewoon normaal mee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kansloos? Ik vind 20 euro verdienen zonder moeite niet kansloos
Heb toch niemand gedwongen te betalen?

Ik ook, ik heb daar 20 euro mee verdient, zonder moeite, noem ik niet kansloos.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had het over die 1 euro die je voor een demo vroeg! Maar zoals ik al eerder zei,... genoeg hierover. Doe gewoon normaal mee!

Dat heet flamen,... en dit is tevens je laatste waarschuwing. Heeft niks met de registratie datum te maken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb daar 20 euro mee verdient, zonder moeite, noem ik niet kansloos.
Hij deed toen toch ook niet normaal? Sindsdien heb ik een hekel aan hem, en jen ik m af en toe, laat me lekker, deed hij net zo goed, maar oeehh ahh hij is bekender op fok dus dan mag t wel

Klinkt goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
In de nieuwe episode van Invisible Walls gaat iemand van de crew in op de speelduur en moeilijkheidsgraad van Arkham Asylum:
http://www.gametrailers.com/video/ep...le-walls/53971
Vanaf 25:35 ongeveer.
- Van wat hij tot dusver speelde stond de teller op 6 uur en naar zijn zeggen zat hij pas op 1/4e van het spel.
- Het spel wordt wel degelijk uitdagender naarmate het spel vordert.

MGS5: The basement childrenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
nieuwe mgs met old snake gelekt !
[ afbeelding ]

Is ook in gecut.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.n4g.com/News-369302.aspx
Dit is een geheel andere opening scene dan in de demo?

Die is gewoon niet in de demo gezet omdat het niet nodig is. Voor een demo is het belangrijk dat je de speel ervaring ontdekt. Een lange opening scene is dan niet echt wenselijk. Dat is iets wat je dan in de volledige versie wel gaat kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.n4g.com/News-369302.aspx
Dit is een geheel andere opening scene dan in de demo?

Dat is waar. Viel me alleen erg op tijdens het spelen aangezien deze beelden nog vers in het geheugen zat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Die is gewoon niet in de demo gezet omdat het niet nodig is. Voor een demo is het belangrijk dat je de speel ervaring ontdekt. Een lange opening scene is dan niet echt wenselijk. Dat is iets wat je dan in de volledige versie wel gaat kijken

Dat is dan een hoax, elke uitgever stelt die krengen uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:09 schreef TheOriginal het volgende:
Weet iemand een site waar ze betrouwbare releaselijsten hebben?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |