Del Zotto is nog maar 19, die lijkt me nog niet klaar..quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef JeanBeliveau het volgende:
Van de zomer vroeg ik mij al af met welke defencemen de Rangers zouden gaan spelen aangezien alleen Staal, Redden, Rozsival en Girardi op de roster stonden. Nu hebben ze daar Michael del Zotto, Matt Gilroy en Bobby Sanguinetti aan toegevoegd. Heeft iemand ze al zien spelen en enig idee wat deze gasten kunnen?
Dom om te gaan vechten in de preseason. Het gaat nog nergens om, maar als iemand je een gebroken kaak of jukbeen slaat, of je slaat jezelf een gebroken hand ben je toch ff uit de roulatie...quote:Op zondag 20 september 2009 13:24 schreef JeanBeliveau het volgende:
Weer een shitload aan fights gisteren (19)! Maakt de preseason toch een stuk interessanter.
Ik zie het in Nederland ook regelmatig in het voorseizoen. Het zijn meestal spelers die zich in een korte periode moeten bewijzen en daardoor eerder het gevecht aangaan dan normaal gesproken. Of het zijn spelers die zich bij hun nieuwe club even willen laten zien...quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dom om te gaan vechten in de preseason. Het gaat nog nergens om, maar als iemand je een gebroken kaak of jukbeen slaat, of je slaat jezelf een gebroken hand ben je toch ff uit de roulatie...
Tenzij je gehaald wordt als enforcer lijkt het me dat je je beter kan laten zien met goed spel op het ijs, goals en assists.quote:Op maandag 21 september 2009 18:02 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik zie het in Nederland ook regelmatig in het voorseizoen. Het zijn meestal spelers die zich in een korte periode moeten bewijzen en daardoor eerder het gevecht aangaan dan normaal gesproken. Of het zijn spelers die zich bij hun nieuwe club even willen laten zien...
Dat is een nogal Europese opvatting van wat ijshockey inhoud. Er zijn gewoonweg veel jongens die tegen het NHL niveau aanzitten, maar het wel kunnen vergeten hun stempel te drukken op een wedstrijd op basis van hun skills. Die gaan dus naar andere manieren zoeken om in de picture te komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tenzij je gehaald wordt als enforcer lijkt het me dat je je beter kan laten zien met goed spel op het ijs, goals en assists.
Sowieso... Maar het gebeurt gewoon. Spelers die overvol adrenaline zitten omdat ze voor het eerst voor een NHL-team spelen. Zouden normaal niet snel vechten, en door die adrenaline en de 110% inzet gaan ze iets verder dan normaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tenzij je gehaald wordt als enforcer lijkt het me dat je je beter kan laten zien met goed spel op het ijs, goals en assists.
Niet de meest fantastische wedstrijd, maar elke NHL wedstrijd waar je bij kan zijn is natuurlijk mooi meegenomen 8)quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef flyguy het volgende:
Kaarten voor de Devils tegen de Trashers op 28 dec
Ja klopt, alleen de schema's van de Devils en de Rangers zijn niet echt interessant wanneer ik er zit, dus ja, dan moet je er toch maar één uitzoekenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niet de meest fantastische wedstrijd, maar elke NHL wedstrijd waar je bij kan zijn is natuurlijk mooi meegenomen 8)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |