abonnement Unibet Coolblue
pi_71974591
Als je zelf om een trade gaat zeuren, zou die no-trade clause gewoon moeten wegvallen eigenlijk.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:12:21 #52
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_71976086
Eens. De no-trade clause is er voor bedoeld dat de speler niet getrade kan worden als hij niet weg wil, niet voor dit soort geintjes.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:33:56 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71998311
Todd Bertuzzi is nu een Red Wing. Een 'klootzak' kunnen ze wel gebruiken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72001714
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:33 schreef popolon het volgende:
Todd Bertuzzi is nu een Red Wing. Een 'klootzak' kunnen ze wel gebruiken.
En Bertuzzi is inderdaad een van de grootste klootzakken op het ijs Verrassende transfer wel.

Over de Heatley situatie: die gast moet maar eens gaan bedenken wat hij nou eigenlijk wil. Eerst wil hij per se weg, dan komen er teams en gebruikt hij zijn no-trade clausule omdat het team volgens hem geen kampioenskandidaat is. Je kan niet EN het een EN het ander willen. Als hij bij een goed team wil spelen zal hij genoegen moeten nemen met minder salaris vanwege de salary cap.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:37:31 #55
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_72002268
Bertuzzi

Ik snap nog steeds niet dat ze zijn schorsing hebben opgeheven.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_72004418
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:08 schreef nyny83 het volgende:

[..]

En Bertuzzi is inderdaad een van de grootste klootzakken op het ijs Verrassende transfer wel.

Idd verassend! Maar wel een goede transfer voor Detroit! Als hij z'n Vancouverniveau nou eens zou gaan halen?

Leuke aanvallende lines hoor!

Zetterberg - Datsyuk - Cleary
Holmstrom - Franzen - Bertuzzi
Filppula - Draper - Eaves
Abdelkader - Williams - Helm
pi_72007848
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Idd verassend! Maar wel een goede transfer voor Detroit! Als hij z'n Vancouverniveau nou eens zou gaan halen?

Leuke aanvallende lines hoor!

Zetterberg - Datsyuk - Cleary
Holmstrom - Franzen - Bertuzzi
Filppula - Draper - Eaves
Abdelkader - Williams - Helm
Ziet er aardig uit ja, alhoewel ik wel denk dat Filppula een lijntje hoger gaat spelen ten koste van Bertuzzi of Holmstrom. En Bertuzzi gaat zijn Vancouver-niveau natuurlijk nooit meer halen op 35-jarige leeftijd. Hij moet gewoon wat fysieke macht geven en ondertussen zijn puntjes meepakken (zo'n 30 a 40 per seizoen)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72664151
Enorme schop. Ben 2 weken in Griekenland geweest, nog wat boeiends gemist?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72672566
Niet zo heul veel..

Een paar signings nog.. Mathieu Schneider (Vancouver), Alex Tanguay (Tampa Bay ), Mike Comrie (Edmonton), Christian Ehrhoff naar Vancouver (dat was een trade, SJ kreeg enkele prospects terug), Steve Eminger (Anaheim), Vaclav Prospal (NY Rangers), Todd Bertuzzi (Detroit) als belangrijkste.

Theo Fleury die gaat meedoen op het Calgary Flames training camp

Phil Kessel (is RFA) die heeft laten weten niet bij te tekenen bij Boston. De Leafs willen hem heel graag, maar zullen wss geen offersheet geven aan Kessel. Zal eerder via trade gebeuren.

Zowel Jim Balsillie als de NHL (olv Bettman) willen de failliete Coyotes franchise opkopen. Beide partijen hebben de voorbije dagen hun zaak voorgelegd bij een rechter, uitspraak wordt binnenkort verwacht..

Er is nog altijd geen vooruitgang in een Heatley trade.. Al wordt er steeds meer en meer gespeculeerd dat er een 3-team deal op tafel ligt die binnenkort door zou gaan: Dany Heatley naar San Jose, Patrick Marleau naar LA Kings, Jarret Stoll en Alexander Frolov naar Ottawa.

Meer kan ik ff niet bedenken

Oja, nog een paar leuke filmpjes..

"When you look like a pro, you feel like a pro"



Deze is nieuw, met o.a. Jarome Iginla, erg tof



En deze is gewoon hilarisch, een hockey goalie taxi driver

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72683982
Filmpjes ga ik zo ff checken

Even over die trades: waar kan ik dat handig in een overzicht terugvinden? Gewoon een overzicht met datum, spelers en betrokken teams en spelers, nothing fancy verder. Wil binnenkort namelijk een preview schrijven, maar om nou alle rosters een voor een door te gaan zitten nemen om de wijzigingen op te zoeken en de details van die trade dan te googlen schiet niet op.

Voor San Jose zou die trade met Heatley wel voordelig zijn trouwens, alhoewel we met Marleau wel een clubicoon kwijtraken Buiten dat denk ik wel dat Heatley een betere speler is. Maar ik kan me voorstellen dat ze na de zoveelste play-offteleurstelling het roer om willen gooien bij de Sharks.

Tampa Bay gaat nog wel veel plezier beleven aan Tanguay als hij heel blijft. Goede speler.

Dat gedoe met Fleury heb ik nog wel meegekregen (ook op gereplied). Denk niet dat hij nog van toegevoegde waarde is.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72684107
edit: filmpjes gezien. Die laatste was wel leuk inderdaad, maar om welke goalie gaat het nou? (nachtmerries van Sundin?)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72684167
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef nyny83 het volgende:
edit: filmpjes gezien. Die laatste was wel leuk inderdaad, maar om welke goalie gaat het nou? (nachtmerries van Sundin?)
Er zijn er meer trouwens:


Sjek ook de related video's maar
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72684429
Schrap die trade rumour maar..
quote:
SENS DEAL HEATLEY TO SHARKS FOR MICHALEK, CHEECHOO

Disgruntled forward Dany Heatley has gotten his wish.

Heatley and a fifth round draft pick have been traded to the San Jose Sharks in exchange for Milan Michalek, Jonathan Cheechoo and a second round pick.

''I'm excited obviously, I'm excited to be a Shark,'' Heatley said. ''I want to thank everyone in Ottawa, the organization the fans, and the city. I had a great four years here (and) I'm happy to move on.''

Volledig artikel op TSN
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72687652
OMG AWESOME! Michalek ga ik wel missen maar Cheechoo is buiten dat ene seizoen maar een faler eigenlijk.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72692501
Ik ga binnenkort een paar maanden naar een stad met een AHL-team, is er al een apart AHL topic ergens?

Voor het komende seizoen ben ik in de NHL voor de Sharks, aangezien ik vorig jaar een tijd in de Bay Area gewoond heb. Hopelijk pieken ze dit keer aan het eind van het seizoen, in plaats van in het begin.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_72695956
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Wackyduck het volgende:
Ik ga binnenkort een paar maanden naar een stad met een AHL-team, is er al een apart AHL topic ergens?

Voor het komende seizoen ben ik in de NHL voor de Sharks, aangezien ik vorig jaar een tijd in de Bay Area gewoond heb. Hopelijk pieken ze dit keer aan het eind van het seizoen, in plaats van in het begin.
Ik hoop met je mee voor wat betreft de Sharks


AHL topic is er niet, ik betwijfel ook of dat echt actief gevolgd wordt door veel mensen hier. Je mag er natuurlijk altijd eentje openen
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72700527
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee voor wat betreft de Sharks


AHL topic is er niet, ik betwijfel ook of dat echt actief gevolgd wordt door veel mensen hier. Je mag er natuurlijk altijd eentje openen
Ik zal als het seizoen begint, en ik tijd heb, een topic openen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_72871997
Theo Fleury, eerste wedstrijd terug in de NHL en meteen de held, scoort de enige shootout goal voor de Flames tegen NYI.

Bekijk deze YouTube-video
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72874152
Doet ie netjes. Toch verwacht ik niet dat het echt wat wordt, die comeback.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72874295
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:00 schreef Saviola het volgende:
Theo Fleury, eerste wedstrijd terug in de NHL en meteen de held, scoort de enige shootout goal voor de Flames tegen NYI.

Bekijk deze YouTube-video
Ach ja, oefenwedstrijd hè...
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_72900313
Zat het er al een tijd aan te komen, nu is het definitief; Boston trade Phil Kessel naar Toronto. In ruil krijgen ze een 1st round pick (2010), een 2nd round pick (2010) en nog een 1st rounder (2011).

Vervolgens heeft Kessel (die nog RFA was) een nieuw contract getekend bij de Leafs, 5 jaar voor in totaal $27 miljoen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:28:17 #72
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_72904714
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef nyny83 het volgende:
OMG AWESOME! Michalek ga ik wel missen maar Cheechoo is buiten dat ene seizoen maar een faler eigenlijk.
Een zwarte dag dat ik het eensch ben met een ajaksied maar inderdaad. Cheechoo kunnen we missen maar Michalek is wel een gemis. Toch, Heatley is natuurlijk een prima aanwinst.
pi_72919528
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:08 schreef Saviola het volgende:
Zat het er al een tijd aan te komen, nu is het definitief; Boston trade Phil Kessel naar Toronto. In ruil krijgen ze een 1st round pick (2010), een 2nd round pick (2010) en nog een 1st rounder (2011).

Vervolgens heeft Kessel (die nog RFA was) een nieuw contract getekend bij de Leafs, 5 jaar voor in totaal $27 miljoen.
Kessel is een aardig goede speler, maar ze gaan nu wel erg ver voor hem... Doet Boston goed, ze hadden geen ruimte meer in de Salary Cap.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_72930560
Weer een shitload aan fights gisteren (19)! Maakt de preseason toch een stuk interessanter.
"Half the lies they tell about me aren't true."
- Yogi Berra
pi_72960815
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef nyny83 het volgende:
Doet ie netjes. Toch verwacht ik niet dat het echt wat wordt, die comeback.
Gister goal+assist in de zege op Florida
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')