Nee, ik zit wel overigens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit je alweer klaar voor de lapo van deze KSC?.
Ik zit doorgaans vele uren per dagquote:
Nee, dat OP/lapo gezeik. Zie dagcijfers zijn nog tot daaraantoequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht om het totaal van lapo's en cijfers.
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef OA het volgende:
[..]
Waar het hart shirtje vol van is...doe nou die .zip maar!
Precies! Of een baan kunnen vinden voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. In de tussentijd had ik toch al nuttig kunnen zijn op mijn werk en een kop thee kunnen halen.
TIETEN!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
GAAT het hier ook nog ergens over??
Ze zijn erg prontquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zit iig dicht bij haar hartNiet bij de knieen
Nee, maar is da ooit wel eens anders?quote:
quote:
Aarti! Hoe staat het met het auto-project? Wat is het geworden? (of heb ik dat gemist?)quote:
Gezond verstand inlevingsvermogenquote:
Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in...quote:[..]
maleduck vindt dat ik maar heel erg niet mijn best moet gaan doen 'dan word ik vanzelf ontslagen'
quote:
Ook al niets dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren ging het nog over de meet van eergisteren!
Kutziektequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Oh en: kanker
Een collega is opgegeven, ze stoppen met de behandeling.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Gezond verstand inlevingsvermogen.
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in...![]()
[..]
haha nog niet gekozenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aarti! Hoe staat het met het auto-project? Wat is het geworden? (of heb ik dat gemist?)
Ik ken het, klote ziektequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ik quotete al selectief... "als je je best niet doet wordt je vanzelf ontslagen" is natuurlijk meestal wel waar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schat, ben jij wel op de hoogte? De volgorde is niet 'niet leuk meer' -> 'geen best meer doen' -> 'onslagen worden' maar 'erg je best doen' -> 'crisis' -> 'ontslagen worden' -> 'terug gevraagd worden' -> 'aanbod weigeren' -> 'niet leuk meer vinden'
Maar dit speelt al vet lang!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha nog niet gekozenIk ben echt een doos
maar het gaat nu tussen de toyota urban cruiser, Kia Ceed en wie weet wat er nog tussendoor komt
Ff wat anders: hoeveel inch is mijn laptop? Ik heb een HP Elitebook 6930p, maar ik kan nergens vinden hoe groot die is?iemand die mij kan helpen?
Na de derde keer besloot mijn moeder voor geen behandelingen meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Is al goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik quotete al selectief... "als je je best niet doet wordt je vanzelf ontslagen" is natuurlijk meestal wel waar.
Verder was ik niet echt op de hoogte
Vorige keer duurde het toch ook al vrij lang?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar het gaat nu tussen de toyota urban cruiser, Kia Ceed en wie weet wat er nog tussendoor komt
Ff wat anders: hoeveel inch is mijn laptop? Ik heb een HP Elitebook 6930p, maar ik kan nergens vinden hoe groot die is?iemand die mij kan helpen?
ja de leasecoordinator is heel boos op mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dit speelt al vet lang!heeft het geen consequenties? (behalve dat je nu nog in een andere rijdt?)
Geen idee.. Google?? Wil je hem verkopen ofzo?
dit is dezelfde keerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het toch ook al vrij lang?
Ik bedoel toen je die 207 kreeg. Of is dit nog stééds dezelfde keer?quote:
Nou, hak gewoon de knoop door! Zeg gewoon: ik kies voor auto x. Als je dan na 2 uur nog steeds blij bent, heb je goed gekozen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja de leasecoordinator is heel boos op memaar ik kan niet kiezen
Nee ik wil een laptoptas kopen in amerika, maar dan moet ik wel zeker weten dat ie past
Het is toch maar een auto?quote:
Vet dingetje is datquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
Hij pas easily in elke normale laptoptasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Aarti het volgende:
Nee ik wil een laptoptas kopen in amerika, maar dan moet ik wel zeker weten dat ie past
sommige mensen denken daar anders overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is toch maar een auto?
Als ie maar rijdt...
haha nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel toen je die 207 kreeg. Of is dit nog stééds dezelfde keer?
ja maar ik wil die tas zo nauwsluitend mogelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij pas easily in elke normale laptoptas
nee johquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is toch maar een auto?
Als ie maar rijdt...
ja blijkbaar... ik rijd tegenwoordig in een misdebusniet (aldus mn schoonpa)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen denken daar anders over
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ik wil die tas zo nauwsluitend mogelijk
15,4 inch/ kan dat kloppen?
Een missiebusje ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
ja blijkbaar... ik rijd tegenwoordig in een misdebusniet (aldus mn schoonpa)
misschien moet je even een kennismakingsgesprek voeren... dan merk je meteen of jouw manier van rijden past bij de auto, is natuurlijk ook wel belangrijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee joh
hij moet mooi zijn en bij mij passen
Hier herken ik zo mn zus inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee joh
hij moet mooi zijn en bij mij passen
een busje is het niet niet, maar ik ben wel een persoon met een missie!quote:
in de auto of in aartiquote:
Je hebt van die mensen die zich serieus afvragen waarom een auto niet gewoon bling-voor-om-je-nek is. Vrouwen zijn dat. DOMME vrouwen ookquote:
Hoe kan een auto bij je passen?quote:
Qua uitstraling moet je eigenlijk voor de toyota kiezen, maar qua vormgeving is de Kia Ceed de betere keuze... ik snap je twijfelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
MPG/OA, smsen jullie DaMart even?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo ninja's in de startblokkennnnnn!!!!!
Dan ben ik maar ff weg... hou niet zo van lapo'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo ninja's in de startblokkennnnnn!!!!!
thanks!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
http://www.displayblog.co(...)41-wide-notebook-pc/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |