Dat gezanik met Nedtrain blijft dus, da's jammer... Ach ja, we weten hoe bedrijven uit het NS-concern omgaan met de komst van concurrentie (zie de overhaaste verkoop van de 1200'en aan de sloper in 1997/1998).quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voith heeft de opdracht van Veolivla gekregen om er aan te knutselen. De NS was er niet zo happig op dat NedTrain het werk niet kreeg
Andere camera, later die foto ontdekt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?
Dat gebeurt geregeld ja. Hoef je in België echt niet te proberenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:44 schreef Klonk het volgende:
dat kaartjes controleren viel me sowieso op, twee keer anderhalf uur in de trein gezeten afgelopen weekend en geen conducteur gezien
Goede vraag, ik had ook nog deze:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?
Precies, wel een pijnlijk momentje. Achteraf viel het mee maar op het moment van ontdekken (zo'n 15 minuten onderweg) baal je wel enorm, om de foto kun je nu weer lachen. Daarna valt natuurlijk alles mee, op het missen van de laatste trein naar Zgorcelec in Wegliniec danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere camera, later die foto ontdekt?
Ja ik ook. Sowieso raar dat je zonder paspoorten en zo gewoon Polen in en weer uit komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef Duvel het volgende:
Goed dat je je tas toch terug hebt, ik zou echt een klotevakantie hebben!
Identiteitskaart, ben trouwens maar 1x gecontroleerd, was alleen met Bork-jr en die had dus niks bij zich, bankpasje met foto van hem met zijn moeder was goed genoegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Sowieso raar dat je zonder paspoorten en zo gewoon Polen in en weer uit komt
Misschien is dan station houten al voorzien van viersporig, dat je daar een inhaal mogelijkheid hebt voor de IC?quote:
Dat is nog niet het geval. Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Misschien is dan station houten al voorzien van viersporig, dat je daar een inhaal mogelijkheid hebt voor de IC?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan af en toe een cargotrein tussendoor.
Dit gaat puinzooi opleveren.
Uh.quote:
Jaaa, alleen maar in de trein zitten begint na een tijdje ook saai te worden.quote:
Tof, dat zal nog wel eens handig zijn als ik op bezoek ga bij mijn ouders. Maar als die viersporigheid in houten in gebruik is wordt die sprinter wel een veredelde tramlijn. Helemaal als dat extra station tussen Utrecht Lunetten en Centraal er ooit nog komt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:35 schreef ReisT het volgende:
Er werden geen kaartjes gecontroleerd vanmiddag tussen Utrecht en Geldermalsen. De conducteur was veel te druk met het uitdelen van deze kaartjes:
[ afbeelding ]
En dat komt er.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tof, dat zal nog wel eens handig zijn als ik op bezoek ga bij mijn ouders. Maar als die viersporigheid in houten in gebruik is wordt die sprinter wel een veredelde tramlijn. Helemaal als dat extra station tussen Utrecht Lunetten en Centraal er ooit nog komt.
Kan ik nog iets betekenen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jaaa, alleen maar in de trein zitten begint na een tijdje ook saai te worden.
^^.
Maar ik heb ontiegelijke spierpijn in mn benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |