Door een brand van een paar dagen geleden rijden er geen treinen tussen Herentals en Mol, wel vervangbussen. Dus misschien je tripje best even uitstellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Wil binnenkort eens naar België toe naar het plaatsje Mol,
Nu weet ik dat ik naar Antwerpen Centraal moet.
Dat is nu allemaal geen probleem, maar van Antwerpen Centraal moet ik een trein pakken richting Mol.
op de NMBS site zie ik wel een mooie aansluiting staan, maarja... ik kan geen perron nummers vinden.
En ik ga deze aansluiting echt wel missen als ik niet weet waar ik moet zijn.
Hoe kan ik hier achter komen? Heeft België niet iets als ov9292.nl ?
quote:
Opduvelen. Met natuurwetten spot je maar ergens andersquote:
Sinds wanneer is Antwerpen-Centraal een kopsation?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antwerpen Centraal is een kopstation. De kortst mogelijke overstap Roosendaal - Antwerpen - Mol is DERTIEN minuten. Dat haal je dus altijd.
En het is FRIET.
Sorry Fles, dat gaat nu even moeilijk.quote:
Okee dit is na een kleine 170 jaar sinds kort niet meer het geval. Mijn excuses.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Antwerpen Centraal is een kopstation.
Oh ja, de verkeersleiding is uitgefikt geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Door een brand van een paar dagen geleden rijden er geen treinen tussen Herentals en Mol, wel vervangbussen. Dus misschien je tripje best even uitstellen?
Homo. Moet ik het weer zelf doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry Fles, dat gaat nu even moeilijk.
Ik was vandaag in verschillende kiosken en een boekhandel, maar ik heb alleen het SJ gelezen niet gekocht.
Huh?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Homo. Moet ik het weer zelf doen.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovendien heb ik de vraag doorgestuurd naar HGBTF.
Een Piekuur-trein dus. Een spitsversterkertje, in normaal Nederlandsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef trainfreak het volgende:
Te laat!![]()
Het is een P-trein die al een tijdje rijdt (P naar Jemelle)
Vraag beantwoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef trainfreak het volgende:
Te laat!![]()
Het is een P-trein die al een tijdje rijdt (P naar Jemelle)
Vanuit Luik denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja, P naar Jemelle....
Waar komt die vandaan dan??
Vanaf Brusselquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanuit Luik denk ik.
Anders Namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |