Die was toch vervallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Traag is ´ie inderdaad, ja! Maar wel prima overstap in Ah op de 3100 imo.
Veolia environment , dat is nog niet de tak die personen transporteert.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Veolia sponsort al KV Mechelen, zo nieuw is het alweer niet.
Maak is een foto tussen het station en het busstation, dan zie je opeens hoe 'groot' de tunnel is.Aan het begin van de verbouwing zag je de oude tunnel nog...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er heel anders uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ook iederjaar terugkomend komkommernieuws.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Goed bezig daar in het zuiden van het land
Trein oorzaak bermbranden
Di keer was het trouwens een goederenwagon, een Slps om precies te zijn (zo'n ACTS-ding): http://somda.nl/www/forum/7250/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Goed bezig daar in het zuiden van het land
Trein oorzaak bermbranden
Dat zal vast Utrecht Tolsteeg(?) zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
1 2 3 4 | Tilburg West, Tilburg Reeshof, Gilze-Rijen Breda |
Vaartsche Rijn. Komt precies aan het einde van het emlacement van Utrecht CS.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
Nou, ik hoop toch niet dat dit de trend gaat worden bij NS, iedere plank in een weiland naast een spoor een intercitystation noemenquote:
Zoals je weet is het overslaan van één enkel station voldoende om een trein "Intercity" te noemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch niet dat dit de trend gaat worden bij NS, iedere plank in een weiland naast een spoor een intercitystation noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |