Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd alleen uitwendig idd, maar als je toch een paar dagen moet wachten kan het net even helpen.
En bij mij was het toen ook gewoon over gelukkig. Maar ik was ook wel heel rap met smeren deze keer.
Ik ben een vuilnisvatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo snel? Je lijkt wel een tuinder
Ik ga ff naar het strand lopen met de kinders. Wat een luxe eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Altijd fijn, zo'n gesprek over schimmels en zure room zo door elkaar heen lopend.![]()
![]()
Die heb ik ook wel eens gehad!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen.
die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet altijd trouwens. Ik heb ooit een keer zo'n tube met een soort van tamponinbrenghulsen gekregen. Die moest ik op de tube zetten en dan volknijpen en dan insteken en leegdrukken. In plaats van die ei-dingen.
Ik heb liever pillen, die lopen er niet dun uit van benee als je opstaat ' s ochtendsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heb ik ook eens gehad.. maar ik vind die eieren een stuk prettiger..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind je een stomme hoer, en ik wil je niet meer zien. Zoiets?
dat wel maar ze helpen wel snel...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef freecell het volgende:
[..]
effectief ook denk ik
En die eieren inderdaad, die zooi de volgende morgen
begon hier met lezen en dacht: eitjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Eitjes hielpen hier ook altijd snel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
ik heb er nog 1 lggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef k_i_m het volgende:
Zouden ze ontploffen als je ze zou bakken?.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begon hier met lezen en dacht: eitjes?
ik heb er net 3 gebakken op
tot ik teruglas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |