abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72074312
Human heeft in elk geval geen fijne herinneringen aan WKE. Maar goed, uiteraard maakt Barendrecht een kans. Barendrecht is dé topfavoriet om dit jaar alles te winnen, dus dan kan je WKE ook hebben. Alleen de vele lange mannen kunnen misschien voor problemen zorgen, voetballend is Barendrecht een klasse beter.

En op de site lees ik ook positieve geluiden. Dus gewoon maar winnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72088452
Nou, nu dus officieel:
quote:
Doelman Messemaker toch onder het mes

22 augustus 2009 - 09:29

ZAT A - Quick Boys is Peter Messemaker ruim een half jaar kwijt. De 27-jarige goalie raakte in één van zijn eerste oefenwedstrijden bij de Katwijkers flink geblesseerd, maar wilde zo graag blijven voetballen dat hij aankondigde zonder kruisband verder te spelen. Vorige week tegen Hollandia ging het echter opnieuw mis. "Daarom heb ik toch maar besloten te opereren", aldus Messemaker tegenover Hoofdklasse.org.

"Vier weken en drie wedstrijden lang ging het heel goed", vertelt Peter Messemaker. "Ik hield zelfs drie keer mijn doel schoon. Maar tegen Hollandia moest ik met de spits meedraaien en ging ik weer door mijn knie. Zondag kon ik er zelfs niet op lopen." Een operatie werd daardoor toch de meest verstandige oplossing. "Ik wilde graag blijven keepen. Dit wordt namelijk een heel bijzonder jaar, waarin plaatsing voor de Topklasse op het spel staat. Zoiets gebeurt niet elk jaar."

Door de keuze voor een operatie is Messemaker ruim een half jaar uit de roulatie. "Ik ben gister in het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat ik 3 september al kan worden geopereerd. Zo'n kruisband heeft vervolgens vijf tot zes maanden nodig om te herstellen, waarna je zelf nog moet zien aan te sluiten bij de groep. Ik hoop dat ik over zeven maanden weer kan keepen."

Balen doet Messemaker zeker. "Zo begin je aan een nieuw hoofdstuk en zo lig je er een half jaar uit."
www.hoofdklasse.org
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:31:54 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72088483
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef methodmich het volgende:
Human heeft in elk geval geen fijne herinneringen aan WKE. Maar goed, uiteraard maakt Barendrecht een kans. Barendrecht is dé topfavoriet om dit jaar alles te winnen, dus dan kan je WKE ook hebben. Alleen de vele lange mannen kunnen misschien voor problemen zorgen, voetballend is Barendrecht een klasse beter.

En op de site lees ik ook positieve geluiden. Dus gewoon maar winnen.
Mwah dat is overdreven. Ja, ze moeten de topklasse halen en ja, ze moeten meedoen om de titel. Maar een kampioenschap is gewoon nog iets te hoog gegrepen denk ik.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_72088527
Welnee, mag je niet voor weg lopen met dit materiaal. Als ze geen kampioen worden, is het toch wel een tegenvaller hoor!!!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:20:35 #55
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72090484
Ach kom op. De selectie is sterker dan vorig jaar, maar ook weer niet zóveel. En ja, toen werd de beker overtuigend gewonnen, maar RB was gewoon een klasse beter.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:06:54 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72096754
Terechte - doch geflatteerde - nederlaag.
pi_72101590
Een enorme tegenvaller voor Barendrecht hoor! Erg fikse cijfers. Nou ja, is nog geen competitie natuurlijk. En de selectie is in de breedte enorm versterkt, terwijl je twee landskampioenen hebt gehaald en Lopes Silva en Zegers!

Uitslagen clubs uit A in de districtsbeker, af en toe best verrassend:

ARC - Alphense Boys 0-2 (Yachoo, Charité)

Neptunus - Scheveningen 2-1 (Teixeira, Lever; Van der Geest)

SHO - Capelle 1-1 (Dias d'Ullois; Vermunt)

Quick Boys - FC Rijnvogels 4-1 (Van Beelen, Ravensbergen, Bak, Onyeike; De Mooij)

XerxesDZB - Ter Leede 0-1 (Holman)

Nieuwenhoorn - DOTO 0-3 (Yilmaz, Nijssen, Stols)

Vitesse Delft - Rijnsburgse Boys 1-1 (Van Ooyen; Seidu Larry eigen doel)

Smitshoek - TOGR 2-1 (Ligeon, Van Driel; Rodriques de Pina)

JHR - RVVH 2-4 (Muntslag, Gangadin; Kortzorg 2, Kooiman, Martha)

Voorschoten '97 - FC Lisse 1-1 (Kluivers; Van Wieringen)

Alblasserdam - ASWH 1-3 (Abels; Klaverweide, Rijsdijk, Roeland)
www.thuisuiteten.nl
pi_72109680
Katwijk-middenvelder Richard Blonk heeft afgelopen zaterdag zijn scheenbeen gebroken en is voorlopig uitgeschakeld. Ik begreep dat het kwam door in de laatste minuut zelf een schandalig harde overtreding te maken, die dus niet alleen zijn tegenstander pijn bezorgde....

Flinke aderlating voor Katwijk lijkt me!
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
pi_72116406
http://www.rijnsburgseboys.nl/voetbalpoule

Weer begonnen dus! Heb al een team ingevuld, maar zit nog wel te aarzelen. Misschien nog wat wijzigen de komende tijd.

Zal de winst weer naar ASWH gaan dit jaar?
www.thuisuiteten.nl
pi_72146303
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:53:44 #61
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72160246
Rijnsburgse Boys heeft met 3-0 gewonnen van TOGB. De eerste helft was niet best, maar toch was het 1-0 met rust door een prachtige boogbal van Peter Freke! Na rust was er meer voetbal wat we vorig jaar zagen en dat leidde al snel tot de 2 en 3-0 van weer Peter Freke en Raymond Kolder!

Vitesse Delft won met liefst 12-0 bij HVV in dezelfde poule.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_72173205
Uitslagen andere clubs in A:

Capelle - SC Feyenoord 0-2 (Bussard, Van den Berg)

Ter Leede - VVSB 3-4 (El-Yacoubi, De Groot, Ommel; Van der Weijden 2, Ouhsaine El Ouichou, onbekend)

DOTO - Smitshoek 3-2 (Doeland 2, Kargbo; Ligeon, Albregts)

Barendrecht - Heerjansdam 0-0

RVVH - Sportlust '46 3-1 (Martha, Akkermans, Kortzorg; Nussy)

TOGR - Nieuwenhoorn 1-1 (Ramos Varela; Made)

Katwijk - Quick 5-0 (Jonker 2, Van Dam, Kleine, De Vries)

Scheveningen - Jodan Boys 2-4 (Hoogendorp, Nieuwlaat; De Rijk 2, Peter Graafland, Van Gool)

SJC - Quick Boys 2-5 (Onyeike, Homan, Huisman, De Vries, eigen doelpunt)

FC Lisse - VUC 0-1 (Broekhuizen)

Young Boys - ARC 2-0

DHC - Noordwijk 2-1 (Van Grootveld, Kok; Goncalves)

Vanavond dorpsderby ASWH - IFC, bij winst zijn we door.
www.thuisuiteten.nl
pi_72283243
Gisteren weer beker.

Districtsbeker:

Ter Leede - RKAVV 4-0 (Ahaddouch 2, Zoet, Constancia)

TOGR - DOTO 2-0 (Sarkam, Watson)

DUNO - Katwijk 0-3 (Huisman, Kleine, Lammers)

RVVH - Zwaluwen 0-3

Noordwijk - TONEGIDO 3-2 (Goncalves 2, Promes)

Blauw Wit Amsterdam - ARC 1-3

Alle ploegen uit A door in de KNVB-beker:

Capelle - UNA 2-0 (Van Wordragen 2)

JVC Cuijk - ASWH 1-1, ASWH w.n.s. (Ouwehand)

EVV - Barendrecht 0-4 (Alex van Dommelen 3, Sandvliet)

Rijnsburgse Boys - Argon 3-0 (Peter Freke 2, Kuhlmann)

HHC Hardenberg - FC Lisse 1-2 (Messaoud 2)

Verder zou Dion Esajas FC Lisse verlaten hebben om prof op Cyprus te worden. Weet Lissov daar meer over te vertellen?

En nog een ASWH-nieuweling in onze serie: http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1120&Itemid=2
www.thuisuiteten.nl
pi_72288573
Esajas inderdaad vertrokken bij de FC, hij gaat naar Cyprus. Het beloofde eiland, voor je het weet speel je CL

Maar Lisse is bezig (geweest) met een nieuwe speler maar waarschijnlijk niet haalbaar: Kevin Bobson.
Leef naar je eigen talent
pi_72304338
RBB speelde zaterdag, met name de 1e helft, echt weer goed. De voorbereiding tot zaterdag aan toe was niet erg goed, maar afgelopen zaterdag gaf veel vertrouwen. Mooie en snelle goals, zoals we als vorig seizoen eigenlijk gewend waren in Rijnsburg...

Morgen nog een bekerwedstrijdje, zaterdag knallen in Rotterdam. Ik kijk er naar uit!
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:12:47 #66
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72308758
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:11 schreef KingRa het volgende:
RBB speelde zaterdag, met name de 1e helft, echt weer goed. De voorbereiding tot zaterdag aan toe was niet erg goed, maar afgelopen zaterdag gaf veel vertrouwen. Mooie en snelle goals, zoals we als vorig seizoen eigenlijk gewend waren in Rijnsburg...

Morgen nog een bekerwedstrijdje, zaterdag knallen in Rotterdam. Ik kijk er naar uit!
Ja ik kijk er ook weer naar uit, helaas kan ik de komende 2 weken niet kijken: zaterdag moet ik zelf om 4 uur naar VVSB toe, een week later ben ik een weekend weg! Morgen kan ik gelukkig wel kijken, aangezien RBB al door is ben ik benieuwd wie spelen. Sardar zal vanwege de ramadan wel rust krijgen, dus speeltijd voor De Slinger of misschien de rentree van Gootjes?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_72313783
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef Lissov het volgende:
Esajas inderdaad vertrokken bij de FC, hij gaat naar Cyprus. Het beloofde eiland, voor je het weet speel je CL

Maar Lisse is bezig (geweest) met een nieuwe speler maar waarschijnlijk niet haalbaar: Kevin Bobson.
Zou een spectaculaire speler zijn! Maar goed, lijkt niet haalbaar dus?

Iedereen al druk bezig met zijn CLM-team. Ben nog altijd licht dubbende over enkele posities.
www.thuisuiteten.nl
pi_72314344
Bobson voetbalde het afgelopen half jaar bij het Luxemburgse FC Wiltz 71 dus voor hem is Lisse altijd een verbetering Maar goed, zou wel mooi zijn als het zover komt. Ook hoorde ik iets van Eddy Putter, dat las ik op ons gastenboek. Afwachten maar!
Leef naar je eigen talent
pi_72314387
Putter is nog geblesseerd momenteel, gaat nog wel even duren. Al hoeft dat geen belemmering te zijn. Maar die komt van een Nederlandse BVO, dus dat is eigenlijk niet meer toegestaan toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_72375693
Nog wat uitslagen uit de districtsbeker van teams uit A:

Scheveningen - Excelsior Maassluis 3-1 (Hoogendorp, Teixeira, Van der Geest; S. van de Velde - Scheveningen door op doelsaldo)

Quick Boys - Westlandia 1-0 (Onyeike - QB door)

Rijnsburgse Boys - HVV 2-0 (Van Beuningen, Van Roosmalen - RBB was al door)

Leonidas - Capelle 0-3 (Van der Waal, Molendijk, Van Wordragen - Capelle op doelsaldo door)

Haaglandia - Katwijk 5-0 (Katwijk was al door, stuurde B-team)

Spijkenisse - Barendrecht 0-2 (M. van Dommelen, Lopes Silva)

HBS - FC Lisse 1-2 (Esseboom 2 - Lisse uitgeschakeld)

VVGZ - ASWH 1-1 (De Geus; De Jager - ASWH was al door, speelde met onder 23)

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1129&Itemid=2 Nog een nieuweling!

[ Bericht 13% gewijzigd door methodmich op 02-09-2009 20:29:57 ]
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 september 2009 @ 09:02:54 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72390323
Nu moeten we winnen in Papendrecht om door te gaan. Maar dat vind ik ook wel leuk, laat maar eens zien dat je het verdient . Voor zaterdag ben ik trouwens niet erg optimistisch, ben al blij met een gelijkspel daar in Lisse.
pi_72404209
Op hoofdklasse.org een aardige voorbeschouwing op speeldag één: http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=1054

Zie je, ook Dogan ziet Barendrecht als de kampioenskandidaat. Dus stop met temperen BVO!!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 september 2009 @ 18:58:24 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72406825
Die is door zijn geweldige tijd hier bevooroordeeld.
pi_72424332
Als Barendrecht dit jaar geen kampioen wordt, dan worden ze het nooit meer. Dat idee heeft de hele hoofdklasse A inmiddels geloof ik....
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:07:45 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72425420
Omdat de topklasse lastiger wordt .
Ik geloof er wel sterk in dat die opgaande lijn de komende seizoenen blijft.

En MM: misschien omdat ik Barendrecht al wat wedstrijden heb zien spelen dit jaar. En kwalitatief is het een goede ploeg, maar zo lopen als vorig jaar doet het nog bij lange na niet. Vandaar mijn voorzichtigheid. Misschien moeten ze het wel worden, maar ik prsoonlijk zie het niet gebeuren. Dat is het meer.

Maar misschien heb ik na Lisse-uit een herziende mening .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')