www.hoofdklasse.orgquote:Doelman Messemaker toch onder het mes
22 augustus 2009 - 09:29
ZAT A - Quick Boys is Peter Messemaker ruim een half jaar kwijt. De 27-jarige goalie raakte in één van zijn eerste oefenwedstrijden bij de Katwijkers flink geblesseerd, maar wilde zo graag blijven voetballen dat hij aankondigde zonder kruisband verder te spelen. Vorige week tegen Hollandia ging het echter opnieuw mis. "Daarom heb ik toch maar besloten te opereren", aldus Messemaker tegenover Hoofdklasse.org.
"Vier weken en drie wedstrijden lang ging het heel goed", vertelt Peter Messemaker. "Ik hield zelfs drie keer mijn doel schoon. Maar tegen Hollandia moest ik met de spits meedraaien en ging ik weer door mijn knie. Zondag kon ik er zelfs niet op lopen." Een operatie werd daardoor toch de meest verstandige oplossing. "Ik wilde graag blijven keepen. Dit wordt namelijk een heel bijzonder jaar, waarin plaatsing voor de Topklasse op het spel staat. Zoiets gebeurt niet elk jaar."
Door de keuze voor een operatie is Messemaker ruim een half jaar uit de roulatie. "Ik ben gister in het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat ik 3 september al kan worden geopereerd. Zo'n kruisband heeft vervolgens vijf tot zes maanden nodig om te herstellen, waarna je zelf nog moet zien aan te sluiten bij de groep. Ik hoop dat ik over zeven maanden weer kan keepen."
Balen doet Messemaker zeker. "Zo begin je aan een nieuw hoofdstuk en zo lig je er een half jaar uit."
Mwah dat is overdreven. Ja, ze moeten de topklasse halen en ja, ze moeten meedoen om de titel. Maar een kampioenschap is gewoon nog iets te hoog gegrepen denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef methodmich het volgende:
Human heeft in elk geval geen fijne herinneringen aan WKE. Maar goed, uiteraard maakt Barendrecht een kans. Barendrecht is dé topfavoriet om dit jaar alles te winnen, dus dan kan je WKE ook hebben. Alleen de vele lange mannen kunnen misschien voor problemen zorgen, voetballend is Barendrecht een klasse beter.
En op de site lees ik ook positieve geluiden. Dus gewoon maar winnen.
Ja ik kijk er ook weer naar uit, helaas kan ik de komende 2 weken niet kijken: zaterdag moet ik zelf om 4 uur naar VVSB toe, een week later ben ik een weekend weg! Morgen kan ik gelukkig wel kijken, aangezien RBB al door is ben ik benieuwd wie spelen. Sardar zal vanwege de ramadan wel rust krijgen, dus speeltijd voor De Slinger of misschien de rentree van Gootjes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:11 schreef KingRa het volgende:
RBB speelde zaterdag, met name de 1e helft, echt weer goed. De voorbereiding tot zaterdag aan toe was niet erg goed, maar afgelopen zaterdag gaf veel vertrouwen. Mooie en snelle goals, zoals we als vorig seizoen eigenlijk gewend waren in Rijnsburg...
Morgen nog een bekerwedstrijdje, zaterdag knallen in Rotterdam. Ik kijk er naar uit!
Zou een spectaculaire speler zijn! Maar goed, lijkt niet haalbaar dus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef Lissov het volgende:
Esajas inderdaad vertrokken bij de FC, hij gaat naar Cyprus. Het beloofde eiland, voor je het weet speel je CL
Maar Lisse is bezig (geweest) met een nieuwe speler maar waarschijnlijk niet haalbaar: Kevin Bobson.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |