abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72074312
Human heeft in elk geval geen fijne herinneringen aan WKE. Maar goed, uiteraard maakt Barendrecht een kans. Barendrecht is dé topfavoriet om dit jaar alles te winnen, dus dan kan je WKE ook hebben. Alleen de vele lange mannen kunnen misschien voor problemen zorgen, voetballend is Barendrecht een klasse beter.

En op de site lees ik ook positieve geluiden. Dus gewoon maar winnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72088452
Nou, nu dus officieel:
quote:
Doelman Messemaker toch onder het mes

22 augustus 2009 - 09:29

ZAT A - Quick Boys is Peter Messemaker ruim een half jaar kwijt. De 27-jarige goalie raakte in één van zijn eerste oefenwedstrijden bij de Katwijkers flink geblesseerd, maar wilde zo graag blijven voetballen dat hij aankondigde zonder kruisband verder te spelen. Vorige week tegen Hollandia ging het echter opnieuw mis. "Daarom heb ik toch maar besloten te opereren", aldus Messemaker tegenover Hoofdklasse.org.

"Vier weken en drie wedstrijden lang ging het heel goed", vertelt Peter Messemaker. "Ik hield zelfs drie keer mijn doel schoon. Maar tegen Hollandia moest ik met de spits meedraaien en ging ik weer door mijn knie. Zondag kon ik er zelfs niet op lopen." Een operatie werd daardoor toch de meest verstandige oplossing. "Ik wilde graag blijven keepen. Dit wordt namelijk een heel bijzonder jaar, waarin plaatsing voor de Topklasse op het spel staat. Zoiets gebeurt niet elk jaar."

Door de keuze voor een operatie is Messemaker ruim een half jaar uit de roulatie. "Ik ben gister in het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat ik 3 september al kan worden geopereerd. Zo'n kruisband heeft vervolgens vijf tot zes maanden nodig om te herstellen, waarna je zelf nog moet zien aan te sluiten bij de groep. Ik hoop dat ik over zeven maanden weer kan keepen."

Balen doet Messemaker zeker. "Zo begin je aan een nieuw hoofdstuk en zo lig je er een half jaar uit."
www.hoofdklasse.org
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:31:54 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72088483
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef methodmich het volgende:
Human heeft in elk geval geen fijne herinneringen aan WKE. Maar goed, uiteraard maakt Barendrecht een kans. Barendrecht is dé topfavoriet om dit jaar alles te winnen, dus dan kan je WKE ook hebben. Alleen de vele lange mannen kunnen misschien voor problemen zorgen, voetballend is Barendrecht een klasse beter.

En op de site lees ik ook positieve geluiden. Dus gewoon maar winnen.
Mwah dat is overdreven. Ja, ze moeten de topklasse halen en ja, ze moeten meedoen om de titel. Maar een kampioenschap is gewoon nog iets te hoog gegrepen denk ik.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_72088527
Welnee, mag je niet voor weg lopen met dit materiaal. Als ze geen kampioen worden, is het toch wel een tegenvaller hoor!!!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:20:35 #55
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72090484
Ach kom op. De selectie is sterker dan vorig jaar, maar ook weer niet zóveel. En ja, toen werd de beker overtuigend gewonnen, maar RB was gewoon een klasse beter.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:06:54 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72096754
Terechte - doch geflatteerde - nederlaag.
pi_72101590
Een enorme tegenvaller voor Barendrecht hoor! Erg fikse cijfers. Nou ja, is nog geen competitie natuurlijk. En de selectie is in de breedte enorm versterkt, terwijl je twee landskampioenen hebt gehaald en Lopes Silva en Zegers!

Uitslagen clubs uit A in de districtsbeker, af en toe best verrassend:

ARC - Alphense Boys 0-2 (Yachoo, Charité)

Neptunus - Scheveningen 2-1 (Teixeira, Lever; Van der Geest)

SHO - Capelle 1-1 (Dias d'Ullois; Vermunt)

Quick Boys - FC Rijnvogels 4-1 (Van Beelen, Ravensbergen, Bak, Onyeike; De Mooij)

XerxesDZB - Ter Leede 0-1 (Holman)

Nieuwenhoorn - DOTO 0-3 (Yilmaz, Nijssen, Stols)

Vitesse Delft - Rijnsburgse Boys 1-1 (Van Ooyen; Seidu Larry eigen doel)

Smitshoek - TOGR 2-1 (Ligeon, Van Driel; Rodriques de Pina)

JHR - RVVH 2-4 (Muntslag, Gangadin; Kortzorg 2, Kooiman, Martha)

Voorschoten '97 - FC Lisse 1-1 (Kluivers; Van Wieringen)

Alblasserdam - ASWH 1-3 (Abels; Klaverweide, Rijsdijk, Roeland)
www.thuisuiteten.nl
pi_72109680
Katwijk-middenvelder Richard Blonk heeft afgelopen zaterdag zijn scheenbeen gebroken en is voorlopig uitgeschakeld. Ik begreep dat het kwam door in de laatste minuut zelf een schandalig harde overtreding te maken, die dus niet alleen zijn tegenstander pijn bezorgde....

Flinke aderlating voor Katwijk lijkt me!
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
pi_72116406
http://www.rijnsburgseboys.nl/voetbalpoule

Weer begonnen dus! Heb al een team ingevuld, maar zit nog wel te aarzelen. Misschien nog wat wijzigen de komende tijd.

Zal de winst weer naar ASWH gaan dit jaar?
www.thuisuiteten.nl
pi_72146303
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:53:44 #61
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72160246
Rijnsburgse Boys heeft met 3-0 gewonnen van TOGB. De eerste helft was niet best, maar toch was het 1-0 met rust door een prachtige boogbal van Peter Freke! Na rust was er meer voetbal wat we vorig jaar zagen en dat leidde al snel tot de 2 en 3-0 van weer Peter Freke en Raymond Kolder!

Vitesse Delft won met liefst 12-0 bij HVV in dezelfde poule.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_72173205
Uitslagen andere clubs in A:

Capelle - SC Feyenoord 0-2 (Bussard, Van den Berg)

Ter Leede - VVSB 3-4 (El-Yacoubi, De Groot, Ommel; Van der Weijden 2, Ouhsaine El Ouichou, onbekend)

DOTO - Smitshoek 3-2 (Doeland 2, Kargbo; Ligeon, Albregts)

Barendrecht - Heerjansdam 0-0

RVVH - Sportlust '46 3-1 (Martha, Akkermans, Kortzorg; Nussy)

TOGR - Nieuwenhoorn 1-1 (Ramos Varela; Made)

Katwijk - Quick 5-0 (Jonker 2, Van Dam, Kleine, De Vries)

Scheveningen - Jodan Boys 2-4 (Hoogendorp, Nieuwlaat; De Rijk 2, Peter Graafland, Van Gool)

SJC - Quick Boys 2-5 (Onyeike, Homan, Huisman, De Vries, eigen doelpunt)

FC Lisse - VUC 0-1 (Broekhuizen)

Young Boys - ARC 2-0

DHC - Noordwijk 2-1 (Van Grootveld, Kok; Goncalves)

Vanavond dorpsderby ASWH - IFC, bij winst zijn we door.
www.thuisuiteten.nl
pi_72283243
Gisteren weer beker.

Districtsbeker:

Ter Leede - RKAVV 4-0 (Ahaddouch 2, Zoet, Constancia)

TOGR - DOTO 2-0 (Sarkam, Watson)

DUNO - Katwijk 0-3 (Huisman, Kleine, Lammers)

RVVH - Zwaluwen 0-3

Noordwijk - TONEGIDO 3-2 (Goncalves 2, Promes)

Blauw Wit Amsterdam - ARC 1-3

Alle ploegen uit A door in de KNVB-beker:

Capelle - UNA 2-0 (Van Wordragen 2)

JVC Cuijk - ASWH 1-1, ASWH w.n.s. (Ouwehand)

EVV - Barendrecht 0-4 (Alex van Dommelen 3, Sandvliet)

Rijnsburgse Boys - Argon 3-0 (Peter Freke 2, Kuhlmann)

HHC Hardenberg - FC Lisse 1-2 (Messaoud 2)

Verder zou Dion Esajas FC Lisse verlaten hebben om prof op Cyprus te worden. Weet Lissov daar meer over te vertellen?

En nog een ASWH-nieuweling in onze serie: http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1120&Itemid=2
www.thuisuiteten.nl
pi_72288573
Esajas inderdaad vertrokken bij de FC, hij gaat naar Cyprus. Het beloofde eiland, voor je het weet speel je CL

Maar Lisse is bezig (geweest) met een nieuwe speler maar waarschijnlijk niet haalbaar: Kevin Bobson.
Leef naar je eigen talent
pi_72304338
RBB speelde zaterdag, met name de 1e helft, echt weer goed. De voorbereiding tot zaterdag aan toe was niet erg goed, maar afgelopen zaterdag gaf veel vertrouwen. Mooie en snelle goals, zoals we als vorig seizoen eigenlijk gewend waren in Rijnsburg...

Morgen nog een bekerwedstrijdje, zaterdag knallen in Rotterdam. Ik kijk er naar uit!
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:12:47 #66
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72308758
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:11 schreef KingRa het volgende:
RBB speelde zaterdag, met name de 1e helft, echt weer goed. De voorbereiding tot zaterdag aan toe was niet erg goed, maar afgelopen zaterdag gaf veel vertrouwen. Mooie en snelle goals, zoals we als vorig seizoen eigenlijk gewend waren in Rijnsburg...

Morgen nog een bekerwedstrijdje, zaterdag knallen in Rotterdam. Ik kijk er naar uit!
Ja ik kijk er ook weer naar uit, helaas kan ik de komende 2 weken niet kijken: zaterdag moet ik zelf om 4 uur naar VVSB toe, een week later ben ik een weekend weg! Morgen kan ik gelukkig wel kijken, aangezien RBB al door is ben ik benieuwd wie spelen. Sardar zal vanwege de ramadan wel rust krijgen, dus speeltijd voor De Slinger of misschien de rentree van Gootjes?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_72313783
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef Lissov het volgende:
Esajas inderdaad vertrokken bij de FC, hij gaat naar Cyprus. Het beloofde eiland, voor je het weet speel je CL

Maar Lisse is bezig (geweest) met een nieuwe speler maar waarschijnlijk niet haalbaar: Kevin Bobson.
Zou een spectaculaire speler zijn! Maar goed, lijkt niet haalbaar dus?

Iedereen al druk bezig met zijn CLM-team. Ben nog altijd licht dubbende over enkele posities.
www.thuisuiteten.nl
pi_72314344
Bobson voetbalde het afgelopen half jaar bij het Luxemburgse FC Wiltz 71 dus voor hem is Lisse altijd een verbetering Maar goed, zou wel mooi zijn als het zover komt. Ook hoorde ik iets van Eddy Putter, dat las ik op ons gastenboek. Afwachten maar!
pi_72314387
Putter is nog geblesseerd momenteel, gaat nog wel even duren. Al hoeft dat geen belemmering te zijn. Maar die komt van een Nederlandse BVO, dus dat is eigenlijk niet meer toegestaan toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_72375693
Nog wat uitslagen uit de districtsbeker van teams uit A:

Scheveningen - Excelsior Maassluis 3-1 (Hoogendorp, Teixeira, Van der Geest; S. van de Velde - Scheveningen door op doelsaldo)

Quick Boys - Westlandia 1-0 (Onyeike - QB door)

Rijnsburgse Boys - HVV 2-0 (Van Beuningen, Van Roosmalen - RBB was al door)

Leonidas - Capelle 0-3 (Van der Waal, Molendijk, Van Wordragen - Capelle op doelsaldo door)

Haaglandia - Katwijk 5-0 (Katwijk was al door, stuurde B-team)

Spijkenisse - Barendrecht 0-2 (M. van Dommelen, Lopes Silva)

HBS - FC Lisse 1-2 (Esseboom 2 - Lisse uitgeschakeld)

VVGZ - ASWH 1-1 (De Geus; De Jager - ASWH was al door, speelde met onder 23)

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1129&Itemid=2 Nog een nieuweling!

[ Bericht 13% gewijzigd door methodmich op 02-09-2009 20:29:57 ]
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 september 2009 @ 09:02:54 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72390323
Nu moeten we winnen in Papendrecht om door te gaan. Maar dat vind ik ook wel leuk, laat maar eens zien dat je het verdient . Voor zaterdag ben ik trouwens niet erg optimistisch, ben al blij met een gelijkspel daar in Lisse.
pi_72404209
Op hoofdklasse.org een aardige voorbeschouwing op speeldag één: http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=1054

Zie je, ook Dogan ziet Barendrecht als de kampioenskandidaat. Dus stop met temperen BVO!!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 september 2009 @ 18:58:24 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72406825
Die is door zijn geweldige tijd hier bevooroordeeld.
pi_72424332
Als Barendrecht dit jaar geen kampioen wordt, dan worden ze het nooit meer. Dat idee heeft de hele hoofdklasse A inmiddels geloof ik....
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:07:45 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72425420
Omdat de topklasse lastiger wordt .
Ik geloof er wel sterk in dat die opgaande lijn de komende seizoenen blijft.

En MM: misschien omdat ik Barendrecht al wat wedstrijden heb zien spelen dit jaar. En kwalitatief is het een goede ploeg, maar zo lopen als vorig jaar doet het nog bij lange na niet. Vandaar mijn voorzichtigheid. Misschien moeten ze het wel worden, maar ik prsoonlijk zie het niet gebeuren. Dat is het meer.

Maar misschien heb ik na Lisse-uit een herziende mening .
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:36:05 #76
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72437741
morgen de eerste speeldag! Allemaal een CLM-team ingevuld? Ik wel, op het middenveld was het wel aardig lastig kiezen...
pi_72440619
Ben ook rond qua team. Heb toch besloten om niet klakkeloos dezelfde namen als vorig jaar te kiezen. Misschien dom, maar goed. Heb wel vertrouwen in mijn team. Voorin nog een surprise, maar die houd ik nog even geheim uiteraard.

Wel leuk die statistieken.

174 mensen tippen RBB als kampioen, 23 Barendrecht, 17 Quick Boys, 8 ASWH en 6 FC Lisse. Daarna Katwijk en Capelle ieder 3 keer, Noordwijk 2 keer, Scheveningen en zelfs TOGR 1 keer.

Als verwachte topscorer staat nu Michael van Dommelen bovenaan met 47 stemmen, voor Sergio Ommel met 46. Zou me verbazen als Ommel het weer zo goed gaat doen trouwens. Dan volgen Rick Hoogendorp 35, Henkie Roeland 21, Martijn Gootjes 14, Joost Kuhlmann 11, Chima Onyeike 8, Arie Jonker 8, Peter Freke 8 en Joost Leonard 3

[Special] Hoofdklasse seizoen 2009/10
www.thuisuiteten.nl
pi_72456057
Wanneer kunnen we de teams van de deelnemers aanklikken KingRa? Ben wel benieuwd...
www.thuisuiteten.nl
pi_72469151
Verrassende uitslagen toch wel her en der!

Uitslagen zaterdaghoofdklasse

Morgen doelpuntenmakers etc.

Wij hebben wel gewonnen, fijne start dus!

ASWH wint eerste competitieduel

ASWH heeft vanmiddag op eigen veld de eerste competitie-wedstrijd gewonnen. Het werd op sportpark Schildman een zwaar bevochten overwinning op Noordwijk. Na een meer spannende dan goede wedstrijd stapte ASWH met een 3-2 zege van het veld.
Trainer Willem Leushuis had de ploeg ten opzichte van de gewonnen bekerwedstrijd bij JVC Cuijk op enkele plaatsen gewijzigd. Danny Versluis begon nu centraal achterin, terwijl Antoine Wellens als linksback fungeerde. Op het middenveld keerden de vorige week geblesseerde Silvino Soares en Joshua Brard terug in de ploeg. Joeri Petrov ging weer voorin spelen, waardoor Bryan Brard en Stefan van Dam op de reservebank begonnen.

ASWH opende erg nerveus tegen het op ten opzichte van vorig seizoen flink gewijzigde Noordwijk. De Ambachters hadden veel balverlies en verloren de meeste duels. Noordwijk kreeg in die eerste twintig minuten dan ook de nodige kansen om de score te openen. Stefano Goncalves, afkomstig van Excelsior, schoot een bal na kaatsen van spits Joost Leonard voorlangs en even later diende Ronald Ermes een schot van diezelfde Goncalves te keren. Dat was het begin van meer kansen. Zo kopte Rian van der Niet naast na een hoekschop en plaatste Joost Leonard de bal na een dieptepass wel over de uitgelopen Ermes, maar naast het Ambachtse doel. Bovendien liet Stefan Mertens een vrije kopkans, na een voorzet van Steve Promes, onbenut.

ASWH stelde daar nog niet al te veel tegenover. Henk Roeland kreeg een lastige kans nadat een afgeslagen aanval via Joshua Brard bij hem belandde en hij van de rand van het strafschopgebied snel moest schieten. Hij mikte daarbij naast. Leushuis paste een tactische wissel toe en haalde Danny Versluis naar de kant voor Stefan van Dam. Sander Barragan ging achterin spelen. De wissel sorteerde effect, want ASWH kwam beter in de wedstrijd te zitten en zorgde voor lichte dreiging met wat acties van Gio Klaverweide. In het laatste kwartier van de eerste helft werd ASWH ook voor het eerst echt gevaarlijk. Henk Roeland kon na goed doorjagen op doelman Michel van Kasteren de bal afpikken, maar kwam op de achterlijn terecht. Zijn voor de goal langs gespeelde bal kon door Joeri Petrov niet meer worden ingeschoten.

Enkele minuten voor rust kreeg ASWH op rechts een vrije trap. Stefan van Dam bracht deze goed voor de goal, waar Joshua Brard zich goed vrij had gelopen en de bal keurig in de goal kopte. Even later was Brard ook defensief zeer belangrijk, toen hij met een goede verdedigende actie voorkwam dat een gevaarlijk uitgevoerde variant na een vrije trap door Noordwijk een doelpoging opleverde. ASWH toonde zich in die fase gevaarlijk in de omschakeling. Henk Roeland bood Joeri Petrov een goede mogelijkheid, maar deze kapte te lang en kwam niet tot een schot. In de zesde minuut van de extra tijd was het echter wel raak. Een uittrap van de goalie werd door Roeland op de middenlijn onderschept. De Dordtenaar ging ervandoor en gaf een loepzuivere voorzet op Petrov, die keurig de ruststand op 2-0 bepaalde.

Een mooie meevaller voor ASWH dus, dat kort na rust wel al snel Antoine Wellens met een blessure zag uitvallen. Ramon Ouwehand verving hem. De ideale uitgangspositie van ASWH werd te snel weer minder rustgevend. Vijf minuten na rust kreeg Noordwijk teveel tijd om een aanval uit te spelen, waarna Leonard invaller Mitchell Beijersbergen kon aanspelen. Deze had, iets buiten het strafschopgebied, alle tijd en ruimte om uit te halen en schoot de bal goed in de hoek: 2-1. Het gaf de bezoekers weer hoop en middels een boogbal van Stefan Mertens, naast de goal, rook men lichtjes aan de gelijkmaker. Sander Barragan diende ook nog eens een sliding te maken om Stefano Goncalves van scoren te houden en een ouderwetse scrimmage liep voor ASWH goed af, toen een Noordwijker de bal tegen een teammaat trapte.

ASWH probeerde uiteraard te profiteren van de ruimte die ontstond in de omschakeling, waarbij de razendsnelle Ramon Ouwehand weer een belangrijke pion werd. De Ambachter snelde langs back Sijbren Bartlema, die niets anders wist te doen dan Ouwehand naar de grond te werken. Arbiter Roeland gaf ASWH dan ook een penalty. Henk Roeland nestelde zich achter de bal en schoot via de onderkant van de lat de 3-1 tegen de touwen. Nu leek ASWH de wedstrijd rustig te kunnen gaan uitspelen. Invaller Bryan Brard zocht, na goed kaatswerk van Roeland, de goal, maar vond de handen van Van Kasteren.

Plots ging Joost Leonard neer in het Ambachtse strafschopgebied, na een duel met Leon van Dalen. De spits kreeg wat hij zocht, want scheidsrechter Roeland wees nu ook naar de stip. Leonard schoot de strafschop zelf onberispelijk achter Ronald Ermes en zo zouden het nog twintig spannende minuten gaan worden. Noordwijk zocht de lange aanvallers Leonard en invaller Bryan Braun. Het leverde af en toe spannende situaties op, maar echt grote kansen op de gelijkmaker kwamen er ook niet meer. ASWH probeerde in de omschakeling de beslissing te forceren, waarbij Sander Barragan na een goede aanval via Ouwehand en Roeland een schietkans kreeg in het strafschopgebied. Helaas schoot hij over. Gio Klaverweide had nog enkele goede acties, maar zijn voorzetten konden niet worden afgewerkt.

Uiteindelijk floot scheidsrechter Roeland na nog eens acht minuten extra tijd voor het einde en kon ASWH opgelucht de eerste drie punten in ontvangst nemen. Volgende week mag ASWH voor het eerst op vreemde bodem gaan spelen in competitieverband. Tegenstander is dan Katwijk.

ASWH - Noordwijk 3-2 (2-0)
41. 1-0 Joshua Brard 45 (+6). 2-0 Joeri Petrov 51. 2-1 Mitchell Beijersbergen 68. 3-1 Henk Roeland (strafschop) 71. 3-2 Joost Leonard (strafschop)
Scheidsrechter: Roeland

ASWH: Ronald Ermes; Damiën Vereecken, Leon van Dalen, Danny Versluis (21. Stefan van Dam), Antoine Wellens (47. Ramon Ouwehand); Giovanni Klaverweide, Joshua Brard, Sander Barragan, Silvino Soares; Joeri Petrov (63. Bryan Brard) en Henk Roeland

Noordwijk: Michel van Kasteren; Rian van der Niet, Daan Stuifbergen, Melvin Fleur (46. Mitchell Beijersbergen), Sijbren Bartlema; Stefan Mertens (69. Bryan Braun), Bob Hoogkamer, Bram Meurs; Stefano Goncalves, Joost Leonard en Steve Promes (81. Sven de Ridder)
www.thuisuiteten.nl
pi_72469370
Heerlijk om de 1e wedstijd te winnen, al was het voor RBB ook niet erg makkelijk begreep ik...

Best wat verrassingen, waarvan de grootste (en mooiste) toch wel uit Katwijj-Zuid komt!

De teams van alle deelnemers van CLM zijn overigens zichtbaar MM...en je, jouw spits vind ik best een verrassing!
pi_72469417
Welke van de 2? Ik neem aan Kortzorg? Dat is een beetje een gok, na een tip van een enorme RVVH-insider...
www.thuisuiteten.nl
pi_72471112
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:03 schreef methodmich het volgende:
Verrassende uitslagen toch wel her en der!
Ja joh? Waar dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Insistor op 05-09-2009 21:14:25 ]
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_72482773
Tja, die bij jullie vooral qua grootte, maar de zege van ARC bij Quick Boys vond ik dan nog verrassender.

Speelronde 1

ASWH - Noordwijk 3-2 (2-0)
41. 1-0 Joshua Brard 45 (+6). 2-0 Joeri Petrov 51. 2-1 Mitchell Beyersbergen 68. 3-1 Henk Roeland (strafschop) 71. 3-2 Joost Leonard (strafschop)

Capelle - Katwijk 7-2 (3-2)
3. 1-0 Nick van Wordragen (strafschop) 11. 2-0 Kristian Adelmund 21. 2-1 Elroy Lammers 40. 3-1 Bob Vermunt 45 (+2). 3-2 Marcel Huisman (strafschop) 55. 4-2 Sjoerd van der Waal 58. 5-2 Patrick Molendijk 68. 6-2 Patrick Molendijk 73. 7-2 Dick Tol

FC Lisse - Barendrecht 2-2 (0-0)
48. 0-1 Ferry van Lare 78. 0-2 Alexander van Dommelen 83. 1-2 Jason Essenboom 88. 2-2 René van Wieringen

Quick Boys - ARC 0-1 (0-0)
87. 0-1 Maurits Splinter

RVVH - Ter Leede 1-2 (0-2)
9. 0-1 Bilal El-Yacoubi 30. 0-2 Sergio Ommel (strafschop) 56. 1-2 Ronnie Nouwen

Scheveningen - DOTO 3-3 (2-1)
14. 0-1 Onno Doeland 32. 1-1 Rick Hoogendorp 41. 2-1 Marvin Nieuwlaat 48. 2-2 Mike van Gool 64. 2-3 Mike van Gool 90 (+1). 3-3 Domingos Lopes de Brito
Rood: Daniël da Cruz (Scheveningen, 2 x geel)
Bijzonderheid: Michael van der Heijden (Scheveningen) mist strafschop

TOGR - Rijnsburgse Boys 1-2 (1-1)
28. 1-0 Diego Watson 43. 1-1 Danny van der Vijver 63. 1-2 Peter Freke (strafschop)

STAND

1. Capelle 1-3 (+5)
2. ASWH 1-3 (+1, 3 goals gescoord)
3. Rijnsburgse Boys 1-3 (+1, 2 goals gescoord)
=. Ter Leede 1-3 (+1, 2 goals gescoord)
5. ARC 1-3 (+1, 1 goal gescoord)
6. DOTO 1-1 (0, 3 goals gescoord)
=. Scheveningen 1-1 (0, 3 goals gescoord)
8. Barendrecht 1-1 (0, 2 goals gescoord)
=. FC Lisse 1-1 (0, 2 goals gescoord)
10. Noordwijk 1-0 (-1, 2 goals gescoord)
11. RVVH 1-0 (-1, 1 goal gescoord)
=. TOGR 1-0 (-1, 1 goal gescoord)
13. Quick Boys 1-0 (-1, 0 goals gescoord)
14. Katwijk 1-0 (-5)

Topscorers:

1. Mike van Gool (DOTO) 2
=. Patrick Molendijk (Capelle) 2

Patrick Molendijk kopte twee keer raak voor Capelle in de monsterzege tegen Katwijk

En wat de CLM betreft, af en toe zie ik toch wel heel aparte namen van ASWH langs komen... Mensen die Alex Munveneza of Brian Berends selecteren.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 september 2009 @ 12:53:24 #84
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72483220
Zonde . Overwinning zou verdiend zijn geweest. En dat zeg ik niet snel .
  zondag 6 september 2009 @ 14:04:14 #85
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_72485113
7-2???
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_72486507
Ja, (vrijwel) elke doelpoging was en goal. En alles uit dode spelmomenten.
Het klinkt idioot, maar ik vond Capelle een vrij matige ploeg.
And we are vagabonds
pi_72488477
Inderdaad BVO, dat jullie een puntje pakte is echt jullie eigen schuld. Ook de fout van trainer; hij liet immers zijn ploeg achteruit lopen tegen een Lisse dat werkelijk onmachtig was door het vooruitverdedigen van Barendrecht. Daarom voelt de 2-2 ook aan als een winstpunt!
pi_72494700
Hoe speelden Human en Van Lare, Lissov?

Capelle is uit standaardsituaties levensgevaarlijk met al die lengte. Hoe speelde Van der Waal, Insistor?
www.thuisuiteten.nl
pi_72497712
Sjoerd van der Waal vond ik een van de mindere spelers. Scoorde wel een heel mooi doelpunt, afstandsschot in de kruis.

Zie bij CLM hele aparte keuzes wb Katwijk spelers. Redelijk vaak Mark de Vries, maar ook Jos Jansen, Jeroen Haasnoot en Robbert van der Plas. Richard Blonk leek zo op het eerste gezicht ook wel populair met z'n gebroken been.
And we are vagabonds
pi_72498064
Ja, die reserves, dat snap ik dus niet zo. Maar goed, niet iedereen volgt alles even intensief.

Komen er nog statistieken van de meest gekozen spelers KingRa?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 september 2009 @ 00:20:34 #91
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72508503
nou lekker, ik denk laat ik eens even wat betere spelers dan vorig jaar kiezen, spelen ze niet ofzo... Volgens mij heeft alleen Peter Freke mij punten opgeleverd!

Ik stond gisteren trouwens wel eerste, die heb ik in de knip!
pi_72511626
Vanavond ga ik de eerste uitslagen verwerken, we zullen zien wie de eerste koploper is...

Er komen zeker nog meer statistieken in de loop van de tijd, naast degene die er nu al op staan. Ik heb de gebr. van Dommelen, Bart Freke, Bennie van Noord en Rick Hoogendorp erg vaak voorbij zien komen...
pi_72515484
Lisse
pi_72524412
Uitje4life, je staat momenteel nog steeds eerste, dus dat doe je netjes.

Interesse van Fortuna Sittard in Teixeira, maar volgens mij kan die niet meer weg. Heeft al bindende wedstrijden gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:02:38 #95
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72539724
hij wil ook niet meer weg, zie de uitzending van tv west van afgelopen zaterdag! Met daarin de samenvattingen van Scheveningen - DOTO en Quick Boys - ARC + reacties!
pi_72555679
Oeh, scheelde niks of Ivar Eltenberg was de eerste koploper in de CLM!

Onze linksback kwam slechts drie punten tekort. El Maestro keurig 16e, evenveel punten als Insistor. Lissov, Kingra en ik anoniem gestart, uitje4life in de achterhoede.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:35:29 #97
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72566782
Papendrecht - Barendrecht 3-4
Bij rust nog 3-1 en winst was noodzakelijk . Nu samen met Heerjansdam door.

Maar wat moet het weer moeizaam .
  woensdag 9 september 2009 @ 15:01:58 #98
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_72583236
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
uitje4life in de achterhoede.
Klopt, linksback!
pi_72587022
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef BVO het volgende:
Papendrecht - Barendrecht 3-4
Bij rust nog 3-1 en winst was noodzakelijk . Nu samen met Heerjansdam door.

Maar wat moet het weer moeizaam .
Sneu voor Papendrecht, maar de tactiek werkte dus niet de volle negentig minuten.
quote:
Van Zwieteren nog drie weken buitenspel

08 september 2009 - 08:05

ZAT A - Barendrecht kan nog zeker drie weken niet beschikken over Edwin van Zwieteren. De ervaren doelman, vorig seizoen eerste keus op de Bongerd, heeft last van twee gekneusde ribben, weet RTV Rijnmond. Van Zwieteren liep de blessure op in de wedstrijd om de districtsbeker tegen Spijkenisse.

Trainer Jack van den Berg blijft hiermee voorlopig een lastige keuze bespaard. De van FC Omniworld gekomen ex-prof Mark Zegers verdedigde het doel van Barendrecht tijdens de competitiestart in Lisse en zal dat blijven doen tot Van Zwieteren fit is. Pas dan zal Van den Berg vermoedelijk zijn definitieve keuze maken. Vorig seizoen speelde de 38-jarige Van Zwieteren alles en maakte een prima indruk.
Sneu voor Edwin natuurlijk. Hopelijk krijgt hij zijn plaatsje terug.

Nog een ASWH-nieuweling: http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1143&Itemid=2

[ Bericht 6% gewijzigd door methodmich op 09-09-2009 19:35:43 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_72648084
Morgen weer een interessant programma!

Katwijk - ASWH, waarin Katwijk iets recht te zetten heeft na vorige week

DOTO - Capelle, kan Capelle de lijn doortrekken in deze derby?

Rijnsburgse Boys - Scheveningen, is Scheveningen echt een uitdager voor de toppers?

Barendrecht - RVVH, derby met veel spelers die niet zo pro-Barendrecht zijn bij de gasten!

Ter Leede - Quick Boys, derby waarin QB iets goed moet maken

Noordwijk - FC Lisse, ook al een bollenderby

ARC - TOGR, twee teams die onderin verwacht worden op jacht naar belangrijke punten

Kortom, ziet er goed uit zo op papier. Wellicht zie ik hoornes en Insistor morgen nog even.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')