abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71585715
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze is nogal *in den here* toch?
Oh is dat zo. Dat gebeurt nogal eens met mensen die zoiets heftigs meemaken maar ik ben het nog niet tegengekomen.
quote:
Welk boek?

De kleine Britt, het leven nade overval
quote:
In het holst van de nacht, in april 1988, worden Dickie Kahl en zijn famile in een dorp in Noord-Holland van hun bed gelicht. Dickie is de enige die weet waarom die angstaanjagende groep in het zwart geklede mannen ineens in hun slaapkamer staat. Bij de rest van de familie slaat de overval in als een bom. Het bericht dat daarop volgt is zo mogelijk nog erger: Dickie, de man van Zusje en de vader van Lotje, Finn en Louise, blijkt de langgezochte ontvoerder en moordenaar van de zakenman Coens.

In de jaren na Dickies veroordeling proberen alle gezinsleden te leven met de nieuwe werkelijkheid. Voor de kinderen is dat het allermoeilijkst - aan de bloedband met hun vader valt nu eenmaal niets te veranderen. Zusje Winkelman, Dickies vrouw, heeft nog een keuze. Zij zou van hem kunnen scheiden, maar besluit, zonder goed te praten wat hij heeft gedaan, bij hem te blijven.

Els Hupkes (1942) is schrijver en beeldend kunstenaar. Ze heeft drie kinderen. De kleine Britt is haar eerste roman.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:28:29 #68
862 Arcee
Look closer
pi_71591863
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:10:22 #69
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71603556
De wet is inmiddels aangepast, maar het blijft onverteerbaar dat Elsas uiteindelijk beter is geworden van de moord dan wanneer hij die niet zou hebben gepleegd.
Dat ik feest vier om zijn dood heeft niks met wrok te maken, maar alles met gerechtigheid.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71603602
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef ouderejongere het volgende:
De wet is inmiddels aangepast, maar het blijft onverteerbaar dat Elsas uiteindelijk beter is geworden van de moord dan wanneer hij die niet zou hebben gepleegd.
Dat ik feest vier om zijn dood heeft niks met wrok te maken, maar alles met gerechtigheid.
Die uitkeringskwestie bedoel je? Alsof je van geld direct beter wordt.

En feestvieren om iemands dood, dat wordt een merkwaardig partijtje.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:56:50 #71
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71605252
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Die uitkeringskwestie bedoel je? Alsof je van geld direct beter wordt.

En feestvieren om iemands dood, dat wordt een merkwaardig partijtje.
Hij zal wel gecremeerd worden. Een graf zal niet lang overeind blijven staan.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71605474
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dat zou wel heel treurig zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:09:43 #73
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71605615
Jammer dat hij nog van vrijheid heeft mogen genieten na zo'n daad....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:13:28 #74
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71605732
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Jammer dat hij nog van vrijheid heeft mogen genieten na zo'n daad....
Niet alleen vrijheid, ook rijkdom, een villa van 7 ton van ONS belastinggeld. Gelukkig heeft gerechtigheid geschied.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71605817
En de advocaat moet ook nog een duit in het zakje doen.
Wat zou ie graag aanschuiven bij P&W
quote:
(Novum) - Ferdi E. had spijt van zijn daden, maar kon dat moeilijk uiten. Dat zegt de advocaat van de maandag bij een verkeersongeluk omgekomen ontvoerder en moordenaar van Gerrit Jan Heijn. Volgens raadsman Wim Anker liet E. meerdere keren aan hem weten berouw te hebben.
etc.

Tja, als iemand een advocaat iets vertelt moet het wel waar zijn, tenminste als die advocaat de waarheid spreekt , want dat zullen we nooit weten..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71605922
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Niet alleen vrijheid, ook rijkdom, een villa van 7 ton van ONS belastinggeld. Gelukkig heeft gerechtigheid geschied.
Tja hij had het kunnen teruggeven maar dat deed de moordenaar niet.
quote:
Na zijn vrijlating kreeg E. zeven ton van de overheid, omdat de rechter oordeelde dat zijn WAO-uitkering ten onrechte was stopgezet toen hij de gevangenis in moest. Na die uitspraak is de wet gewijzigd om herhaling te voorkomen.
Walgelijk figuur
Toch nog gerechtigheid
pi_71605966
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Jammer genoeg profiteren types als jij ook van MIJN belastinggeld.
pi_71606157
De reacties worden wel heel grotesk en kolderiek nu.

En dat zijn dan dezelfde types die zeggen te strijden voor het behoud van de Hollandsche rechtsstaat.
pi_71606244
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Tartufo het volgende:
De reacties worden wel heel grotesk en kolderiek nu.

En dat zijn dan dezelfde types die zeggen te strijden voor het behoud van de Hollandsche rechtsstaat.
Dat zijn veel van die VVD-ers en PVV-ers, die hebben eigenlijk diep in hun hart weinig op met de rechtsstaat en leven liever in een primitieve maatschappij. Dat blijkt keer op keer.
pi_71606288
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

O behoor je tot dat type mens. Grafschenners. Even laf als de categorie NSB'ers of degenen die pas na de oorlog de NSB'ers uit hun holen durfden te trekken.

Jij deugt niet mannetje. Dat jij met een avatar van Van Kooten durft rond te lopen zou je al een ban moeten kunnen opleveren.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:12:57 #81
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71607763
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zijn veel van die VVD-ers en PVV-ers, die hebben eigenlijk diep in hun hart weinig op met de rechtsstaat en leven liever in een primitieve maatschappij. Dat blijkt keer op keer.
En jij kun je dwangmatige dadergeknuffel ook weer niet onderdrukken zie ik, waarom identificeer je je zo met monsters als dit?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:15:14 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71607851
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

Tja hij had het kunnen teruggeven maar dat deed de moordenaar niet.
Wat een eikel! Ik ken vele mensen die altijd teruggeven wat ze aan uitkeringen, vergoedingen en toeslagen krijgen. Typisch Nederlandsch!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71607931
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wat een eikel! Ik ken vele mensen die altijd teruggeven wat ze aan uitkeringen, vergoedingen en toeslagen krijgen. Typisch Nederlandsch!
Zoveel mensen zijn er niet die anderen koelbloedig vermoorden.
Het was een geste geweest, maar uiteraard deed de moordenaar het niet.
pi_71607944
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

En jij kun je dwangmatige dadergeknuffel ook weer niet onderdrukken zie ik, waarom identificeer je je zo met monsters als dit?
De rechtsstaat wheelgunner. Zegt je dat wat? Dat je je straf krijgt en uitzit en zo?
pi_71607980
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef qonmann het volgende:

[..]

Weet jij wat hij met zijn geld gedaan heeft?
pi_71607992
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Misdaad bekend, veroordeeld, straf uitgezeten. Wat begrijp jij daar niet aan? Of leef jij nog met je kop in de Middeleeuwen?
pi_71608030
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Weet jij wat hij met zijn geld gedaan heeft?
mooi huis van gekocht...Zie OP
De moordenaar heeft het in elk geval niet teruggestort .
pi_71608129
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

mooi huis van gekocht...Zie OP
Dat is nog geen eens de helft zo te lezen. Maar ik vind het verder niet relevant.

Hij heeft zijn straf uitgezeten. Hij had recht op dat geld, hij heeft die regeling niet bedacht.

Voor mij geldt vooral dat de nabestaanden zich ver boven dit soort onderbuikreacties hebben geplaatst door hun condoleances te geven en de dader te vergeven.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:22:55 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71608144
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef qonmann het volgende:

[..]

Niemand doet het.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71608172
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef eleusis het volgende:

[..]

Niemand doet het.
Jawel hoor, alle verbolgen Telegraaflezers zouden dat doen.
pi_71608193
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nog geen eens de helft zo te lezen. Maar ik vind het verder niet relevant.

Hij heeft zijn straf uitgezeten. Hij had recht op dat geld, hij heeft die regeling niet bedacht.

Voor mij geldt vooral dat de nabestaanden zich ver boven dit soort onderbuikreacties hebben geplaatst door hun condoleances te geven en de dader te vergeven.
Het had een geste kunnen zijn, de regeling was hier nooit voor bedoeld.
Maar de moordenaar verkoos het geld nog even mee te pakken.
pi_71608197
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef eleusis het volgende:

[..]

Niemand doet het.
Maar qonmann wel! De held! Hij verdient een standbeeld.
pi_71608238
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ach wat een potsierlijke rancune. Héél triest dit.
pi_71608321
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

En als hij dat niet had gedaan dan had je nu zijn dood betreurd?
pi_71608398
Deze man gaat in ieder geval naar de Hell
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71608413
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Tartufo het volgende:

[..]

Maar qonmann wel! De held! Hij verdient een standbeeld.
Ik vemoord niet iemand koelbloedig en daar gaat het hier om.

Overigens vertrouwde Ronald Jan Heijn hem niet:
"Al snel voelde ik dat de man niets had geleerd. Er was geen werkelijk berouw, geen inzicht in wat hij had veroorzaakt"
(Dit was tegen het einde van zijn gevangenschap)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:33:13 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71608506
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef qonmann het volgende:

"Al snel voelde ik dat de man niets had geleerd. Er was geen werkelijk berouw, geen inzicht in wat hij had veroorzaakt"
Dat was gelukkig een objectieve mening van een onafhankelijk persoon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71608526
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ik vemoord niet iemand koelbloedig en daar gaat het hier om.

Er zijn ook genoeg mensen die Ronald Jan Heijn niet vertrouwen.

Slap emotioneel gelul van jou. De man is veroordeeld en daarvoor gestraft, en nu dood. Punt. Je gedraagt je als een kind.
pi_71608678
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Tartufo het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die Ronald Jan Heijn niet vertrouwen.

Slap emotioneel gelul van jou. De man is veroordeeld en daarvoor gestraft, en nu dood. Punt. Je gedraagt je als een kind.
Over de doden niets dan goeds gaat voor deze man helaas niet op
..maar jij mag nog wel even posten dat het een fantastische man was hoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:37:35 #100
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71608730
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef SCH het volgende:

[..]

De rechtsstaat wheelgunner. Zegt je dat wat? Dat je je straf krijgt en uitzit en zo?
Geen enkel geestelijk gezond mens vind dat hij met nog geen 20 jaar zijn straf voldaan heeft voor zo'n daad...
pi_71608894
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Geen enkel geestelijk gezond mens vind dat hij met nog geen 20 jaar zijn straf voldaan heeft voor zo'n daad...
Zegt de revolverheld.

De man is dood, kerel. Trek je nog één keer af op je eigen braafheid en ga dan slapen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:42:39 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71608999
quote:

Daar denken de rechters in Nederland, die natuurlijk allemaal gestoord zijn en geen greintje gezond verstand hebben, toch wat genuanceerder over dan jij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:44:48 #103
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609103
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar denken de rechters in Nederland, die natuurlijk allemaal gestoord zijn en geen greintje gezond verstand hebben, toch wat genuanceerder over dan jij.
Dat is niet helemaal waar, hun redenering is echter anders. Het gaat hen er vaak om dat ze bij ergere misdaden, bijvoorbeeld meerdere moorden, nog hogere straffen kunnen geven.
pi_71609121
quote:

[..]

Jawel hoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:45:48 #105
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609148
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Tartufo het volgende:

[..]

Zegt de revolverheld.

De man is dood, kerel. Trek je nog één keer af op je eigen braafheid en ga dan slapen.
Jij gaat me daadwerkelijk aanvallen om mijn 'braafheid' omdat ik een moord als deze veroordeel? Ben je simpel in je hoofd?
pi_71609209
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jij gaat me daadwerkelijk aanvallen om mijn 'braafheid' omdat ik een moord als deze veroordeel? Ben je simpel in je hoofd?
Iedereen veroordeelt de moord. Maar als je nu staat te juichen omdat deze man is verongelukt, dan ben je echt ziek.
pi_71609451
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, omdat je zelfs na de dood van een al-veroordeelde nog met het rechtssysteem op de loop gaat en jezelf daarvoor op de borst wil kloppen.
Blijkbaar vind je jezelf heel rechtvaardig. Braaf hoor. Als een Achilles die Hector door het stof sleept. Al was Achilles een echte kerel. Jij bent maar een internetheld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:53:42 #108
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609528
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen veroordeelt de moord. Maar als je nu staat te juichen omdat deze man is verongelukt, dan ben je echt ziek.
Dat is volgens mij juist de gangbare reactie.

Jij bent degene die het perspectief verloren heeft, zoals keer op keer blijkt met je belachelijke sympathieen voor de meest vreselijke personen en hun daden.

Het zou me ook totaal niet verbazen als je zelf al een serieus justitieel verleden hebt opgebouwd; dan is het ook logisch dat je de meest idiote daden probeert te bagatelliseren zodat je voor jezelf wat minder fout en ziek lijkt.
pi_71609536
quote:

[..]

Ik sta te juichen dat hij is verongelukt en niet iemand anders. Mag dat wel
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:55:15 #110
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609604
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Tartufo het volgende:

[..]

Nee, omdat je zelfs na de dood van een al-veroordeelde nog met het rechtssysteem op de loop gaat en jezelf daarvoor op de borst wil kloppen.
Blijkbaar vind je jezelf heel rechtvaardig. Braaf hoor. Als een Achilles die Hector door het stof sleept. Al was Achilles een echte kerel. Jij bent maar een internetheld.
Wie probeert zichzelf nou op de borst te kloppen? Lees je eigen posts eens!
pi_71609761
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat is volgens mij juist de gangbare reactie.

Jij bent degene die het perspectief verloren heeft, zoals keer op keer blijkt met je belachelijke sympathieen voor de meest vreselijke personen en hun daden.

Het zou me ook totaal niet verbazen als je zelf al een serieus justitieel verleden hebt opgebouwd; dan is het ook logisch dat je de meest idiote daden probeert te bagatelliseren zodat je voor jezelf wat minder fout en ziek lijkt.
Zegt iemand die voor zijn lol met wapens schiet.

Ik heb helemaal geen sympathie voor die man. Hoe kom je erbij. Wel voor de rechtsstaat en jij niet.
pi_71609822
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wie probeert zichzelf nou op de borst te kloppen? Lees je eigen posts eens!
Ben jij anarchist wheelgunner?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:00:46 #113
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609861
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Zegt iemand die voor zijn lol met wapens schiet.
Legaal, wat bevestigt hoe brandschoon mijn verleden is. Itt dat van jouw...
quote:
Ik heb helemaal geen sympathie voor die man. Hoe kom je erbij. Wel voor de rechtsstaat en jij niet.
Er zijn zoveel rechtstaten die een veel hogere straf zouden geven voor een daad als dit.
pi_71609877
Zolang je met die wapens niemand wat aandoet moet dat toch kunnen.Net alsof jij nooit de fout in gaat met die extreme linkse dieren vriendjes van je SCH
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71609890
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Legaal, wat bevestigt hoe brandschoon mijn verleden is. Itt dat van jouw...
Die behoefte om te schieten heb ik niet hoor.
Er zijn zoveel rechtstaten die een veel hogere straf zouden geven voor een daad als dit.
[/quote]
Dan verhuis je toch?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:01:41 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71609901
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:

Jij bent wel iemand die de neiging heeft om anderen te beoordelen op grond van geschreven teksten en wat jij leest op Internet?
Hoe oud was jij ten tijde van de ontvoering en de moord op Heijn en hoe heb je dat destijds allemaal persoonlijk meegemaakt?
Heb jij het proces daarna ook goed gevolgd en ben je daarna het leven van Elstak ook blijven volgen om tot al jouw zo door feiten onderbouwde meningen te komen...of ben je eigenlijk toch die Internetheld met een grote mond die vooral anderen napraat?
Poef.....gone! ©golfer
pi_71609910
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Slappy het volgende:
Zolang je met die wapens niemand wat aandoet moet dat toch kunnen.Net alsof jij nooit de fout in gaat met die extreme linkse dieren vriendjes van je SCH
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:00 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609913
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij anarchist wheelgunner?
Nee, ik ben voor zwaardere straffen. De gedachte momenteel is dat we voor 1 moord geen levenslang kunnen geven, omdat we dan geen hogere straf kunnen geven voor 2 moorden. Dat vind ik krom.
pi_71609945
quote:

[..]

Juichen is een groot woord. Niet erg vinden is al beter. Daarnaast kunnen jij en ik beide een lijstje personen opstellen waarvan we het beide niet erg vinden als die het leven zouden laten. Uiteraard altijd de regels van onze rechtstaat in acht houdend.

Of heb jij daar iets op tegen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71609969
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, ik ben voor zwaardere straffen. De gedachte momenteel is dat we voor 1 moord geen levenslang kunnen geven, omdat we dan geen hogere straf kunnen geven voor 2 moorden. Dat vind ik krom.
Maar je accepteert wel dat deze man deze straf heeft gekregen en heeft uitgezeten en daarna vrij man was?
pi_71609983
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef waht het volgende:

[..]

Juichen is een groot woord. Niet erg vinden is al beter. Daarnaast kunnen jij en ik beide een lijstje personen opstellen waarvan we het beide niet erg vinden als die het leven zouden laten. Uiteraard altijd de regels van onze rechtstaat in acht houdend.

Of heb jij daar iets op tegen?
Ik kan niet zo'n lijstje maken hoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:04:38 #122
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610033
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij bent wel iemand die de neiging heeft om anderen te beoordelen op grond van geschreven teksten en wat jij leest op Internet?
Hoe oud was jij ten tijde van de ontvoering en de moord op Heijn en hoe heb je dat destijds allemaal persoonlijk meegemaakt?
Heb jij het proces daarna ook goed gevolgd en ben je daarna het leven van Elstak ook blijven volgen om tot al jouw zo door feiten onderbouwde meningen te komen...of ben je eigenlijk toch die Internetheld met een grote mond die vooral anderen napraat?
Ik verwacht niet dat ik er minder van weet dan jij.. Mijn informatie komt uit de berichtgeving en wikipedia en dergelijke. Ik doe niets met opiniestukken, als die hierover al te vinden zijn, dus voor zover ik weet is het voornamelijk mijn eigen mening.

Ik snap overigens ook niet wat het met 'internetheld' te maken heeft, kun je dat toelichten?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:05:57 #123
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71610095
Ondanks dat de man zijn 'straf' had uitgezeten, blijft het 'what comes around goes around' rondspoken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71610108
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij misschien Vegean streaker
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:07:06 #125
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610154
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar je accepteert wel dat deze man deze straf heeft gekregen en heeft uitgezeten en daarna vrij man was?
Ja, maar dat betekent niet dat ik daarmee alles vergeven en vergeten is wat mij betreft. Mijn idee van gerechtigheid is niet noodzakelijk hetzelfde als dat van één of enkele rechters. Ik vond de straf veel te licht, dus ik ben blij dat hij voortijdig gestorven is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:07:50 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71610189
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Slappy het volgende:

Ben jij misschien Vegean streaker
Nee, SCH is veel groter geschapen, heb ik mij laten vertellen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71610201
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ja, maar dat betekent niet dat ik daarmee alles vergeven en vergeten is wat mij betreft. Mijn idee van gerechtigheid is niet noodzakelijk hetzelfde als dat van één of enkele rechters. Ik vond de straf veel te licht, dus ik ben blij dat hij voortijdig gestorven heeft.
Dan accepteer je de rechtsstaat dus niet. En je hebt enorm veel wraak en rancune gevoelens. Logisch voor iemand die het van zich af moet schieten.
pi_71610215
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kan niet zo'n lijstje maken hoor.
Moeilijk te geloven. Je bent bekend met wat mensen anderen allemaal hebben aangedaan, sinds het begin der tijden?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:08:42 #129
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610228
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Die behoefte om te schieten heb ik niet hoor.

Jij hebt weer andere behoeftes, en iets doet mij vermoeden dat die wat minder onschuldig zijn dan het schieten op een papieren roos.
pi_71610231
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, SCH is veel groter geschapen, heb ik mij laten vertellen.
pi_71610246
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef waht het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven. Je bent bekend met wat mensen anderen allemaal hebben aangedaan, sinds het begin der tijden?
Ja hoor, maar ik heb dat soort gedachtes niet. Zeker niet over mensen die hun straf hebben uitgezeten.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:09:32 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71610250
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Wheelgunner het volgende:

Ja, maar dat betekent niet dat ik daarmee alles vergeven en vergeten is wat mij betreft. Mijn idee van gerechtigheid is niet noodzakelijk hetzelfde als dat van één of enkele rechters. Ik vond de straf veel te licht, dus ik ben blij dat hij voortijdig gestorven is.
Jij bent volgens mij meer nog van het voorMiddeleeuwse oog-om-oog principe?
Zeg maar wat de radicale Islam nu in sommige landen weer ten uitvoer wil brengen? In dat geval raad ik je emigratie naar een streng islamitisch land aan.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')