abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71608894
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Geen enkel geestelijk gezond mens vind dat hij met nog geen 20 jaar zijn straf voldaan heeft voor zo'n daad...
Zegt de revolverheld.

De man is dood, kerel. Trek je nog één keer af op je eigen braafheid en ga dan slapen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:42:39 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71608999
quote:

Geen enkel geestelijk gezond mens vind dat hij met nog geen 20 jaar zijn straf voldaan heeft voor zo'n daad...
Daar denken de rechters in Nederland, die natuurlijk allemaal gestoord zijn en geen greintje gezond verstand hebben, toch wat genuanceerder over dan jij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:44:48 #103
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609103
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar denken de rechters in Nederland, die natuurlijk allemaal gestoord zijn en geen greintje gezond verstand hebben, toch wat genuanceerder over dan jij.
Dat is niet helemaal waar, hun redenering is echter anders. Het gaat hen er vaak om dat ze bij ergere misdaden, bijvoorbeeld meerdere moorden, nog hogere straffen kunnen geven.
pi_71609121
quote:

[..]

Jawel hoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:45:48 #105
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609148
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Tartufo het volgende:

[..]

Zegt de revolverheld.

De man is dood, kerel. Trek je nog één keer af op je eigen braafheid en ga dan slapen.
Jij gaat me daadwerkelijk aanvallen om mijn 'braafheid' omdat ik een moord als deze veroordeel? Ben je simpel in je hoofd?
pi_71609209
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jij gaat me daadwerkelijk aanvallen om mijn 'braafheid' omdat ik een moord als deze veroordeel? Ben je simpel in je hoofd?
Iedereen veroordeelt de moord. Maar als je nu staat te juichen omdat deze man is verongelukt, dan ben je echt ziek.
pi_71609451
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, omdat je zelfs na de dood van een al-veroordeelde nog met het rechtssysteem op de loop gaat en jezelf daarvoor op de borst wil kloppen.
Blijkbaar vind je jezelf heel rechtvaardig. Braaf hoor. Als een Achilles die Hector door het stof sleept. Al was Achilles een echte kerel. Jij bent maar een internetheld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:53:42 #108
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609528
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen veroordeelt de moord. Maar als je nu staat te juichen omdat deze man is verongelukt, dan ben je echt ziek.
Dat is volgens mij juist de gangbare reactie.

Jij bent degene die het perspectief verloren heeft, zoals keer op keer blijkt met je belachelijke sympathieen voor de meest vreselijke personen en hun daden.

Het zou me ook totaal niet verbazen als je zelf al een serieus justitieel verleden hebt opgebouwd; dan is het ook logisch dat je de meest idiote daden probeert te bagatelliseren zodat je voor jezelf wat minder fout en ziek lijkt.
pi_71609536
quote:

[..]

Ik sta te juichen dat hij is verongelukt en niet iemand anders. Mag dat wel
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:55:15 #110
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609604
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Tartufo het volgende:

[..]

Nee, omdat je zelfs na de dood van een al-veroordeelde nog met het rechtssysteem op de loop gaat en jezelf daarvoor op de borst wil kloppen.
Blijkbaar vind je jezelf heel rechtvaardig. Braaf hoor. Als een Achilles die Hector door het stof sleept. Al was Achilles een echte kerel. Jij bent maar een internetheld.
Wie probeert zichzelf nou op de borst te kloppen? Lees je eigen posts eens!
pi_71609761
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat is volgens mij juist de gangbare reactie.

Jij bent degene die het perspectief verloren heeft, zoals keer op keer blijkt met je belachelijke sympathieen voor de meest vreselijke personen en hun daden.

Het zou me ook totaal niet verbazen als je zelf al een serieus justitieel verleden hebt opgebouwd; dan is het ook logisch dat je de meest idiote daden probeert te bagatelliseren zodat je voor jezelf wat minder fout en ziek lijkt.
Zegt iemand die voor zijn lol met wapens schiet.

Ik heb helemaal geen sympathie voor die man. Hoe kom je erbij. Wel voor de rechtsstaat en jij niet.
pi_71609822
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wie probeert zichzelf nou op de borst te kloppen? Lees je eigen posts eens!
Ben jij anarchist wheelgunner?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:00:46 #113
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609861
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Zegt iemand die voor zijn lol met wapens schiet.
Legaal, wat bevestigt hoe brandschoon mijn verleden is. Itt dat van jouw...
quote:
Ik heb helemaal geen sympathie voor die man. Hoe kom je erbij. Wel voor de rechtsstaat en jij niet.
Er zijn zoveel rechtstaten die een veel hogere straf zouden geven voor een daad als dit.
pi_71609877
Zolang je met die wapens niemand wat aandoet moet dat toch kunnen.Net alsof jij nooit de fout in gaat met die extreme linkse dieren vriendjes van je SCH
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71609890
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Legaal, wat bevestigt hoe brandschoon mijn verleden is. Itt dat van jouw...
Die behoefte om te schieten heb ik niet hoor.
Er zijn zoveel rechtstaten die een veel hogere straf zouden geven voor een daad als dit.
[/quote]
Dan verhuis je toch?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:01:41 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71609901
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:

Jij bent wel iemand die de neiging heeft om anderen te beoordelen op grond van geschreven teksten en wat jij leest op Internet?
Hoe oud was jij ten tijde van de ontvoering en de moord op Heijn en hoe heb je dat destijds allemaal persoonlijk meegemaakt?
Heb jij het proces daarna ook goed gevolgd en ben je daarna het leven van Elstak ook blijven volgen om tot al jouw zo door feiten onderbouwde meningen te komen...of ben je eigenlijk toch die Internetheld met een grote mond die vooral anderen napraat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71609910
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Slappy het volgende:
Zolang je met die wapens niemand wat aandoet moet dat toch kunnen.Net alsof jij nooit de fout in gaat met die extreme linkse dieren vriendjes van je SCH
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:00 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71609913
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij anarchist wheelgunner?
Nee, ik ben voor zwaardere straffen. De gedachte momenteel is dat we voor 1 moord geen levenslang kunnen geven, omdat we dan geen hogere straf kunnen geven voor 2 moorden. Dat vind ik krom.
pi_71609945
quote:

[..]

Juichen is een groot woord. Niet erg vinden is al beter. Daarnaast kunnen jij en ik beide een lijstje personen opstellen waarvan we het beide niet erg vinden als die het leven zouden laten. Uiteraard altijd de regels van onze rechtstaat in acht houdend.

Of heb jij daar iets op tegen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71609969
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, ik ben voor zwaardere straffen. De gedachte momenteel is dat we voor 1 moord geen levenslang kunnen geven, omdat we dan geen hogere straf kunnen geven voor 2 moorden. Dat vind ik krom.
Maar je accepteert wel dat deze man deze straf heeft gekregen en heeft uitgezeten en daarna vrij man was?
pi_71609983
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef waht het volgende:

[..]

Juichen is een groot woord. Niet erg vinden is al beter. Daarnaast kunnen jij en ik beide een lijstje personen opstellen waarvan we het beide niet erg vinden als die het leven zouden laten. Uiteraard altijd de regels van onze rechtstaat in acht houdend.

Of heb jij daar iets op tegen?
Ik kan niet zo'n lijstje maken hoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:04:38 #122
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610033
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij bent wel iemand die de neiging heeft om anderen te beoordelen op grond van geschreven teksten en wat jij leest op Internet?
Hoe oud was jij ten tijde van de ontvoering en de moord op Heijn en hoe heb je dat destijds allemaal persoonlijk meegemaakt?
Heb jij het proces daarna ook goed gevolgd en ben je daarna het leven van Elstak ook blijven volgen om tot al jouw zo door feiten onderbouwde meningen te komen...of ben je eigenlijk toch die Internetheld met een grote mond die vooral anderen napraat?
Ik verwacht niet dat ik er minder van weet dan jij.. Mijn informatie komt uit de berichtgeving en wikipedia en dergelijke. Ik doe niets met opiniestukken, als die hierover al te vinden zijn, dus voor zover ik weet is het voornamelijk mijn eigen mening.

Ik snap overigens ook niet wat het met 'internetheld' te maken heeft, kun je dat toelichten?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:05:57 #123
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71610095
Ondanks dat de man zijn 'straf' had uitgezeten, blijft het 'what comes around goes around' rondspoken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71610108
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij misschien Vegean streaker
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:07:06 #125
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610154
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar je accepteert wel dat deze man deze straf heeft gekregen en heeft uitgezeten en daarna vrij man was?
Ja, maar dat betekent niet dat ik daarmee alles vergeven en vergeten is wat mij betreft. Mijn idee van gerechtigheid is niet noodzakelijk hetzelfde als dat van één of enkele rechters. Ik vond de straf veel te licht, dus ik ben blij dat hij voortijdig gestorven is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:07:50 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71610189
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Slappy het volgende:

Ben jij misschien Vegean streaker
Nee, SCH is veel groter geschapen, heb ik mij laten vertellen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71610201
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ja, maar dat betekent niet dat ik daarmee alles vergeven en vergeten is wat mij betreft. Mijn idee van gerechtigheid is niet noodzakelijk hetzelfde als dat van één of enkele rechters. Ik vond de straf veel te licht, dus ik ben blij dat hij voortijdig gestorven heeft.
Dan accepteer je de rechtsstaat dus niet. En je hebt enorm veel wraak en rancune gevoelens. Logisch voor iemand die het van zich af moet schieten.
pi_71610215
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kan niet zo'n lijstje maken hoor.
Moeilijk te geloven. Je bent bekend met wat mensen anderen allemaal hebben aangedaan, sinds het begin der tijden?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:08:42 #129
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610228
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Die behoefte om te schieten heb ik niet hoor.

Jij hebt weer andere behoeftes, en iets doet mij vermoeden dat die wat minder onschuldig zijn dan het schieten op een papieren roos.
pi_71610231
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, SCH is veel groter geschapen, heb ik mij laten vertellen.
pi_71610246
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef waht het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven. Je bent bekend met wat mensen anderen allemaal hebben aangedaan, sinds het begin der tijden?
Ja hoor, maar ik heb dat soort gedachtes niet. Zeker niet over mensen die hun straf hebben uitgezeten.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:09:32 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71610250
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Wheelgunner het volgende:

Ja, maar dat betekent niet dat ik daarmee alles vergeven en vergeten is wat mij betreft. Mijn idee van gerechtigheid is niet noodzakelijk hetzelfde als dat van één of enkele rechters. Ik vond de straf veel te licht, dus ik ben blij dat hij voortijdig gestorven is.
Jij bent volgens mij meer nog van het voorMiddeleeuwse oog-om-oog principe?
Zeg maar wat de radicale Islam nu in sommige landen weer ten uitvoer wil brengen? In dat geval raad ik je emigratie naar een streng islamitisch land aan.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:13:35 #133
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610414
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij meer nog van het voorMiddeleeuwse oog-om-oog principe?
Zeg maar wat de radicale Islam nu in sommige landen weer ten uitvoer wil brengen? In dat geval raad ik je emigratie naar een streng islamitisch land aan.
Vind je dat niet een beetje een overtrokken conclusie aan de hand van mijn posts?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:15:07 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71610483
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef Wheelgunner het volgende:

Vind je dat niet een beetje een overtrokken conclusie aan de hand van mijn posts?
Jij vind dat er te weinig en te licht wordt gestraft zie ik je toch echt meermalen posten en je was het niet eens met vrijlating van deze man, lees ik toch?
Poef.....gone! ©golfer
pi_71610484
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, het zit zo vol wraak en rancune. Ik vind het echt eng als je blij bent om zo'n dood en dat openlijk meent te moeten ventileren. Dat komt nogal barbaars over. Deze man heeft zijn straf uitgezeten en dat heb je te accepteren. Bovendien heeft hij ook kinderen en andere mensen die om hem geven.

En niemand hier gaat in op wat ik zeg over de weduwe Heijn die hier zo ver boven staat.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:20:00 #136
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610655
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, het zit zo vol wraak en rancune. Ik vind het echt eng als je blij bent om zo'n dood en dat openlijk meent te moeten ventileren. Dat komt nogal barbaars over. Deze man heeft zijn straf uitgezeten en dat heb je te accepteren. Bovendien heeft hij ook kinderen en andere mensen die om hem geven.
Nou en? De man heeft een brute moord gepleegd! Waarom zou ik in godsnaam mijn zuurstof moeten willen delen met zo iemand? Zijn daad was barbaars, mijn mening over hem en zijn lot met die daad in het achterhoofd is niet meer dan terecht en normaal.
quote:
En niemand hier gaat in op wat ik zeg over de weduwe Heijn die hier zo ver boven staat.
Dat is haar mening, en dat is haar goed recht. Maar dat betekent niet dat ik die moet delen. Of het nou om deze specifieke zaak gaat, of vergelijkbare situaties.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:22:13 #137
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610738
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij vind dat er te weinig en te licht wordt gestraft zie ik je toch echt meermalen posten en je was het niet eens met vrijlating van deze man, lees ik toch?
Maar waarom neem je dan meteen aan dat ik sharia wetgeving zou steunen? Ik leg in andere posts in dit topic ook al uit dat ik voor een dergelijke moord levenslang gepast vind overigens...
pi_71610749
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nou en? De man heeft een brute moord gepleegd! Waarom zou ik in godsnaam mijn zuurstof moeten willen delen met zo iemand? Zijn daad was barbaars, mijn mening over hem en zijn lot met die daad in het achterhoofd is niet meer dan terecht en normaal.
[..]

Dat is haar mening, en dat is haar goed recht. Maar dat betekent niet dat ik die moet delen. Of het nou om deze specifieke zaak gaat, of vergelijkbare situaties.
Wat een hypocriet geneuzel weer. Net of hij de enige is op deze wereld.

Maar gelukkig hebben we wel spaarlampen voor een beter milieu
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_71610814
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Als jij met dat soort woede en haat en rancune wil leven, moet je dat zelf weten. Je zal er wel veel zuurstof voor nodig hebben inderdaad. Ik ben niet zo dol op die agressie.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:25:53 #140
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610855
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan accepteer je de rechtsstaat dus niet. En je hebt enorm veel wraak en rancune gevoelens. Logisch voor iemand die het van zich af moet schieten.
Vergelding is onderdeel van onze rechtsspraak, dat lijkt me ook vanzelfsprekend. Wraak en rancune zijn ook gewoon menselijke emoties, dat is niet zo raar.

Jij wilt monsters als hem niet afschrijven omdat je dan dat stukje van jezelf dat je in hen herkent op dezelfde manier zult moeten behandelen. Je leeft kennelijk liever met de illusie dat misdaad normaal is en dat je er zelf eigenlijk niet verantwoordelijk voor bent.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:27:09 #141
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71610904
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Als jij met dat soort woede en haat en rancune wil leven, moet je dat zelf weten. Je zal er wel veel zuurstof voor nodig hebben inderdaad. Ik ben niet zo dol op die agressie.
Woede en agressie? Ik geef een mening. Ik heb de man niet doodgereden of wat dan ook. Ik glimlachte slechts bij het nieuws van zijn onnatuurlijke doode, hoe is dat woede en agressie?
pi_71610983
Wel geniaal eigenlijk, de wereld is door en door verrot als je het objectief relativeert, maar toch heb je van die lieden die alles doen voor het milieu en doods bang zijn dat de aarde kapot gaat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_71611051
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:25 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Vergelding is onderdeel van onze rechtsspraak, dat lijkt me ook vanzelfsprekend. Wraak en rancune zijn ook gewoon menselijke emoties, dat is niet zo raar.

Jij wilt monsters als hem niet afschrijven omdat je dan dat stukje van jezelf dat je in hen herkent op dezelfde manier zult moeten behandelen. Je leeft kennelijk liever met de illusie dat misdaad normaal is en dat je er zelf eigenlijk niet verantwoordelijk voor bent.
Waar heb je het allemaal over? Ik heb het toch niet nodig om een wapen te gebruiken. Je moet niet zulke grote woorden gebruiken als je hetzelf nodig hebt om een wapen te gebruiken om met je agressie om te kunnen gaan.

Ik weet niet of de man een monster is. Hij heeft een monsterlijke daad begaan. Daar is hij voor gestraft en dat vind ik goed. Ik geloof er niet in dat we mensen moeten afschrijven vanwege 1 daad. Dat wilden de nabestaanden ook niet. En ik vind rancune helemaal niet zo'n normale emotie, wraak ook niet. Het is typerend dat jij dat zo gewoon vindt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:31:13 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71611063
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:25 schreef Wheelgunner het volgende:

Ik zie een carrière voor je weggelegd als psychotherapeut. Jij kunt zo feilloos beschrijven wat andere mensen denken en vinden. Alleen doe je dat keer-op-keer zonder de persoon te kennen en aan de hand van postings op internet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71611066
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Woede en agressie? Ik geef een mening. Ik heb de man niet doodgereden of wat dan ook. Ik glimlachte slechts bij het nieuws van zijn onnatuurlijke doode, hoe is dat woede en agressie?
Ja
pi_71611089
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie een carrière voor je weggelegd als psychotherapeut. Jij kunt zo feilloos beschrijven wat andere mensen denken en vinden. Alleen doe je dat keer-op-keer zonder de persoon te kennen en aan de hand van postings op internet.
Geef toe, ik heb ook wel eens een beetje raar naar jouw pink gekeken
pi_71611097
Geloof mij nou maar, spaarlampen en al dat andere groene gelul maakt het allemaal goed.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:32:03 #148
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611102
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef JohnDope het volgende:
Wel geniaal eigenlijk, de wereld is door en door verrot als je het objectief relativeert, maar toch heb je van die lieden die alles doen voor het milieu en doods bang zijn dat de aarde kapot gaat.
Milieu en dierenrechten zijn zo ongeveer het enige onderwerp waarop ik en SCH het eens zijn, is dat waarom je dit onderwerp daaraan probeert te relateren?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:32:44 #149
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611125
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Volgens mij deed je net hetzelfde voor mij toch? Partners?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:33:26 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71611153
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef Wheelgunner het volgende:

Volgens mij deed je net hetzelfde voor mij toch? Partners?
Het kwartje is eindelijk gevallen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_71611168
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Milieu en dierenrechten zijn zo ongeveer het enige onderwerp waarop ik en SCH het eens zijn, is dat waarom je dit onderwerp daaraan probeert te relateren?

Ik zou zeggen Wheelgunner, draai er een paar spaarlampen in en deze wereld met al dat door god vergeten gajes gaat nog een paar uurtjes langer mee.
pi_71611268
Wheelgunner, ik vind het wel raar dat je zegt dat ik het voor de dader opneem als ik niet blij ben dat hij dood is en als ik het ermee eens ben dat hij een straf heeft gehad en die heeft uitgezeten en daarna in vrijheid werd gesteld. Ik heb daarmee toch geen enkele sympathie voor de dader of de daad?

Het is alleen zo dat ik me deze hele zaak nog vrij nauwkeurig kan herinneren, juist omdat het om zo'n 'gewone' man ging, ik heb het boek van zijn vrouw met interesse gelezen. Enzovoorts.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:37:32 #153
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611295
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar heb je het allemaal over?
Over de zieke behoeftes en daden in jouw verleden die ik waarschijnlijk acht.
quote:
Ik heb het toch niet nodig om een wapen te gebruiken. Je moet niet zulke grote woorden gebruiken als je hetzelf nodig hebt om een wapen te gebruiken om met je agressie om te kunnen gaan.
Ik schiet op vierkante stukjes karton met cirkeltjes, wat heeft dat met agressie te maken? Fok is nog eerder een uitlaatklep voor mijn eventuele agressie dan de schietbaan.
quote:
Ik weet niet of de man een monster is. Hij heeft een monsterlijke daad begaan. Daar is hij voor gestraft en dat vind ik goed. Ik geloof er niet in dat we mensen moeten afschrijven vanwege 1 daad.
Wel bij een daad als dit, het is immers niet alsog zijn slachtoffer een tweede kans kreeg.
quote:
Dat wilden de nabestaanden ook niet. En ik vind rancune helemaal niet zo'n normale emotie, wraak ook niet. Het is typerend dat jij dat zo gewoon vindt.
Ik bestempel het als normaal, omdat ik vrij zeker weet dat het de emotie van de meerderheid is in dit geval. Ik denk dat jij en de weduwe de (in jouw geval typerende) uitzonderingen zijn.
pi_71611328
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef SCH het volgende:
Wheelgunner, ik vind het wel raar dat je zegt dat ik het voor de dader opneem als ik niet blij ben dat hij dood is en als ik het ermee eens ben dat hij een straf heeft gehad en die heeft uitgezeten en daarna in vrijheid werd gesteld. Ik heb daarmee toch geen enkele sympathie voor de dader of de daad?

Het is alleen zo dat ik me deze hele zaak nog vrij nauwkeurig kan herinneren, juist omdat het om zo'n 'gewone' man ging, ik heb het boek van zijn vrouw met interesse gelezen. Enzovoorts.
Weet je wat het is, jij relativeert het als een soort film. Die wheelgunnert zit zowat letterlijk in het verhaal.

Het is gebeurd mensen, get over it. Duidelijk komkommertijd
pi_71611366
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Over de zieke behoeftes en daden in jouw verleden die ik waarschijnlijk acht.
Welke dan?
quote:
Ik schiet op vierkante stukjes karton met cirkeltjes, wat heeft dat met agressie te maken? Fok is nog eerder een uitlaatklep voor mijn eventuele agressie dan de schietbaan.
Ik geloof je graag maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Dat je vrijwillig met wapens omgaat.
quote:
Ik bestempel het als normaal, omdat ik vrij zeker weet dat het de emotie van de meerderheid is in dit geval. Ik denk dat jij en de weduwe de (in jouw geval typerende) uitzonderingen zijn.
Dat is nog maar de vraag. Of ik zo'n uitzondering ben. En of die emotie dan sowieso normaal is. Dat is ook geen logische conclusie.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:40:26 #156
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611390
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef SCH het volgende:
Dat jij de straf voldoende vindt en medelijden met zijn lot hebt komt over als het opnemen voor de dader.

Het is ook elke keer hetzelfde met dit soort topics: iedereen interpreteert je posts als het opnemen voor / bagatelliseren van de misdadiger, en jij blijft stug volhouden dat het aan iedereen behalve jezelf ligt dat je woorden zo gelezen worden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:44:58 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71611551
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef Wheelgunner het volgende:

Hoezo? Lijkt me toch redelijk om de gangbare mening als normaal te bestempelen?
je hebt het onderzocht of dat de gangbare mening is?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:45:04 #158
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611558
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Iedereen?
Jij bent iedereen?
De overgrote meerderheid dan, hoeveel nuance heb je nodig?
pi_71611565
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; je komt over als iemand die nu of in zijn verleden erg foute dingen heeft gedaan en zich daarom identificeert met soorgelijke mensen.
Ik heb dienst geweigerd, zal jij wel erg vinden ja.
quote:
Dat heb ik nou ook met andere mannen in de poepert neuken, maarja...
quote:
Hoezo? Lijkt me toch redelijk om de gangbare mening als normaal te bestempelen?
Nee tuurlijk niet. De meerderheid is lang niet altijd 'normaal' of heeft gelijk etc.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:45:45 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71611578
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Wheelgunner het volgende:

De overgrote meerderheid dan, hoeveel nuance heb je nodig?
Ook dat kan je met onderzoek staven?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:46:25 #161
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611608
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef golfer het volgende:

[..]

je hebt het onderzocht of dat de gangbare mening is?
Jup, in dit topic vertegenwoordigen de mensen die min of meer tevereden zijn over de dood van deze man een 4/5e meerderheid.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:47:41 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71611642
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef Wheelgunner het volgende:

Jup, in dit topic vertegenwoordigen de mensen die min of meer tevereden zijn over de dood van deze man een 4/5e meerderheid.
En de gemiddelde FOK!populatie is een doorsnede van de Nederlandse samenleving?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:51:21 #163
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611752
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb dienst geweigerd, zal jij wel erg vinden ja.
Niet echt, ik heb niet zoveel met het moderne milititair-industriele complex, op hun speeltjes na. Ik verwacht ernstigere feiten.
quote:
[..]

Je snapt mijn punt toch wel? Dat wij elkaars behoeftes niet begrijpen, laat staan waarderen. Jij lijkt bijvoorbeeld niet te begrijpen dat ik wapens en schietsport compleet anders beleef dan dat jij dat zou doen.
quote:
[..]

Nee tuurlijk niet. De meerderheid is lang niet altijd 'normaal' of heeft gelijk etc.
Niet per se, maar in deze lijkt het onderwerp me zo subjectief dat er weinig andere manieren zijn om op redelijke wijze vast te stellen wat uitzonderlijk is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:55:46 #164
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71611889
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, je denkt buiten FOK! heel anders en je schiet helemaal niet. Gelukkig maar.
Het is allemaal mogelijk, dit blijft slechts een avatar natuurlijk. Ik kan slechts hopen dat jij je in je echte leven niet aan Marokkaanse schandknaapjes vergrijpt.
pi_71611930
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb niet zoveel met het moderne milititair-industriele complex, op hun speeltjes na. Ik verwacht ernstigere feiten.
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen op wat verkeersovertredingen na en een arrestatie bij het voetbalstadion omdat ik niet naar een ME-er luisterde.
quote:
Je snapt mijn punt toch wel? Dat wij elkaars behoeftes niet begrijpen, laat staan waarderen. Jij lijkt bijvoorbeeld niet te begrijpen dat ik wapens en schietsport compleet anders beleef dan dat jij dat zou doen.
Jawel hoor, maar ik vind sex nog wel wat anders dan een moordwapen gebruiken. Maar het is legitiem en er zijn wel meer rare hobbies - maar je kan toch gewoon korfbal ook eens proberen.
quote:
Niet per se, maar in deze lijkt het onderwerp me zo subjectief dat er weinig andere manieren zijn om op redelijke wijze vast te stellen wat uitzonderlijk is.
Ik houd me liever aan de feiten. Iemand diezijn straf heeft uitgezeten, krijgt een nieuwe kans. Hij is geen recidivist dus ik snap de vreugde om zijn dood echt niet. Ik ben er ook niet door aangedaan ofzo, behalve dat het een bizarre speling van het lot is, maar er vallen dagelijk verkeersslachtoffers. Ik glimlach er echter om geen 1. En echt, dat is toch echt de meest normale reactie.
pi_71611942
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het is allemaal mogelijk, dit blijft slechts een avatar natuurlijk. Ik kan slechts hopen dat jij je in je echte leven niet aan Marokkaanse schandknaapjes vergrijpt.
Ook daarin kan ik je gerust stellen.
pi_71612062
waar gaat dit over

Als ik jullie was zou ik de volgende keer even een biertje minder drinken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:19:39 #168
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71612451
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik je moet teleurstellen op wat verkeersovertredingen na en een arrestatie bij het voetbalstadion omdat ik niet naar een ME-er luisterde.
Ik verwacht ook echt niet dat je er hier over zou gaan vertellen hoor.
quote:
[..]

Jawel hoor, maar ik vind sex nog wel wat anders dan een moordwapen gebruiken. Maar het is legitiem en er zijn wel meer rare hobbies - maar je kan toch gewoon korfbal ook eens proberen.
Ik heb zoveel dingen geprobeerd, maar dit was mijn ding. En wat sex betreft; er zijn meer AIDS- dan vuurwapendoden per jaar in Nederland...
quote:
Ik houd me liever aan de feiten. Iemand diezijn straf heeft uitgezeten, krijgt een nieuwe kans. Hij is geen recidivist dus ik snap de vreugde om zijn dood echt niet. Ik ben er ook niet door aangedaan ofzo, behalve dat het een bizarre speling van het lot is, maar er vallen dagelijk verkeersslachtoffers. Ik glimlach er echter om geen 1. En echt, dat is toch echt de meest normale reactie.
Maar verbaast het je dan ook te ontdekken dat vergelding een algemeen geaccepteerd doel is van onze rechtspraak?
pi_71612641
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:27 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niemand hapt, geef het op en maak er een eind aan.
Niemand hoeft ook maar te happen, als de mensen die dat groene gelul verspreiden, maar in zien dat zij de grootste misdadigers tegen de menselijkheid zijn, want zij rekken het leed op deze aarde.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:32:08 #170
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71612707
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niemand hoeft ook maar te happen, als de mensen die dat groene gelul verspreiden, maar in zien dat zij de grootste misdadigers tegen de menselijkheid zijn, want zij rekken het leed op deze aarde.
En in je vorige posts stel je nog dat we juist de meeste doden veroorzaken, make up your mind...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 augustus 2009 @ 17:55:48 #171
862 Arcee
Look closer
pi_71628529
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef SCH het volgende:
Wat een ongepaste opmerking. En meer van die niet al te verheffende opmerkingen hier.
Waarom was die opmerking in jouw ogen zo ongepast?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')