Was gezellig in de Eendracht. Hij ging met iedereen op de foto en maakte met iedereen een praatje. Prima mentaliteit en speler. Gaat NEC veel plezier aan beleven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ach, het is een hardwerkend cultfiguur dat na de wedstrijd 'pintekes' drinkt met supporters. Daarnaast ook een goede voetballer voor NEC. Maar vooral dat eerste maakt hem gelijk publiekslieveling.
Ja die Suarez wordt inderdaad enorm gehypedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef dagizmo het volgende:
Nu al irritant en gehyped! Wordt Suarez II als ie zo doorgaat.
Hmm, heb net het Heerenveen topic doorgelezen en daar kreeg ik respect voor je goed verwoorde reacties.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef dagizmo het volgende:
Nu al irritant en gehyped! Wordt Suarez II als ie zo doorgaat.
Daar weet jij alles van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja die Suarez wordt inderdaad enorm gehyped
Toch nog een klein beetje frustratiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:19 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Hmm, heb net het Heerenveen topic doorgelezen en daar kreeg ik respect voor je goed verwoorde reacties.
Deze reactie past niet in dat straatje![]()
Voor NEC supporters is Vleminckx natuurlijk een held
heereveenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:19 schreef NMGN23 het volgende:
Wat heb ik genoten gister van die gast!
Check Babos en Vleminckx op 2:00:
Lijkt net een tribune dat. Eendracht, is dat het jeugdcomplex ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:00 schreef EKterror het volgende:
Tijd voor een paar mooie foto's van de trouwe hondensite:
[ afbeelding ]
Stadion KV Mechelen tijdens hun opendag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef MB23 het volgende:
[..]
Lijkt net een tribune dat. Eendracht, is dat het jeugdcomplex ofzo?
En je miste het geel/rood op de eerste foto?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:21 schreef MB23 het volgende:
Haha ja zag opeens geel/rood en dat logo op die laatste foto
Scheelt weer blessures.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef NMGN23 het volgende:
Helaas niet in de basis of op de bank tijdens de interland
Het gaat mij meer om zijn inzet. Zelden een voetballer gezien met zoveel inzet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef PabloLopez het volgende:
scoort een paar keer bij welgeteld 1(!) wedstrijd in Olland en is gelijk een held.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |