Mooi, een niet roker erbij dus, een stopper klinkt namelijk zo 'ik kan elk moment weer beginnen'.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me idd amper nog voorstellen dat ik zo een slaaf was van die stomme peuken en ben nog steeds lichtelijk verbaasd hoe relatief makkelijk het was om -met medicijnen, dat dan weer wel- er vanaf te komen.
Ben in ieder geval vooral blij dat ik er vanaf ben en zie echt geen enkele reden waarom ik ooit weer zou beginnen. Zelfs stress is geen katalysator.
En een rokershoestje had ik eigenlijk nooit. Ondanks 28 jaar roken. Fitter voel ik me sowieso wel en omdat ik voortaan veel fiets, ben ik ook nog het eea afgevallen. Precies rond mijn middel waar ook wel een klein zwembandje weg mocht.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik had namelijk hetzelfde als CC, heel lang en veel gerookt, maar toen ik eenmaal gestopt was, en ook écht gestopt, dus niet alleen niet meer roken maar ook dat die behoefte eraan weg is, kon ik me nauwelijks voorstellen dat ik daar nou zo afhankelijk van was geweest.
Ja, het gevoel ken ik nog heel goed, ik begrijp alleen niet meer dat k daar zo van in de ban was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat gevoel, die "craving", ken je dan toch nog steeds? Als je een gevoel eenmaal ervaren hebt, vergeet je dat toch niet meer, bedoel ik eigenlijk.
Hier nog zo'n onnozele hals! Maar ik mis wel meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat het erg is, maar 't was mij ook niet bekend
Ah, dat zijn er al 3, kunnen we er nu gedoe en gepraat omheen makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier nog zo'n onnozele hals! Maar ik mis wel meer.
Ja maar jij zit bovenop alles wat ook maar iets beweegt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
Ik ben toch wel verbaasd over het aantal onwetenden.
Ik wist het ook niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
Ik ben toch wel verbaasd over het aantal onwetenden.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar jij zit bovenop alles wat ook maar iets beweegt.
Aan jou heb ik ook niksquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet!
Ik dacht: die gaan gezellig een eindje wandelen, als ze een paar uurtjes de bunker verlieten.
Ja, we willen Cc natuurlijk niet teleurstellen. Begin jij eens? Want ik heb niet zo'n idee wat voor gedoe er van me verwacht wordt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, dat zijn er al 3, kunnen we er nu gedoe en gepraat omheen maken
Nee Gert zit ook een potje te liegenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik één van de weinigen ben die dat weet, nou daar trap ik mooi niet in
Volgens mij heb ik het jou zelfs vertéld, dat die wat hebben. OorDOPPEN dus, zul je bedoelen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks![]()
Hoe groot zijn die oogkleppen van je nu precies?
En hij is niet de enigequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee Gert zit ook een potje te liegen
Dat was het grappige. Die date toen was niet met mij, maar omdat ik toen op FOK! aanwezig was, was dat wel een prima afleidingsmanoeuvre. 'Dan kan dieenefokster Cc niet zijn.' En net toen kwam Jumparound ook met zijn 'kut broer' topic. Dus bleef ik mooi onder de radar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
![]()
Vanaf de eerste date was het nog een sterk vermoeden, maar na de start van TBO openlijk bevestigd. Iedereen heeft dat kunnen lezen in betreffende COS.
Aha, dat verklaard het.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Vanaf de eerste date was het nog een sterk vermoeden, maar na de start van TBO openlijk bevestigd. Iedereen heeft dat kunnen lezen in betreffende COS.
Lul niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het jou zelfs vertéld, dat die wat hebben. OorDOPPEN dus, zul je bedoelen!
Kijk, daar is er nog één ontmaskerd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het jou zelfs vertéld, dat die wat hebben. OorDOPPEN dus, zul je bedoelen!
Douchen! Dat moet ook gebeuren. En grondig!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
Ik wist het ook niet!
Ik dacht: die gaan gezellig een eindje wandelen, als ze een paar uurtjes de bunker verlieten.
Ja dat topic van Jumpquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het grappige. Die date toen was niet met mij, maar omdat ik toen op FOK! aanwezig was, was dat wel een prima afleidingsmanoeuvre. 'Dan kan dieenefokster Cc niet zijn.' En net toen kwam Jumparound ook met zijn 'kut broer' topic. Dus bleef ik mooi onder de radar.
En Gert geloof je?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, daar is er nog één ontmaskerd.
Nee, echt niet. Zou een beetje suf zijn daar nu nog over te liegen. Die date van Bart was met iemand waar hij vervolgens een paar maandjes een relatie mee had gehad. Toen waren de extraatjes even uit de vriendschap verdwenen, maar dat hebben we later weer enthousiast opgepaktquote:
Ok, ik geloof je. Althans, wat betreft die eerste 2 zinnen. Maar aangezien het hier dus een fokster betreft neem ik de laatste zin met een korrel zout.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Zou een beetje suf zijn daar nu nog over te liegen. Die date van Bart was met iemand waar hij vervolgens een paar maandjes een relatie mee had gehad. Toen waren de extraatjes even uit de vriendschap verdwenen, maar dat hebben we later weer enthousiast opgepakt
Belachelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef Talitha het volgende:
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert het me ook niet zo. Ik hoef echt niet alles van jullie privélevens te weten.
Nee, ik heb er ook geen behoefte aan om te weten dat Bart minimaal 20 cm heeft, maar 't wordt ons gewoon door de strot geduwdquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef Talitha het volgende:
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert het me ook niet zo. Ik hoef echt niet alles van jullie privélevens te weten.
NU, op dit moment? Ben een beetje lui en nutteloos aan het hangen eik. Moet nodig van de bank afkomen en aan de slag! Tis zo'n dag weet je wel. Dat je nergens zin in hebt. Ken je dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belachelijk!
Vertel dan maar iets uit je eigen privédoos!![]()
Hoe gaat het trouwens NU met je?
lmao.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet!
In de figuurlijke zin dan toch hoop ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook geen behoefte aan om te weten dat Bart minimaal 20 cm heeft, maar 't wordt ons gewoon door de strot geduwd
En toen ik over je tieten begon, en Bart zei dat hij die in braille had gelezen, dacht ik dat hij aan het opscheppen was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Douchen! Dat moet ook gebeuren. En grondig!
Jump zei in zn topic dat zn broer een date had met een foksterquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef Copycat het volgende:
Nee, die dame van die betreffende date was geen FOK!ster. Dat werd hier wel direct aangenomen en die verwarring kwam mij toentertijd erg goed uit.
Volgens mij niet. En zo wel, dan was hij ook listig om de tuin geleid want Daan is op zeker geen FOK!ster.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
Jump zei in zn topic dat zn broer een date had met een fokster
Waar voert de Britse reis dit keer naartoe?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:18 schreef CarOnline het volgende:
Zo, inchecked en tickets uitgeprint![]()
Nog 5 nachtjes en ik zit weer in Engeland![]()
Aan de slag Talitha, doe ik dat ook!
*aan arm meesleurt*
Dat wilde ik aan je eigen verbeelding overlatenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
In de figuurlijke zin dan toch hoop ik.
Maar een Fokker?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zo wel, dan was hij ook listig om de tuin geleid want Daan is op zeker geen FOK!ster.
Ok, het ging niet om een date maar om het neukenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zo wel, dan was hij ook listig om de tuin geleid want Daan is op zeker geen FOK!ster.
Chatsworth Estatequote:Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar voert de Britse reis dit keer naartoe?
En dat kwam zo'n beetje tegelijkertijd met die post van Bart waarin hij zei een date te hebben en toen werd hier één en één als snel twee, terwijl dat dus een verkeerd geïnterpreteerde twee was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef Marrije het volgende:
Ok, het ging niet om een date maar om het neuken![]()
Kut broer
Is ook zo! Maar ik word nu ff gaar van mezelf zeg maar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
Lekker toch, lui en nutteloos hangen? Moet je jezelf soms ook gunnen af en toe.
Kan me ook goed voorstellen dat je na alle (geestelijke) stress na het overlijden van je moeder even behoefte hebt aan luiheid en nutteloosheid.
Jemigquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Cc en dieene?!![]()
Tof!![]()
Natuurlijk wist ik dat ook niet
Of toch wel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het bracht ons wel dichter bij de waarheid.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kwam zo'n beetje tegelijkertijd met die post van Bart waarin hij zei een date te hebben en toen werd hier één en één als snel twee, terwijl dat dus een verkeerd geïnterpreteerde twee was.
LOL.quote:
OMFG!quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Het begint me hoe langer hoe minder te verbazen dat er nog users waren die mathara en haar ziekte serieus namen.
Ja!! Nu je het zegt!! Maar nooit gedacht dat ze het meende, ik dacht ze wil ons gewoon op een verkeerd spoor zetten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:26 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij zei CC toen..ok, ik geef het toe, ik was die ene fokster, waar Bart etc etc..
Hierop reageerde volgens mij toen Yvonne, maar dit weet ik niet meer zeker,,iemand reageerde toen...
Sja, tis ook maar net waar je interesses liggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Het begint me hoe langer hoe minder te verbazen dat er nog users waren die mathara en haar ziekte serieus namen.
Een topic van amper 2 pagina's dat ik destijds al heb gelezen. Kwestie van bij de les blijvenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OMFG!
Je zit echt overal bovenop. Je lééft van rellen en roddels!
Nou dat geloofde ik dan weer nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
Sorryquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is ook zo! Maar ik word nu ff gaar van mezelf zeg maar.![]()
En ik geloof dat ik weg moet, want mijn arm wordt uit de kom getrokken.![]()
Doen jullie rustig aan met de topics? Ik ben 2 nachtjes weg en wil woensdag niet de hele dag bijlezen.![]()
En ik dacht, oh die zijn weer bij elkaar..verbaasd me niets,quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!! Nu je het zegt!! Maar nooit gedacht dat ze het meende, ik dacht ze wil ons gewoon op een verkeerd spoor zetten.
Fluitert.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat geloofde ik dan weer niet
Ik dacht er laatst nog aan toen het er weer eens over ging. Maar er was iemand die 5 euro had bijgesloten voor at tijdschriften, maar ik weet niet meer wie dat was. Dat vond ik namelijk zo lief!
Nee het interesseert de mensen die het niet wisten, allemaal ook helemaal niks natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sja, tis ook maar net waar je interesses liggen
Ja echt? Mooi zo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
Die smerige engerd staat met z'n harses in de telegraaf Caro. Dus mocht je die smoel niet willen zien, dan ben je gewaarschuwd. Wat een slome duikelaar zeg. Maar ondertussen.
Wás het ook. Dat het een faker was, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat geloofde ik dan weer niet
Ik dacht er laatst nog aan toen het er weer eens over ging. Maar er was iemand die 5 euro had bijgesloten voor at tijdschriften, maar ik weet niet meer wie dat was. Dat vond ik namelijk zo lief!
Fluitert idd!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Fluitert.
Dat vond ik ook schattig. Naief, maar schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |