quote:Een laffe kut mongool heeft gister met zijn dronken kop een motorrijder kapot gereden, en is hem daarna met nog 2 inzittenden gesmeerd.
Was er gister bij en het was geen pretje.
quote:Leeuwarden: verkeersongeval met dodelijke afloop
Een 24-jarige man uit Leeuwarden is vrijdagavond omstreeks 21.10 uur ten gevolge van een verkeersongeval overleden. De motorrijder reed over de Junokade in de richting van de Plutoweg toen hij vermoedelijk een zogenaamde ‘wheelie’ maakte. Ook reden er twee andere auto’s op de Junokade. Tijdens het maken van de ‘wheelie’ ziet de motorrijder de andere twee auto’s niet. Op dat moment haalde een andere personenauto met een 20-jarige Leeuwarder en een 29-jarige stadsgenoot de twee andere auto’s in en belandde op het linkerdeel van de weg waardoor een aanrijding met de motorrijder het gevolg is. Door de frontale aanrijding werd de man van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verderop tegen het hekwerk. Het slachtoffer is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. Ter plaatse bleek dat de twee inzittenden van de personenauto die werd aangereden, weg waren gereden van de plek van de aanrijding. Na onderzoek konden de twee worden aangehouden voor betrokkenheid bij het ongeval. Zij zijn voor nader onderzoek ingesloten op het politiebureau. Daarbij wordt ook onderzocht of de inzittenden onder invloed van alcohol of drugs verkeerden. Door het Bureau Verkeers Ongevalsanalyse wordt het onderzoek voortgezet naar de toedracht van het ongeval.
quote:LEEUWARDEN -
Een motorrijder is vrijdagavond rond negen uur dodelijk verongelukt op de Junokade in Leeuwarden. Volgens getuigen maakte het slachtoffer een wheely waarbij hij frontaal werd aangereden door een auto die bezig was een andere auto in te halen.
Het slachtoffer werd door de botsing van de motor geslingerd en kwam meters verder tegen een hek terecht. Hij raakte daaronder bekneld. Hulp van de brandweer en geneeskundige hulp mocht niet baten. Hij overleed ter plaatse. De identiteit van het slachtoffer was vrijdagavond nog niet bekend.
Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.quote:LEEUWARDEN -
Een twintigjarige Leeuwarder zit vast na een motorongeluk waarbij vrijdagavond de 24-jarige R. de W. uit Leeuwarder overleed. De jongen bestuurde de auto waar De W. frontaal tegenaan botste.
De bestuurder ging er na het ongeluk samen met zijn passagier meteen vandoor, zonder zich om het slachtoffer te bekommeren. Hij bleek een rijontzegging te hebben vanwege het rijden onder invloed.
De Leeuwarder wordt vandaag voorgeleid aan de officier van justitie. Zijn 29-jarige bijrijder is inmiddels vrijgelaten. Hij heeft wel een proces-verbaal gekregen vanwege het verlaten van de plek van het ongeval.
De W. botste even na negenen tijdens een stunt frontaal met zijn motor op de auto. Hij werd hierdoor gelanceerd en belandde meters verder onder een hekwerk. Hij kreeg een spijl in zijn hoofd en stierf ter plekke.
Ik heb geen gmaps nodig om deze situatie te ontleden. Het gaat hier om een openbare weg, met mensen die hun verantwoordelijkheid niet nemen. Dat resulteert vaak in tranen. Erg sneu, vooral voor de nabestaanden, maar het blijft een optelsom van stupiditeit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar zijn meer van hier. Ze zijn er nog nooit geweest maar dankzij google maps weten ze precies hoe alles werkt.
Verzekering keert toch altijd uit, maar integenstelling tot normaal moet je dan alles terug betalen? Is toch een wet ofzo dat de gedupeerden in alle gevallen schadeloos worden gesteld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt overigens wel verzekerd zijn, maar kleine kans dat je verzekering in zo'n geval uitkeert, aangezien je niet aan de voorwaarden van een polis voldoet
Wat? Wat een asociale reactie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef Roi het volgende:
TS wist dus dat 'de dader' geen rijbewijs meer had maar deed daar niks mee?
Je zou kunnen stellen dat de TS eigenlijk medeplichtig is aan deze dood.
er zijn ook twee schuldigen in deze situatie, maar moet het daarom maar 'goedgekeurd' worden als het ware?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb geen gmaps nodig om deze situatie te ontleden. Het gaat hier om een openbare weg, met mensen die hun verantwoordelijkheid niet nemen. Dat resulteert vaak in tranen. Erg sneu, vooral voor de nabestaanden, maar het blijft een optelsom van stupiditeit.
Laat ook maarquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef Roi het volgende:
ja, dat zou ook kunnen.. het is iig wel zo dat jij voor de kosten op mag draaien iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Verzekering keert toch altijd uit, maar integenstelling tot normaal moet je dan alles terug betalen? Is toch een wet ofzo dat de gedupeerden in alle gevallen schadeloos worden gesteld?
Niets asociaal. Als je weet dat iemand bezopen achter het stuur gaat zitten, danwel zonder rijbewijs een auto bestuurd ben je verplicht het te melden aan de politie. Doe je dat niet, dan ben je medeplichtig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat? Wat een asociale reactie.
Bespottelijk gewoon.
Dude, je punt was in topic 1 al duidelijk. Je hoeft niet constant te herhalen dat de actie van de motorrijder niet door de beugel kon.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb geen gmaps nodig om deze situatie te ontleden. Het gaat hier om een openbare weg, met mensen die hun verantwoordelijkheid niet nemen. Dat resulteert vaak in tranen. Erg sneu, vooral voor de nabestaanden, maar het blijft een optelsom van stupiditeit.
Ik wist niks van Detroux, ten eerste omdat dat honderden kilometers weg is en ten tweede omdat ik niet met die man omging.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik ben geen oppas? Iedereen wist het van Detroux, deed jij ook niets aan toch?
Moet je me even aanwijzen, waar lees je dat topicstarter van te voren wist dat de bestuurder op dat moment onder invloed van alcohol was?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef _Michiel_ het volgende:
Niets asociaal. Als je weet dat iemand bezopen achter het stuur gaat zitten, danwel zonder rijbewijs een auto bestuurd ben je verplicht het te melden aan de politie. Doe je dat niet, dan ben je medeplichtig.
Correct. In een reactie op geen stijl:quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef Toempf het volgende:
Patrick Vellinga was de schuldige toch? Stond gisteren op Geenstijl.
Klopt niks van. Hij is door de politie van de weg gehaald uit de auto waar ze het terrein mee hebben verlaten (a.d.v. het kenteken). Over zijn identiteit is geen twijfel mogelijk.quote:ey ik wil er ff bij vermelden dat het patrick vellinga niet was.... ik ken hem persoonlijk en hij was op het moment dat het gebeurde niet eens in leeuwarden..
de dader heeft zich al gemeld bij het politiebureau geen patrick dus =)
Als je niet wanneer je medeplichtig bent, gebruik die term dan ook gewoon lekker niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef Roi het volgende:
Ik was daar aanwezig. Hij was er niet. Hij komt vervolgens aan rijden, klapt op motor en verlaat terrein in andere auto. Ja ik had dat kunnen voorkomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef vanhal het volgende:
[..]
Moet je me even aanwijzen, waar lees je dat topicstarter van te voren wist dat de bestuurder op dat moment onder invloed van alcohol was?
Thnxquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij heeft TS de bestuurder alleen herkend op het moment dat het ongeval gebeurde en wist hij niet dat deze persoon vaker rond reed zonder rijbewijs?
Wat een bosmongool ben jij zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef Roi het volgende:
In het vorige topic heeft TS gezegd dat die jongen regelmatig met alcohol op achter het stuur zit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef vanhal het volgende:
[..]
Moet je me even aanwijzen, waar lees je dat topicstarter van te voren wist dat de bestuurder op dat moment onder invloed van alcohol was?
Dus? Had ' ie de kliklijn moeten bellen ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
In het vorige topic heeft TS gezegd dat die jongen regelmatig met alcohol op achter het stuur zit.
Ben je dom of doe je zo? No offensequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef mazaru het volgende:
Ik snap er geen bal van. Was het een wedstrijd of zo? Waarom is de OP niet wat duidelijker?
En dan? Moet hij dan de politie bellen met de mededeling dat iemand regelmatig met alcohol achter het stuur zit? Daar kan de politie helemaal niets mee. Ze gaan daar echt geen mannetje neerzetten om die persoon in de gaten te houden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
In het vorige topic heeft TS gezegd dat die jongen regelmatig met alcohol op achter het stuur zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |