abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71558988
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:08 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Hoorde jij dat? Cool man! Je snapt er echt niets van he, wat doe je in dit topic?
ga jij nou maar weer lekker stoer tegen je plastic auto hangen vrijdagavond
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71558994
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:09 schreef _Michiel_ het volgende:
Special voor de nabestaanden:

Smile, je stoere vriendje staat op geenstijl!
Je loopt echt achter he
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:16:53 #278
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71559102
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Je loopt echt achter he
Nouja, jij wees me erop dat de nabestaanden dit konden lezen, en dit wilde ik ze echt niet onthouden.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71559205
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef justmattie het volgende:

[..]

ga jij nou maar weer lekker stoer tegen je plastic auto hangen vrijdagavond
Wat is je punt nou eigenlijk? Plastic auto? Kerel, echt
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71559380
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Wat is je punt nou eigenlijk? Plastic auto? Kerel, echt
dat ik geen medelijden heb met die gast en zn tupperware auto. En dat de politie hier wel eens wat strenger mag gaan controleren. Ik ga wel naar BMW meetings toe, daar doen we ook normaal. Niet racen, niet driften en nooit slaanderij. Waarom moet dit op de kade wel wekelijks.
pi_71559395
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:03 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Je raakt verstijft als je zo iets mee maakt. Motorrijder lag klem onder het hek, zijn hoofd doorboord.
Boo-fucking-hoo. Cry me a river.

Stunten op de openbare weg, en dat ging mis. Jammer, maar op z'n minst gedeeltelijk eigen schuld. Daarnaast hoef je wat mij betreft hier niet zielig te komen doen, want kneus #2 in de auto is kennelijk bekend bij jullie, bekend om z'n drink & rijgedrag, en iedereen heeft hem z'n gang laten gaan maar staat nu het een keer goed fout is gegaan krokodillentranen te huilen.

Stelletje fucking hypocriete lutsers.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 11:26:34 #282
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71559410
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef justmattie het volgende:

[..]

dat ik geen medelijden heb met die gast en zn tupperware auto. En dat de politie hier wel eens wat strenger mag gaan controleren. Ik ga wel naar BMW meetings toe, daar doen we ook normaal. Niet racen, niet driften en nooit slaanderij. Waarom moet dit op de kade wel wekelijks.
Omdat mensen die vanaf hun 13e reeds kansloos werken en hun middelbare school niet hebben afgemaakt hun geld en hersens blijkbaar niet anders kunnen gebruiken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_71559471
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Omdat mensen die vanaf hun 13e reeds kansloos werken en hun middelbare school niet hebben afgemaakt hun geld en hersens blijkbaar niet anders kunnen gebruiken.
Beter zou ik het eigenlijk niet kunnen verwoorden
pi_71559524
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef justmattie het volgende:

[..]

BMW

ot: eens, vind het gewoon zo fuck't up hoe het is afgelopen.
pi_71559596
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:57 schreef JeMoeder het volgende:

De weg was blijkbaar niet leeg. Wheelies maken mag niet - juist om dit soort nare ongelukken te voorkomen.
Dus wat, dus het is ok dat de motorrijder nu dood is?
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 11:35:50 #286
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71559692
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef vanhal het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het OK is? Ik bedoel daar alleen mee te zeggen dat hij het risico op een ongeval sterk vergroot door mee te dingen aan "het stoerste gastje op de openbare weg".
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_71559702
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef vanhal het volgende:

[..]

Niet OK, maar ik zal er ook geen traan om laten. Als je wilt stunten ga je maar naar een circuit, daar is het doorgaans uitgesloten dat je een tegenligger tegenkomt.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_71559761
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef JeMoeder het volgende:

Waar zeg ik dat het OK is? Ik bedoel daar alleen mee te zeggen dat hij het risico op een ongeval sterk vergroot door mee te dingen aan "het stoerste gastje op de openbare weg".
Ja, je punt is duidelijk, dat is iedereen hier denk ik wel duidelijk. Het was al duidelijk in die weinig respectvolle post waarin je darwin aanhaalt. Sterker nog, dat was op pagina 1 al duidelijk.
Je lijkt wel gefrustreerd dat je dit punt maar moet blijven aanhalen.
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2009 @ 11:40:21 #289
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_71559821
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:38 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ja, je punt is duidelijk, dat is iedereen hier denk ik wel duidelijk. Het was al duidelijk in die weinig respectvolle post waarin je darwin aanhaalt. Sterker nog, dat was op pagina 1 al duidelijk.
Dit gebeuren is een situatie die precies in het profiel van een Darwin Award nominee valt. Als er enigszins een onschuldig slachtoffer was gevallen (iemand die niet stuntje, niet aan de drank was, wel een rijbewijs had, ga zo maar door) dan viel het niet binnen het profiel.

En ik herhaal mijn punt omdat mensen blijkbaar niet door hebben dat het lot tarten soms ook kan resulteren in je lot daadwerkelijk bezegelen, zoals hier gebeurt is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:40:26 #290
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71559823
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:38 schreef vanhal het volgende:

[..]

Topicstarter wil respect voor de motor-rijder. Dat krijgt hij niet, maar toch blijft hij erom vragen, dan wel motiveren waarom de motorrijder wel respect verdiend.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
pi_71559853
beide partijen hebben flinke fouten gemaakt, maar het is schandalig dat je zoiets met je leven zou moeten bekopen en dat mensen dat dan maar 'terecht' vinden..

ik ben zelf een moraalridderende motorrijder die tegen wheelies op de openbare weg is en verder asociaal weggedrag, maar een fikse boete is nog altijd redelijker dan 'de doodstraf' als het ware..

wat een mongeaul, die autobestuurder

beide partijen verdienen van mij geen 'respect', maar sta wel in voor je daden zeg..

het was ongetwijfeld een ongeluk en geen 'moord met voorbedachte rade', en ja, dat is pijnlijk en klote en het zal je flink wat leed en geld kosten als autobestuurder zijnde, maar dat nog beter dan een laffe faalhaas zijn die niet voor zichzelf in wil en kan staan

Wat denk je wat een leed de nabestaanden en vrienden van de motorrijder wel niet hebben...

[ Bericht 17% gewijzigd door motorbloempje op 03-08-2009 11:48:04 ]
Ja doei.
pi_71559867
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:40 schreef _Michiel_ het volgende:

Topicstarter wil respect voor de motor-rijder. Dat krijgt hij niet, maar toch blijft hij erom vragen, dan wel motiveren waarom de motorrijder wel respect verdiend.
Dus we gaan maar respectloze reacties posten?

Ik geloof dat er niemand hier in dit topic de wheelie van de motorrijder toejuicht, die wheelie is ook niet goed, maar betekent dat dat we maar respectloos kunnen gaan doen?
pi_71559880
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
beide partijen hebben flinke fouten gemaakt, maar het is schandalig dat je zoiets met je leven zou moeten bekopen en dat mensen dat dan maar 'terecht' vinden..
Dat dus.
pi_71559882
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Bullshit, eigen terrein hoef helemaal geen hek of markering op te staan .
En op Googlemaps zie ik een mooi weggetje met wat zut erom heen.
En een lege weg is een lege weg. Niet een "lege weg" waar toch nog heel veel op gebeurd.

Maar jij hing er dus ook rond met je matties ?
Heeft dit je nu aan het denken gezet, of hang je er komende week weer lekker stoer rond.
Lezen is een kunst he Ik kwam er maar laatste tijd niet meer. En meneer kan googlemaps kijken knap hoor...wil je nu een koekje?
pi_71559973
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:40 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Pardon? Lees jij je eigen posts wel voor je op "Invoeren" drukt?
pi_71559999
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Daar zijn meer van hier. Ze zijn er nog nooit geweest maar dankzij google maps weten ze precies hoe alles werkt.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:47:44 #297
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71560019
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ja, jij ook?
pi_71560079
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Ja, jij ook?
Niet dus.
pi_71560080
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef _Michiel_ het volgende:

Ja, jij ook?
Nee, jij blijkbaar niet.
pi_71560090
TS wist dus dat 'de dader' geen rijbewijs meer had maar deed daar niks mee?

Je zou kunnen stellen dat de TS eigenlijk medeplichtig is aan deze dood.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')