Ik wou eerst dit icoon nemen :quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Darkwolf het volgende:
Betreft _LED_ zijn user icoon heb ik maar een opmerking. Of eigenlijk meer een vraag:
Ik vind ze allemaal wel redelijk apart bij jou eigenlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik wou eerst dit icoon nemen :
[ afbeelding ]
Maar ik was bang dat dat een verkeerd signaal naar jou zou afgeven
Je weet wat ze zeggen : je hebt maar 1 kans om een eerste indruk van krankzinnigheid te maken !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel redelijk apart bij jou eigenlijk![]()
Maar dat hoort bij je!
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Dan zou ik als ik jou was toch voor dat peerd goan
Nah, die voelt telephatisch wel dat jij daar ook als peerd niet van gediend bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aan
Dat vind ik een cool script! .. zou zoiets wel willen met tarotkaarten een keer, iedere keer een ander tarotafbeelding ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen : je hebt maar 1 kans om een eerste indruk van krankzinnigheid te maken !
Maar misschien dat ik m'n ouwe icoon-roteer scriptje weer eens ga gebruiken, dat ie elke dag een ander icoon pakt ofzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, die voelt telephatisch wel dat jij daar ook als peerd niet van gediend bent
Je denkt dat we 'm na een paar keer posten opeens wel grappig gaan vinden..?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou het beste passen.
OMGquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Had deze ook nog liggen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boeken + films zijn anders best vermakelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je denkt dat we 'm na een paar keer posten opeens wel grappig gaan vinden..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |