WAAAAT ????? Wordt dat ook JOUW schoonzus ?!?!?!?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuck!Dat word die van mij dus ook!
![]()
Die van mij is heel beschaafd, hij houdt van spelen enzo maar laat alles heel - geen nagels in banken of stoelen of roep het maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Die kop is echt schitterend![]()
![]()
"Ik ga heus niet stiekem in je gordijnen hangen, je bank aan gort trekken en overal kleine krasjes in trekken...echt niet hoor! "
Trouw je in Saudi-Arabie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WAAAAT ????? Wordt dat ook JOUW schoonzus ?!?!?!?
Ja kijk *schuifelt zenuwachtig met voet* .. euh dat wist je nog niet maarreu...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WAAAAT ????? Wordt dat ook JOUW schoonzus ?!?!?!?
Altijd als ie van buiten komt zeggen we ook tegen 'm : "Nou Sam, vertel eens, wat heb je allemaal meegemaakt ?", want dan blijft ie de eerste 5 minuten om je heen drentelen en tegen je mauwenquote:
Zo herkenbaar ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Die grijze die is een echt pratertje, ook als ie aandacht wil of geaaid wil worden
Dan zit hij te stoeien met de grotere, wordt ie natuurlijk finaal geownd..en dan hoor je die klein gaan hoor " miaaaAAUUWWWwwwegeghe"
Onze rooie is lekker stil
Je topic aangeveegd.. doe volgende keer anders even een Topicreport plaatsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef Flammie het volgende:
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die vanuit thailand importeert..
Dat waren dan ook niet mijn exacte woorden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, "mijn computer viel vaker uit als ik een beroerd humeur had"...
...maar je hebt die computer nu niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het was ook geen toeval, maar telkens weer te repliceren.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, "mijn computer viel vaker uit als ik een beroerd humeur had"...
Omdat Bob weet dat ik het over hem heb als ik de term "God" gebruikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef Exoteria het volgende:
[..]
waarom roep jij God aan?
nu word je eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |