Over onze nieuwe mod.. of moet ik zeggen .. addergebroed
Ik heb zelf het vermoeden dat Dragorius een reptilian is. Ik heb hier eigenlijk verschillende bewijzen voor.
a) Dragorius,... als in dragon.. als in reptiel. Hij was niet erg zorgvuldig m.b.t. het kiezen van zijn forumnaam. Hoe dom denkt hij dat wij zijn? Hier komt men meteen achter...
b) Ik heb zijn naam door een anagram converter gehaald. De resultaten zijn SCHOKKEND..
Radio Rugs en vooral:
Air Gourds. In de mesopotamische tijd bestond de letter o nog niet. Ik heb daarom de liberty genomen om er het woordje guards van te maken. Als in.. de bewakers van de hemel.. de reptilians.
A Drugs I Or: Het bewijs dat dragorius achter de vaccinaties zit mijn inziens. Hoe veel meer bewijs wil je hebben? Maar hier komt de smoking gun:
c) ik deed ook wat onderzoek naar dragorius op google. Hierbij krijg ik de volgende foto te zien:
De britse Royal family.. Dat dit reptilians zijn, is ondertussen allang bekend. Maar wat is de link mbt Dragorius. Ik zelf geloof sterk dat het iets is dat het daglicht niet kan verdragen. Een duistere connectie. Ik eis dan ook dat FOK! een betere screening inzet!
Hier nog een ander plaatje van Queen. Ja Dragorius.. betrapt
![]()
d) Wat zegt de numerologie ons?
D= 4 R = 18 A=1 G= 4 O = 15 R =18 I=9 U= 21 S= 19
Nu komt ie.. bij elkaar opgeteld is dit 109. Verbind nu de 1 en de 0 met elkaar om een 6 te krijgen. Draai de 9 om en teken er nog een 6 bij. Wat krijg ej dan? Juist ja... 666!!!! verklaar dat.
De oorspronkelijke numerologie is btw (Dank Iblis)
e) eleusis 26 --- Missgeschick,schlechte Ratgeber (Warnung)
f) Zijn avatar is ook niet voor niets gekozen. Family Guy. Ik heb er weer de anagram converter op los gelaten:
Aim Fly Guy .. need i say more? Ik hoop het niet
g) Alert, voor zichzelf denkende users, die niet dogmatisch meelopen met de wetenschap hebben al eerder aangegeven dat hij net nieuw is en nu al mod is. Dit is op zijn minst verdacht te noemen. Alsof het een beslissing van hogerhand was. Alsof wij de waarheid niet mogen weten.
h)
![]()
![]()
![]()
![]()
verder nog wat grafieken, debunk ze maar. Ow kan je niet? ok science wins.
Samenvatting:
Dragorius is een reptilian die is neergezet om BNW in toom te houden zodat wij de waarheid niet kunnen ontdekken . Er is echter een voordeel. Ik ben nu bezig met het maken van een wapen dat ingezet kan worden. Blijven wij hier zitten en niks doen? Niks doen terwijl reptilians ons leven gaan bepalen. Opstaan en VECHTEN moeten we!
Zie dit als een edit post. Ik zal steeds meer bewijzen hier posten.
[ Bericht 8% gewijzigd door Michielos op 03-08-2009 14:18:14 ]