En dan zelf vervolgens voetbalsupporters paupervolk noemenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
Of "mongool" roepen tegen mensen die voetbal niks vinden.
Veel levendiger? Ligt om de 30 seconden stil manquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef drbrik het volgende:
Ik vind aan voetbal ook niks aan is mij te langzaam allemaal en te veel toneel! Doe mij maar ijshockey veel levendigere sport
Haha, TS neukt konijnen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef TheFrankey het volgende:
Goedzo TS S1nn3rz wordt een beetje papa (jonge konijntjes?)
Kunne we ook weer een heel verhaal aan gaan wijden maar t ging om Foebal! En daar vink dus niks aan hé! Tot ergernis van mijn aanstaande schoonvaderquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Veel levendiger? Ligt om de 30 seconden stil man
Niet dat het geen gave sport is natuurlijk.
Iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbal
22 homo's die achter een bal aanrennen en hem dan weer wegschieten
Te hoog salaris voor voetballers
Ajax
Feyenoord
PSV
Omniworld
VVCS
Harkemase Boys
Fags
Honda
Zidane
Figo
Beckham
Soccer
USA
Mexico
Gold Cup
EK
WK
African Cup
Ghana
Essien
Chelsea
Abramovich
Rusland
Hiddink
Advocaat
Zenit
UEFA Cup
Champions league
Precies de laagdrempelige reactie die je van een "supporter" mag verwachten. Kennelijk zit er echt niet meer in dat hoofdje.quote:
Klopt, ik ben achterlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Precies de laagdrempelige reactie die je van een "supporter" mag verwachten. Kennelijk zit er echt niet meer in dat hoofdje._!
Dat is meestal zo met voetbalhatersquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Exstreem het volgende:
Zekker gepest vroeger omdat je niet kon voetballen.
Zoals Sticks zou zeggen: 'Vroeger bij voetbal werd ie standaard als laatste gekozen, een tragische gozer'quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Exstreem het volgende:
Zekker gepest vroeger omdat je niet kon voetballen.
Helemaal mee eenschquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
En gaan huilen als hun clubje het niet haalt.Of boos worden omdat er iemand niet scoort.
Of kwaad worden op de tegenstander en gaan schelden.
Of boos worden op het gemeentebestuur omdat ze geen geld meer willen gooien in die bodemloze put.
Of "mongool" roepen tegen mensen die voetbal niks vinden.
22 Mannetjes die zich druk maken om een bal en een net, en een paar miljoen wannabe trainers in dit land die het allemaal beter weten.![]()
De Ghettogame van Nederland is voetbal, ook gezien het paupervolk dat hun "cluppie" steunt door dik en dun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |