En dan zelf vervolgens voetbalsupporters paupervolk noemenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
Of "mongool" roepen tegen mensen die voetbal niks vinden.
Veel levendiger? Ligt om de 30 seconden stil manquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef drbrik het volgende:
Ik vind aan voetbal ook niks aan is mij te langzaam allemaal en te veel toneel! Doe mij maar ijshockey veel levendigere sport
Haha, TS neukt konijnen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef TheFrankey het volgende:
Goedzo TS S1nn3rz wordt een beetje papa (jonge konijntjes?)
Kunne we ook weer een heel verhaal aan gaan wijden maar t ging om Foebal! En daar vink dus niks aan hé! Tot ergernis van mijn aanstaande schoonvaderquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Veel levendiger? Ligt om de 30 seconden stil man
Niet dat het geen gave sport is natuurlijk.
Iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbal
22 homo's die achter een bal aanrennen en hem dan weer wegschieten
Te hoog salaris voor voetballers
Ajax
Feyenoord
PSV
Omniworld
VVCS
Harkemase Boys
Fags
Honda
Zidane
Figo
Beckham
Soccer
USA
Mexico
Gold Cup
EK
WK
African Cup
Ghana
Essien
Chelsea
Abramovich
Rusland
Hiddink
Advocaat
Zenit
UEFA Cup
Champions league
Precies de laagdrempelige reactie die je van een "supporter" mag verwachten. Kennelijk zit er echt niet meer in dat hoofdje.quote:
Klopt, ik ben achterlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Precies de laagdrempelige reactie die je van een "supporter" mag verwachten. Kennelijk zit er echt niet meer in dat hoofdje._!
Dat is meestal zo met voetbalhatersquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Exstreem het volgende:
Zekker gepest vroeger omdat je niet kon voetballen.
Zoals Sticks zou zeggen: 'Vroeger bij voetbal werd ie standaard als laatste gekozen, een tragische gozer'quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Exstreem het volgende:
Helemaal mee eenschquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:58 schreef S1nn3rz het volgende:
En gaan huilen als hun clubje het niet haalt.Of boos worden omdat er iemand niet scoort.
Of kwaad worden op de tegenstander en gaan schelden.
Of boos worden op het gemeentebestuur omdat ze geen geld meer willen gooien in die bodemloze put.
Of "mongool" roepen tegen mensen die voetbal niks vinden.
22 Mannetjes die zich druk maken om een bal en een net, en een paar miljoen wannabe trainers in dit land die het allemaal beter weten.![]()
De Ghettogame van Nederland is voetbal, ook gezien het paupervolk dat hun "cluppie" steunt door dik en dun.
Je vergeet Talpaquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbal
Ajax
Feyenoord
PSV
Omniworld
VVCS
Harkemase Boys
Fags
Honda
Zidane
Figo
Beckham
Soccer
USA
Mexico
Gold Cup
EK
WK
African Cup
Ghana
Essien
Chelsea
Abramovich
Rusland
Hiddink
Advocaat
Zenit
UEFA Cup
Champions league
God nee, jouw reacties geven blijk van een bovengemiddeld IQ. Wat nog zieliger is dan dat jij in de OP zet is het feit dat je zelf doet waarvan je mensen beticht in de OP.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Precies de laagdrempelige reactie die je van een "supporter" mag verwachten. Kennelijk zit er echt niet meer in dat hoofdje._!
VVVquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbal
Ajax
Feyenoord
PSV
Omniworld
VVCS
Harkemase Boys
Fags
Honda
Zidane
Figo
Beckham
Soccer
USA
Mexico
Gold Cup
EK
WK
African Cup
Ghana
Essien
Chelsea
Abramovich
Rusland
Hiddink
Advocaat
Zenit
UEFA Cup
Champions league
Ik wil net zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef plusminus het volgende:
[..]
Wielrennen topsport. Wie de beste doping heeft wint.
Mensen die denken dat er alleen bij het wielrennen doping wordt gebruikt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef plusminus het volgende:
[..]
Wielrennen topsport. Wie de beste doping heeft wint.
TS' leven staat in teken van zijn konijnen. De gehele week zorgt hij er voor dat ze het beste voedsel tot zich nemen wat de vacht mooi laat glanzen, kamt hij de haren en in het weekend moet het gebeuren: de konijnenshow.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Johnny-V het volgende:
Dan vraag ik mij af, TS, wat zijn sporten/hobbies die je wel vindt kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef PeZu het volgende:
TS heeft daadwerkelijke en saai kut leven als je je zo druk kan maken over iemand anders zijn hobby_!
Ah, ons verzuurde ex modje is weer terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
From feudal serf to spender.
ja ex mod jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ah, ons verzuurde ex modje is weer terug!_!
Het is heel simpel. Het levert geld op, veel geld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:42 schreef J0ttem het volgende:
Boh, voetbal... Als mensen 't leuk vinden laat ik ze gewoon, maar wat ik wel kansloos vind is het belachelijke salaris van de voetballers
Mogen ze best op bezuinigen
WK atletiek over twee weken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:39 schreef Jahr00n het volgende:
Wielrennen+hardlopen is topsport.
Cool, een reactie op mijn reactie zonder getroll/geflame, petje afquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Het levert geld op, veel geld.
Niet alleen om de extra shirtjes die ze verkopen.
Verder vergeten de meeste mensen dat het sport nummer 1 is in heel veel landen.
Er zijn amper sporten te bedenken in Europa die elk weekend zoveel liefhebbers weten aan te trekken.
Er is ook nog eens een grote schifting.
Heel veel talenten halen het niet. Daarvoor hebben ze echter wel heel veel jaren (en vooral plezier) ingeleverd. Als je die 2 dingen tegen elkaar zet (geen zekerheid om het te halen + al die tijd die je er in hebt gestopt) is het niet meer dan normaal dat de echte uitzonderingen, de voetballers waarvoor men naar het stadion komt, zoveel betaald krijgen.
Tuurlijk kan je het natuurlijk blijven vergelijken met andere sporten, maar dat is niet eerlijk.
Je kan bijvoorbeeld ook stellen:
Als je qua niveau nummer 10 bent van Nederland met voetbal, of je bent nummer 10 met tennis. Dan is er een erg groot verschil. Alleen al qua bekendheid. Terwijl het qua aantallen mensen die sporten niet zoveel verschilt.
Paardrijden waarschijnlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:02 schreef bloodysunday het volgende:
Wat vind jij dan topsport? Schaken?
Dat dus. Voetbal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbal
Ajax
Feyenoord
PSV
Omniworld
VVCS
Harkemase Boys
Fags
Honda
Zidane
Figo
Beckham
Soccer
USA
Mexico
Gold Cup
EK
WK
African Cup
Ghana
Essien
Chelsea
Abramovich
Rusland
Hiddink
Advocaat
Zenit
UEFA Cup
Champions league
Maak daar maar gerust 2 keer per dag van. En dan laat ik krachttraining nog buiten beschouwing.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef CasB het volgende:
Voetbal topsport.2 keer per week een beetje trainen, voor de rest op je luie reet zitten, en een beetje 90 minuten gaan zweten op zaterdag of zondag (als ze dat al volhouden).
Wedden dat jij het niet eens 30 minuten volhoudt op topniveau?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef CasB het volgende:
Voetbal topsport.2 keer per week een beetje trainen, voor de rest op je luie reet zitten, en een beetje 90 minuten gaan zweten op zaterdag of zondag (als ze dat al volhouden).
Ik ben ook geen topsporter en wil dat ook niet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wedden dat jij het niet eens 30 minuten volhoudt op topniveau?
En 90 minuten x 50-60 met soms maar 2 dagen rust ertussen is echt wel slopend
Vergeleken met het lopen van marathons en een wedstrijd als de tour de France is voetbal echt wel een sport voor watjes.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wedden dat jij het niet eens 30 minuten volhoudt op topniveau?
En 90 minuten x 50-60 met soms maar 2 dagen rust ertussen is echt wel slopend
hockey is wel leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef dagdag het volgende:
Handbal, stel nichten die een bal gooien
basketbal stel negers die een bal krijgen en hem weggooien
hockey, stel wijven dat een bal krijgt en wegslaat
Conclusie ts is dik
Zit dan ook niet zo te janken alsof het niks voorsteltquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik ben ook geen topsporter en wil dat ook niet zijn.
Dus het is wel topsport?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Dan heb je in deze geen recht om zulke uitspraken te doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Jammer dat je op tv de bal 9 van de 10 keer niet zietquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hockey is wel leuk om naar te kijken
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Exstreem het volgende:
Voetballers trainen hun spieren op een totaal andere manier. Bij de tour is het voornamelijk lang gebruik, bij voetbal is het elke zoveel minuten volle sprint, glijden, springen, schieten, draaien, alles. Het is niet te vergelijken, maar op topniveau is het allebei zwaarder dan wat heel fok aankan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Voetballen lijkt mij inderdaad ook niet echt vergelijkbaar met de echte topsport (duursport: wielrennen, triathlon etc)
Die op het allerlaatste nog zo explosief zijn is dan gewoon ongelofelijk!
Voetballen kan ik niet zo goed maar echt slecht ben ik nou ook weer niet.. soms heb ik van die volley-luckers onderkant laten dat compriseert dan weer met de fatale missers :$
Je kan de 2 sporten sowieso niet met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Voetballers trainen hun spieren op een totaal andere manier. Bij de tour is het voornamelijk lang gebruik, bij voetbal is het elke zoveel minuten volle sprint, glijden, springen, schieten, draaien, alles. Het is niet te vergelijken, maar op topniveau is het allebei zwaarder dan wat heel fok aankan.
ik wijk even af van het topic maar toch jammer dat je heel afrika als een geheel ziet...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef Kopbal het volgende:
Wielrennen: wie de beste drugs heeft wint.
Hardlopen: wie uit Afrika komt wint.
zo is er voor elke sport wel wat te verzinnen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbal
Ajax
Feyenoord
PSV
Omniworld
VVCS
Harkemase Boys
Fags
Honda
Zidane
Figo
Beckham
Soccer
USA
Mexico
Gold Cup
EK
WK
African Cup
Ghana
Essien
Chelsea
Abramovich
Rusland
Hiddink
Advocaat
Zenit
UEFA Cup
Champions league
stoerquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
Echt serieus flikker op met dit zaadtopic.. ts is zeker een slapjanus die zn eigen lul nog niet omhoog kan krijgen .. mannen (en tegenwoordig ook vrouwen) houden nu eenmaal van het spelletje voetbal .. niks mis mee toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:32 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
stoerWat is daar nu weer mis mee ? heb je in het algemeen wat tegen sporten ofzo ? en ik kan je vertellen dat American football trainingen een stuk langer intensiever en zwaarder zijn dan voetbaltrainingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minds are like parachutes. They only function when open.
Dat slaat ook helemaal nergens op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:24 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Dan heb je in deze geen recht om zulke uitspraken te doen
Maar volgens jou hoef je toch helemaal geen topsporter te zijn om dat aan te kunnen? Waarom kom je dan met dit argument?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef CasB het volgende:
[..]
American football is ook zo sad, ga dan rugbyen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee ? heb je in het algemeen wat tegen sporten ofzo ? en ik kan je vertellen dat American football trainingen een stuk langer intensiever en zwaarder zijn dan voetbaltrainingen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef FLuris het volgende:
Pauper meld zich..
Voetbal is zeker een topsport. Probeer jij maar eens mee te komen op eredivisie niveau na 10 minuten ligt iedereen hier met zijn tong op zijn schoenen om zijn moeder te roepen.
Mensen die een sport als voetbal met een sport als hardlopen of wielrennen gaan vergelijken denken helemaal niet na.
Bij een sport als voetbal maak je verschillende bewegingen achter elkaar en dit herhaal je meerdere malen in een westrijd. Denk aan sprinten, joggen, springen, sliden, duwen.
Terwijl bij een sport als wielrennen je lichaam gewend raakt aan een bepaalde beweging hierdoor worden in wielerkoersen de mannen pas in de bergen van de jongens gescheiden.
Voor elke sport zijn voor en nadelen te noemen maar ga omdat je zelf iets niet kan het aub niet zomaar af zeiken.
Thanks
De voetbalwereld is eerder homofoob te noemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
VoetbalEcht zon tokkie sport
alle mensen die voetbal kijken zijn homo
![]()
een beetje kijken naar 22 mannen in een kort broekje die achter elkaar aan rennen hoe duidelijk wil je et hebben
![]()
Nou ik verveelde me net eigenlijk dood dus was maar wat dom aan et trollenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De voetbalwereld is eerder homofoob te noemen.
Maar vertel eens, welke sport vind je wel mieters?
Eigelijk is deze uitspraak niet waar, keepers rennen helemaal niet mee namelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
VoetbalEcht zon tokkie sport
alle mensen die voetbal kijken zijn homo
![]()
een beetje kijken naar 22 mannen in een kort broekje die achter elkaar aan rennen hoe duidelijk wil je et hebben
![]()
Ja.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef dddour het volgende:
Voetbalbashers zijn standaard korfbal, badminton, hockey of schaakfanaat. Boeiend dus
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee.
Want sport is over het algemeen al zo gay als de tering.
Waarom?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee.
Want sport is over het algemeen al zo gay als de tering.
Omdat de ene perse de betere moet zijn dan de andere.quote:
Je kan ook sporten in je eentje, aan je lichaam werken enzo. Hoe is dát "gay als de tering" ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Omdat de ene perse de betere moet zijn dan de andere.
Wat is dat hele gezeik met competitie drift, en de mensen die er heel ver in mee kunnen gaan.
Mij kan het echt niet boeien of jantje, pietje, sarah of liesje sterker/sneller is dan mij.
En vroeger, als je zonodig beter wou zijn dan de andere, sloeg je die ander gewoon dood, of je brandde zijn/haar dorp plat.
Ook daarin is er competitieverbandquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan ook sporten in je eentje, aan je lichaam werken enzo. Hoe is dát "gay als de tering" ?
Maar jij zit ook al zo lang in de gayscene dat je het gewoon niet meer ziet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook daarin is er competitieverband
Maar dan nog vind ik het niet 'gay' overigens.
Mensen die perse moeten laten blijken dat ze iets hebben met voetbal of sport in het algemeen en straatmeubilair, mensen, verkeersborden, bushokjes en andere gemeentelijke goederen slopen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Adidah het volgende:
Mensen die perse moeten laten blijken dat ze iets hebben tegen voetbal of sport in het algemeen om maar "anders" en tegendraads te kunnen zijn.
Ja tuurlijk, maar alleen omdat jij mijn introduceerde, anders had ik heel dat wereldje niet gekend natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Maar jij zit ook al zo lang in de gayscene dat je het gewoon niet meer ziet.
Voor die gast die om de 3 dagen even op zijn fiets stapt om 80 km te fietsen? Waar dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook daarin is er competitieverband
Maar dan nog vind ik het niet 'gay' overigens.
De sport ansich, slimmerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor die gast die om de 3 dagen even op zijn fiets stapt om 80 km te fietsen? Waar dan?
De sport ansich, het wielrennen, heeft juist geen wedstrijdelement. Zodra mensen tegen elkaar gaan racen om te kijken wie het snelste is is er pas een wedstrijdelement.quote:
Dat doen ze omdat ze het leuk vinden. Mensen zoals jij doen het puur om wat te zeiken te kunnen hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die perse moeten laten blijken dat ze iets hebben met voetbal of sport in het algemeen en straatmeubilair, mensen, verkeersborden, bushokjes en andere gemeentelijke goederen slopen.
En laat daar de sport nu zijn bestaansrecht vandaan hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Biels het volgende:
[..]
De sport ansich, het wielrennen, heeft juist geen wedstrijdelement. Zodra mensen tegen elkaar gaan racen om te kijken wie het snelste is is er pas een wedstrijdelement.
Je kan het ook gewoon niet leuk vinden en het daarbij laten. Mensen die steeds maar moeten benadrukken hoe stom ze iets populairs vinden zijn gewoon een stelletje alto's die hopen hiermee punten te scoren bij de rest van de sociale outcasts.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die perse moeten laten blijken dat ze iets hebben met voetbal of sport in het algemeen en straatmeubilair, mensen, verkeersborden, bushokjes en andere gemeentelijke goederen slopen.
Ik denk niet dat een sport pas bestaansrecht heeft zodra er competitieverband is. Is fitness pas geaccepteerd als sport toen er bodybuildwedstrijden zijn gekomen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En laat daar de sport nu zijn bestaansrecht vandaan hebben.
Wedstrijd dus.....
Fitness =/ Body building.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een sport pas bestaansrecht heeft zodra er competitieverband is. Is fitness pas geaccepteerd als sport toen er bodybuildwedstrijden zijn gekomen?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan ook sporten in je eentje, aan je lichaam werken enzo. Hoe is dát "gay als de tering" ?
Ah gelukkig laat je zelf al zien hoe beperkt je blik op de wereld is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Omdat je er dan als een ontzettende prettyboy bij gaat lopen zo van: kijk mij eens strak gespierd zijn enzo.
Still a fag.
jouw verstand zit niet in je hoofd hehquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Omdat je er dan als een ontzettende prettyboy bij gaat lopen zo van: kijk mij eens strak gespierd zijn enzo.
Still a fag.
Dat vinden die sletjes juist geil man.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Still a fag.
Sorry hoor, maar omdat jij graag dik en lelijk bent wil nog niet zeggen dat je het recht krijgt af te geven op mensen die er wel goed uitzien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Still a fag.
Godver wat faal jij hard. Jij loopt zeker liever met je dikke, bleke lichaam rond in je drakenshirt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Still a fag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prins met de witte baard.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef pedo-poes het volgende:
voetbaleen homosport waarbij ze gaan huilen als ze een schopje of elleboogstootje krijgen
ga eens een echte sport zoals waterpolo kijken, of is dat dan weer te "barbaars" voor jullie tere zieltjes?
Waterpolo: mannetjes die zich drukmaken om een bal en een netquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef pedo-poes het volgende:
voetbaleen homosport waarbij ze gaan huilen als ze een schopje of elleboogstootje krijgen
ga eens een echte sport zoals waterpolo kijken, of is dat dan weer te "barbaars" voor jullie tere zieltjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb teminste een wijf.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar omdat jij graag dik en lelijk bent wil nog niet zeggen dat je het recht krijgt af te geven op mensen die er wel goed uitzien.
Faalbaas. Met je wijf.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah gelukkig laat je zelf al zien hoe beperkt je blik op de wereld is.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Godver wat faal jij hard. Jij loopt zeker liever met je dikke, bleke lichaam rond in je drakenshirt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat vinden die sletjes juist geil man.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw verstand zit niet in je hoofd heh
En dan nog steeds minimaal!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nou mijn blik op de wereld is wel ruimschoots wijder en beter georienteerd dan de gemiddelde voetbalfanaat.
Vraag en aanbod, hoe suf is de 10km schaatsen wel niet om te volgen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef drbrik het volgende:
Enige wat ik zonde vind blijven dat voetbal op tv bijna het alleenrecht heeft!
+ Commercie natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vraag en aanbod, hoe suf is de 10km schaatsen wel niet om te volgen?
Desondanks komt het toch steeds op TV, omdat er blijkbaar voldoende animo voor is en het verkoopt, terwijl ijshockey toch een stuk leuker is (op normaal niveau) om te volgen.
De sporten die het meest beoefend worden, op het hoogste niveau en de meeste mensen trekken in dit landje krijgen ook de meeste airtime en dat lijkt me nogal fair.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, waterpolo.. Maar mijn paard verdronk steeds.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef pedo-poes het volgende:
Ja want van kijken wordt je hard...... homo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef pedo-poes het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef dddour het volgende:
Voetbalbashers zijn standaard korfbal, badminton, hockey of schaakfanaat. Boeiend dus
Niet zulke stoere praatjes Rekkie. Jij gaat ook alleen naar fitness om te kunnen zeggen dat je aan fitness doet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want van kijken wordt je hard...... homo!
Deze postquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet leuk vinden en het daarbij laten. Mensen die steeds maar moeten benadrukken hoe stom ze iets populairs vinden zijn gewoon een stelletje alto's die hopen hiermee punten te scoren bij de rest van de sociale outcasts.
Ik ga helemaal niet naar Fitness....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Niet zulke stoere praatjes Rekkie. Jij gaat ook alleen naar fitness om te kunnen zeggen dat je aan fitness doet.
Dat je tijdens die avond een haltertje pakt van een halve kilo en 3x naar het toilet gaat zeg je er denk ik niet bij.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet leuk vinden en het daarbij laten. Mensen die steeds maar moeten benadrukken hoe stom ze iets populairs vinden zijn gewoon een stelletje alto's die hopen hiermee punten te scoren bij de rest van de sociale outcasts.
Emimich was geen voetbalhater.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef J.Herrer het volgende:
Voetbalhaters zijn of dik, of gehandicapt, of ze heten Emimich
Oh, een paar mannen die elkaar stiekum in de ballen knijpen als de scheidsrechter niet kijkt. Als je zonodig hard wilt spelen kom er dan ook eerlijk voor uit en doe niet zo geniepig. Rugby dus. Waar persoonlijke vendetta's gewoon voor het oog van de ref worden uitgevochten (en vervolgens met een sorry, niet meer doen, eventueel 10 minuten sinbin bestraft worden)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef pedo-poes het volgende:
Ik vind 'supporters' die als hun club verliest van FC Utrecht hier de binnenstad afbreken nog een stuk triester.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef andre347 het volgende:
Iedereen heeft zo zijn eigen. Mensen die niet van voetbal houden maar zich er wel druk over maken zijn vrij triest
Rugbyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef aussieaussie het volgende:
[..]
Oh, een paar mannen die elkaar stiekum in de ballen knijpen als de scheidsrechter niet kijkt. Als je zonodig hard wilt spelen kom er dan ook eerlijk voor uit en doe niet zo geniepig. Rugby dus. Waar persoonlijke vendetta's gewoon voor het oog van de ref worden uitgevochten (en vervolgens met een sorry, niet meer doen, eventueel 10 minuten sinbin bestraft worden)
Emimichjes zijn types die liever zitten te schaken, dammen, backgammon etcquote:
QTF.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
RugbyEen sport waar kerels op elkander gaan liggen om een ei-vormig ding te bemachtigen
Nee hoor, hij was regelmatig in VBL te bewonderenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Emimichjes zijn types die liever zitten te schaken, dammen, backgammon etc
Ik heb hem nooit in VBL gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was regelmatig in VBL te bewonderen. Hoewel hij wellicht meer in SDB (schaken, dammen & backgammon) te vinden zou zijn als dat forum zou bestaan.
Ja, we duiken gewoon met z'n allen op de bal, dan komt ie er vanzelf wel uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:49 schreef J.Herrer het volgende:
Wat voor techniek dan? De ene speler gooit die ei naar de andere en rent er vandoor, en de tegenpartij duiken met z'n allen op diegene die de bal heeft
Nee dan voetbal..... de ene speler trapt een rond voorwerp naar een andere, rent er vandoor, de tegenpartij rent er achter aan, totdat de bal in een net ligt of over een krijtlijn heen is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:49 schreef J.Herrer het volgende:
Wat voor techniek dan? De ene speler gooit die ei naar de andere en rent er vandoor, en de tegenpartij duiken met z'n allen op diegene die de bal heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |