Zo, lang leve de waardeoordelen mevrouw de psych in spequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Murmeli het volgende:
ik eet alles behalve soep met mes en vork. onee brood met de handjes. eten met een lepel:ik vind het boers. teken van gebrek aan opvoeding eig...
Volgens box ben ik boers.. dit bewijst het tegendeelquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Murmeli het volgende:
ik eet alles behalve soep met mes en vork. onee brood met de handjes. eten met een lepel:ik vind het boers. teken van gebrek aan opvoeding eig...
Als ik ga verhuizen let ik daar wel op, het is echter niet het belangrijkste, alleen wel handig bij rugklachten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ik heb iets opgevangen over verhuisplannen... Misschien een idee om daar rekening mee te houden dan... Een fijn warm bad!![]()
Sterkte...
Boers?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Murmeli het volgende:
Lief is er niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Murmeli het volgende:
Bengelkut zeg. ken je niemand met een warm bad waar je in kan gaan liggen? of een massage van je lief met lekker goed warmgewreven olie?
* knuffeltquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Flinke steken in mijn onderrug en linker bekken.Ben er gewoon misselijk van.
ja sorry..... ik wijs er niet meteen mensen om af maar vind het gewoon echt niet netjes. moest wel weer lachen om scharrel, die wilde vrijdag ook een lepel voor zn eten, en dan heel verontschuldigend erbij: ja zo ben ik niet opgevoed hoor, maar nu heb ik er ff zin in (en hij wist niet eens dat ik er de schurft aan had). Dat vind ik dan wel weer prima.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Gloei het volgende:
[..]
Zo, lang leve de waardeoordelen mevrouw de psych in spe
Zag ik er zo ongezond uit de laatste keer dat je me zag?quote:
Eten met een lepelquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja sorry..... ik wijs er niet meteen mensen om af maar vind het gewoon echt niet netjes. moest wel weer lachen om scharrel, die wilde vrijdag ook een lepel voor zn eten, en dan heel verontschuldigend erbij: ja zo ben ik niet opgevoed hoor, maar nu heb ik er ff zin in (en hij wist niet eens dat ik er de schurft aan had). Dat vind ik dan wel weer prima.
ach verder is het ook niet dat ik er mensen om afwijs maar het kleurt wel mijn mening (slechte opvoeding, van het platteland)
Kan toch zijn dat iemand anders voor je kookt??quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zag ik er zo ongezond uit de laatste keer dat je me zag?.
Als je overal maar een lepel bij wil, ja, dat is niet netjes. Maar bij sommige (vochtrijke) gerechten past het gewoon beter (en krijg je er ook in restaurants gewoon een lepel bij).quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Murmeli het volgende:
Dat kan. Soms gebeurt dat ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat iemand anders voor je kookt??
Ja hallo, kinderen die niet met mes en vork kunnen eten doen datquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet overdrijven het is echt niet zo'n ramp.
Tsk, echt niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, kinderen die niet met mes en vork kunnen eten doen dat
En is het wel![]()
Oh, en het is uiteraard niet boers, het is stads. Juist in een stad wordt er gereedschap bijgehaald om te voorkomen dat de handen in aanraking komen met het eten. Bij een boerenmaaltijd wordt het extra vocht opgedept met een homp brood.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik mag geen bloed geven...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:04 schreef erikje14 het volgende:
Zo, airco hangt, lekker koel hier
Ging wel even bijna 't licht uit op de bank bij de bloedbank, volgende keer ff wat beter eten en drinken, maar goed zak vol dus veel plezier d'r mee
Laatste oude kasten zijn ook weg dus laat dat bed maar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |