dat doet mijn denken aan mijn moeder: rode bieten uit pot, vaak aangebrande aardappels, of juist dan weer te kort gekookt. jus die gewoon simpel ranzig was, en steevast varkensworst (wat ik niet lust/verdragen kan, alleen uitgebakken spekjes en snitzels gaan er enigzinds in zonder buikpijn)quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Rode bieten.. altijd in dunne plakjes, gekookte aardappelen .. husselen, jus eroverheen en dan een worst erbij
lepe had ik me bedacht, maar het was heerlijk! (als zijnde dit durf ik vrienden ook voor te schotelen)quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe je het moet eten? Wat jou het makkelijkste lijkt, vork of lepel.![]()
Lekker verse rode bietjes.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar morgenquote:
Ik vind een lepel gewoon prettiger... Overigens gebruik ik op het werk altijd mes en vork... (iets met goed voorbeeld geven enzo..)quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Warm eten met een lepel eten, ik blijf het raar vinden. Soep eet je met een lepel, spaghetti kan je met behulp van een lepel eten.. de rest gewoon netjes met een vork (evt in combinatie met een mes)
Sommig eten leent zich er gewoon voor. Mijn chili bijvoorbeeld, het is veel makkelijker om het vocht op te lepelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Warm eten met een lepel eten, ik blijf het raar vinden. Soep eet je met een lepel, spaghetti kan je met behulp van een lepel eten.. de rest gewoon netjes met een vork (evt in combinatie met een mes)
Hoe maak jij je chili? Ik krijg hem nooit echt heel erg lekker alsin, over heerlijk en ik durf het aan mijn vrienden te voeren...quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommig eten leent zich er gewoon voor. Mijn chili bijvoorbeeld, het is veel makkelijker om het vocht op te lepelen.
Sommige dingen hebben gewoon meer gebruiks-toepassingen :pquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap nog enigszins de praktische zin wel hoor.. Maar vind het raar.. weet pas sinds enkele jaren dat mensen dat gebruiken haha
Hup, dokter bellen *schop*quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Flinke steken in mijn onderrug en linker bekken.Ben er gewoon misselijk van.
Oh, dat is vervelend!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Flinke steken in mijn onderrug en linker bekken.Ben er gewoon misselijk van.
*knuffel*quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Dokter bellen heeft geen zin, ik heb er pillen voor.Gillen helpt niet tegen de pijn, helaas.
Warm badwou dat ik een bad had.
![]()
Grmbl.
Ik heb iets opgevangen over verhuisplannen... Misschien een idee om daar rekening mee te houden dan... Een fijn warm bad!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Dokter bellen heeft geen zin, ik heb er pillen voor.Gillen helpt niet tegen de pijn, helaas.
Warm badwou dat ik een bad had.
![]()
Grmbl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |