Je weet niet waar CG in afstudeerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat de TT eens niet over seks, praat men over seks.
Is het raar dat ik dat bij jou wel vind passen?quote:
Seksuologie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Je weet niet waar CG in afstudeerd
Misschien moet ik dat wel opnemen als 1 van de woorden die mij omschrijvenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is het raar dat ik dat bij jou wel vind passen?![]()
Dat zou ik trouwens wel gaaf vinden. Misschien in een ander levenquote:Seksuologie?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zou je in je profiel kunnen plaatsen, karaktereigenschappen : Raar.
Blegh, veel last van mijn rug vandaag.
In die van mij of in die van mijn andere persoonlijkheden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat wij in ons cv moeten opnemen dat we raar zijn
Raar is zo uhm eng.. ik wil onlogisch zijn. Maar dat is zo vrouwelijk. Hmm ik moet er nog even over nadenkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zou je in je profiel kunnen plaatsen, karaktereigenschappen : Raar.
Ga maar liggen, ik snor de massage olie ff opquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Rebel.quote:
Wij? CG en jij bedoel je?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat wij in ons cv moeten opnemen dat we raar zijn
Vreemd dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Raar is zo uhm eng.. ik wil onlogisch zijn. Maar dat is zo vrouwelijk. Hmm ik moet er nog even over nadenken
niet leukKusje erop
![]()
Kan je masseren of is het "ik doe mijn best" massage.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ga maar liggen, ik snor de massage olie ff op
Als je me kent weet je hetquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Kan je masseren of is het "ik doe mijn best" massage.
Dankje allemaal.
Rivella dan weer absoluut niet, wat een bocht is dat zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm vreemd.. Een beetje vreemd maar wel lekker
dat spreekt mij wel aan
Misschien een wat ongelukkige woordkeuze, kennen, kennen maar goed,quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is gemeen.. Ik ken je helemaal niet. Alleen van wat posts hier bij fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |