quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
En de 27e hopelijk echt afgestudeerd zijn
Je bent ein-de-lijk van die scriptie af (deo volente), dus dat is al best felicitaties waard.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb nog niks gedaan hoorNiks gehaald ofzo
EN de presentatie en verdediging nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent ein-de-lijk van die scriptie af (deo volente), dus dat is al best felicitaties waard.
Nu nog het onvermijdelijke afwachten.
maar dat is alleen maar leuk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
EN de presentatie en verdediging nog
jij spoort echt niet hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
tnx voor de tips
Haha jah, heel zenuwslopend. Moet eig iemand inhuren die ik in z'n buik mag beuken .. Die neiging krijg ik dan altijd
ik weet hetquote:
Die was nog naar adem aan het happen van de vorige keer ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet het
Heb ooit voor een assesment mijn toenmalige vriend wel eens geeld, maar die wou niet komen
Ik heb het nooit serieus mogen doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Die was nog naar adem aan het happen van de vorige keer ?
welk idee? dat stompen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
moet toegeven, het idee en de wens is mooi\, maar de praktijk valt tegen
ja idd. als het doorgaat. hij kan misschien pas na 21 uur wegquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah dat stompen.. afreageren enzo
Dat zou wel lang duren![]()
maar dan maak je er vanavond een extra leuke avond van
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is natuurlijk ook weer zo .. maar een mooie afscheidspartij kan geen kwaad
Sex inderdaadquote:
Onlogica rulesquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat de TT eens niet over seks, praat men over seks.
Je weet niet waar CG in afstudeerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat de TT eens niet over seks, praat men over seks.
Is het raar dat ik dat bij jou wel vind passen?quote:
Seksuologie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Je weet niet waar CG in afstudeerd
Misschien moet ik dat wel opnemen als 1 van de woorden die mij omschrijvenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is het raar dat ik dat bij jou wel vind passen?![]()
Dat zou ik trouwens wel gaaf vinden. Misschien in een ander levenquote:Seksuologie?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zou je in je profiel kunnen plaatsen, karaktereigenschappen : Raar.
Blegh, veel last van mijn rug vandaag.
In die van mij of in die van mijn andere persoonlijkheden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat wij in ons cv moeten opnemen dat we raar zijn
Raar is zo uhm eng.. ik wil onlogisch zijn. Maar dat is zo vrouwelijk. Hmm ik moet er nog even over nadenkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zou je in je profiel kunnen plaatsen, karaktereigenschappen : Raar.
Ga maar liggen, ik snor de massage olie ff opquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Rebel.quote:
Wij? CG en jij bedoel je?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat wij in ons cv moeten opnemen dat we raar zijn
Vreemd dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Raar is zo uhm eng.. ik wil onlogisch zijn. Maar dat is zo vrouwelijk. Hmm ik moet er nog even over nadenken
niet leukKusje erop
![]()
Kan je masseren of is het "ik doe mijn best" massage.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ga maar liggen, ik snor de massage olie ff op
Als je me kent weet je hetquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Kan je masseren of is het "ik doe mijn best" massage.
Dankje allemaal.
Rivella dan weer absoluut niet, wat een bocht is dat zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm vreemd.. Een beetje vreemd maar wel lekker
dat spreekt mij wel aan
Misschien een wat ongelukkige woordkeuze, kennen, kennen maar goed,quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is gemeen.. Ik ken je helemaal niet. Alleen van wat posts hier bij fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |