idd, pas gaan shoppen als de stucadoor oid geweest is. Die week langer maakt ook niet uit hoor en geloof me, jij gaat koken zonder pannen als je de keuken hebt besteld en dus moet betalen en er gaat weer ergens iets verkeerd...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:14 schreef styliste het volgende:
Echt niet? Dan moet ik morgen de laptop even aanslingeren..
Ja in principe weet ik de maten nu maar ik ben heel bang dat er toch weer iets mis gaat.. Misschien even wachten totdat de balken er in liggen..
Leuke hond!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:11 schreef styliste het volgende:
voor de herkansing:
[ afbeelding ]
hij is er moe van!
Heeft niks met leeftijd te maken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef Ml-etje het volgende:
Obli ! zeg nou maar gewoon dat jij alles wat wij niet mooi vinden gewoon mooi vindt
Ik wilde iets over leeftijd zeggen maar ik pas even![]()
Tis wel een bed met mogelijkheden he... Ik bedoel zoveel stangenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:14 schreef styliste het volgende:
Keuken moet uit Engeland komen dus ik moet wel op tijd bestellen... In principe zou er nou aan de maten niets meer moeten veranderen maar ja... Ik wacht even totdat beneden de balken er in liggen..
oh, en mijn bed is klaar!
[ afbeelding ]
let niet op de zoete aankleding, ik heb dat dus niet bedacht..
Iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Tis wel een bed met mogelijkheden he... Ik bedoel zoveel stangen
Jij snapt m ;-)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Tis wel een bed met mogelijkheden he... Ik bedoel zoveel stangen
Ik weet nog niet of ie in productie wordt genomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Wauw! Dat bed is echt super! Dat roze had van mij dan ook niet gehoeven, maar het bed is echt supercool. Ik krijg er zo'n zomers gevoel bij, openslaande deuren, zonnetje erop.
Wordt dit bed ook nog ergens verkocht/massaproductie? Niet dat ik mijn vriend zover krijg om een nieuw bed te kopen, maar ik ben gewoon benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |