quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor nijns...
ons kleine woelwatertje:
[ afbeelding ]
Whehehe af en toe tochquote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
ow hoi dan maar hequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe af en toe toch
Hallo iedereen die ik nog geen hoi gezegd heb![]()
Tegen die tijd moet dat waarschijnlijk welquote:
Nijnsquote:
De trein?quote:
Zoals KSC'ers meetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, werk dusHad zó veel leuke dingen kunnen doen gisteren
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor nijns...
ons kleine woelwatertje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZAAAAAAAAAaa
een dag zonder brood is een dag niet geleefd
I know...quote:
Datquote:
Datquote:
Datquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet dat waarschijnlijk wel![]()
en hey Frutsewutsquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZAAAAAAAAAaa
een dag zonder brood is een dag niet geleefd
HOAXquote:
Was er een meet?quote:
meet?, meet?, waarom een meet?quote:
Mooi! Leuk: zo jong vaderquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...dank je...
als je nog meer foto's wil zien: Kijk dan hier
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi! Leuk: zo jong vader(hoe oud is je vrouw?)
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...
(23)
ja, dat is zeker waar... dan moet je maar gaan investeren in de dingen waarvan het afhankelijk isquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijk
Komt wel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is zeker waar... dan moet je maar gaan investeren in de dingen waarvan het afhankelijk is
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...quote:
In mijn 'omgeving' merk/zie ik alleen 29, 30 t/m 35. Mijn moeder is een geweldige moeder geweest maar was wel 37 toen ze mij kreeg (mijn vader is relatief jong) maar toch zou ik het fijn hebben gevonden als ik iets minder met mijn moeder zou hebben gescheeld qua leeftijd..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik vond dat ik laat was
ik was 26 toen mn kleine geboren werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |