Wat voor eten precies? Babi Pangang en andere rundvlees dingen kun je makkelijk doen. Kip ook maar dan wel echt goed verhitten. Foe yong hai en andere ei-productenzou ik niet doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:22 schreef bulbjes het volgende:
Zaterdagavond chinees gehaald (bami en nasi), was nog een beetje van over dus dat af laten koelen en na uurtje of twee meteen in de koelkast gezet.
Kan ik dit nou vanavond (maandagavond) nog opwarmen na dus twee dagen? Of is chinees niet zolang houdbaar?
En zijn die bakjes waar het inzit eigenlijk magnetron-bestendig? (als ik de deksel eraf haal dan) of kan ik het beter gewoon op een bord doen en dan verwarmen?
Tis bami en nasi (allebei gewoon plain, dus...wel met stukjes ham en wellicht ook ei erin, weet ik niet, gewoon die meuk die je altijd van de chinees krijgt)quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat voor eten precies? Babi Pangang en andere rundvlees dingen kun je makkelijk doen. Kip ook maar dan wel echt goed verhitten. Foe yong hai en andere ei-productenzou ik niet doen.
Aangezien je het goed moet verhitten lijken die plastic bakjes in de micro zetten me niet bijster zo goed voor je volksgezondheid.
ze gebruiken zelf van die bakjes die magnetron bestendig zijn...quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat voor eten precies? Babi Pangang en andere rundvlees dingen kun je makkelijk doen. Kip ook maar dan wel echt goed verhitten. Foe yong hai en andere ei-productenzou ik niet doen.
Aangezien je het goed moet verhitten lijken die plastic bakjes in de micro zetten me niet bijster zo goed voor je volksgezondheid.
Jajajajajaja...quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:30 schreef Winner_Taco het volgende:
quote:
Dat is met 't meeste spul wat je in de vriezer gooit ;-)quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:21 schreef Charmian het volgende:
Overgebleven nasi en bami van de chinees gooi ik in de vriezer dan kan ik het weken later nog opeten.
3 uur?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:04 schreef Lkw het volgende:
Ik warm het alleen de dag erna nog op, daarna niet meer. Als je zeker weet dat het bij de Chinees kakelvers was, misschien 2 dagen. Maar dat weet je nooit zeker en volgens mij kun je er beter van uitgaan dat je gerecht al 3 uur in een warme keuken heeft gestaan voordat je het meekrijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |