Nee hoor, we zien het zo ook wel.quote:
Vooral bij Amerikanen van 75 met spierwitte tandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:02 schreef Nacalon het volgende:
Dan heb je ook nog mensen die hun tanden laten bleken. Dat ziet er nog onnatuurlijker uit
Door die neus vallen de tanden iets minder op.quote:
Kut, dat wou ik net zeggen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik dacht heel eventjes dat het amy winehouse was
de plak inclusief je tanden zekerquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:10 schreef fullmetal het volgende:
Poetste mijn tanden bijna nooit, plak kwam later er vanzelf af
Fuck hey wát is het?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens: terechte klacht.
Klik
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:59 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
TopGear kijkers weten wel waarom.
Ik heb geleerd om niet over mijn handen heen te pissenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef Dragorius het volgende:
Bijna net zo erg als mensen die naar de wc gaan hun behoefte doen en dan hun handen niet wassen
Je raakt de wc-bril aan (bij ons op het werk hebben ze schijnbaar de dwangneurose om alle brillen naar beneden te doen steeds) je raakt je schniedelwiets aan (die zit lekker zo'n dag in je broek te broeien) dan is het wel zo fijn je handen te wassen toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om niet over mijn handen heen te pissen
En daarnaast is het hygiene niveau tegenwoordig idioot we leven in Nederland niet in een of ander 3e wereldland zoals Amerika ofzo
urinoir ftwquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je raakt de wc-bril aan (bij ons op het werk hebben ze schijnbaar de dwangneurose om alle brillen naar beneden te doen steeds) je raakt je schniedelwiets aan (die zit lekker zo'n dag in je broek te broeien) dan is het wel zo fijn je handen te wassen toch?
Zal je geheim vertellen he... ik heb een imuunsysteemquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je raakt de wc-bril aan (bij ons op het werk hebben ze schijnbaar de dwangneurose om alle brillen naar beneden te doen steeds) je raakt je schniedelwiets aan (die zit lekker zo'n dag in je broek te broeien) dan is het wel zo fijn je handen te wassen toch?
Dat zijn leugens, ik zeg het je!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:59 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
TopGear kijkers weten wel waarom.
Hee man, oké.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:04 schreef snorfiets het volgende:
hee mensen zeggen altijd dat ik een prodentsmile heb terwijl ik me helemaal kapot snoep en elke tandartsbeurt (2x per jaar) 3 gaatjes heb.
x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |